Se indlæg
 Udskriv debat
Tatovering i Thailand.
bagerbager
kan i ikke sende nogle billeder af jeres tatto,så vi andre tøsedrenge kan se hvad vi er gået glip af

larsen99
bagerbager skrev:
Dream skrev:
Godt man ikke er tusset............Frown
skrev du ikke i en anden tråd til kennyhawk at du havde en tatto på maven.......ups
Du skal nok regne med en smule ironi her Smile
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

goldwing
bagerbager skrev:
kan i ikke sende nogle billeder af jeres tatto,så vi andre tøsedrenge kan se hvad vi er gået glip af

Desværre bagerbager ....... min ryg kan slet ikke være på skærmen.... he he

bagerbager
larsen99 skrev:
bagerbager skrev:
Dream skrev:
Godt man ikke er tusset............Frown
skrev du ikke i en anden tråd til kennyhawk at du havde en tatto på maven.......ups
Du skal nok regne med en smule ironi her Smile
tror ikke der er noget ironi her...han kommenterede i den anden tatto tråd meget negativt om tatto på kvinder (kaldte dem billige ludere ) så ironien kan jeg ikke se

Dream
[img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture156.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture215.jpg[/img] is not a valid Image.

Ikke noget koent syn, men jeg er rar.........Wink

Larsen, du har da humor.........Grin

Naa men nu faar jeg sikkert paa puklen over disse foto's..........
Redigeret af Dream d. 28/11-2009 14:57

MrMichelin
Hvorfor fck er man en luder pga tattos,fatter dig ik,,jeg var skuda en luder før også..tag den TÆNK
Michelin

MrMichelin
Dream skrev:
[img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture156.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture215.jpg[/img] is not a valid Image.

Ikke noget koent syn, men jeg er rar.........Wink

Larsen, du har da humor.........Grin

Naa men nu faar jeg sikkert paa puklen over disse foto's..........

jeg siger, mai ben rai .og jeg ska da ha sån en tshirt dream..hvor køber jeg..ps kommer i phuket mest kata.og nice tattoes m8 jeg syntes sku det iorden der O",)
Michelin

MrMichelin
Har selv fået lavet to i thailand phuket kata..og fortryder ik,ska klart ha lavet mere,og suprpriser.ps jeg har os planlagt det tænkt over det i mange år.så np..mvh man Farang tordWink
Michelin

b_j3ns3n
MrMichelin skrev:
Hvorfor fck er man en luder pga tattos,fatter dig ik,,jeg var skuda en luder før også..tag den TÆNK

hvem snakker du til...?

Cool
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

hvis jeg så sådan ud ville jeg beholde overtøjet på. men hvis det er et liv på pension man stræber efter så er det jo en god ide. for mulighederne begrænser sig jo...

lung
Redigeret af d. 28/11-2009 17:10

Payanak
Jeg har indtil nu undgået enhver form for skamfering af kroppen, i form af tattoos Det selvom jeg jeg har opholdt mig i udlandet(uden for DK) i mere end 10 år.
Jeg har dog, mere end én gang, været tæt på at blive 'brændemærket som en ko' hernede mens jeg boede i Patong, Phuket i 3 år. Her i Bangkok har jeg end ikke været i nærheden af den samme fare!
Men fristende har det da været...især i dage lange branderder omgivet at gudeskønne letlevende piger, med masevis af omtalte.

Nå, men jeg har jo løbet hornene af mig!

Og i slagtede BJ for sine tattooveringer så han meldte sig ud af DTW skønt han er en fin fyr, og intet ondt indeholder, og min kammerat, nu sidder i sgu og deler erfaringer om Tattooveringer det er sgu da til at brække sig over, er i klar over BJ faktisk har en psykisk diagnose selvom han er helt normal udaftil og være sammen med, i burde fandeme skamme jer, nu har i givet manden endu et knæk, ja jeg har ikke ord for det, men jeg ved bare BJ ER og bliver en ven for mig. Så hvorfor skulle han hærpes ud? ja jeg spør bare?
Redigeret af d. 28/11-2009 19:51

Der var ingen som blev 'slagtet' for nogle tatoos.. der blev reageret imod en væremåde som flere syntes var ubehagelig.

Får ud fra du selv har læst det hele fra igår RL?

MÅSKE man kunne have taget hensyn hvis man vidste hvad han fejlede, men det ville han jo ikke ud med, og han var selv med til at køre det hele helt op igår, SELV efter der var kommet ro på! Selv da webmaster var og skrive fortsatte han jo sin beserkergang.

Dårlig samvittighed? nej..

b_j3ns3n
det bliver nok ikke det sidste vi hører fra BJ´s spøgelse her på siden.. Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

jeg kan ikke se hvad der er tusset i nakken, på ham der med gedehornene på ryggen...står der patter eller pattaya ????

lung

Saendaeng
"BJ NY " Skriver :Og i slagtede BJ for sine tattooveringer så han meldte sig ud af DTW skønt han er en fin fyr, og intet ondt indeholder, og min kammerat, nu sidder i sgu og deler erfaringer om Tattooveringer det er sgu da til at brække sig over, er i klar over BJ faktisk har en psykisk diagnose selvom han er helt normal udaftil og være sammen med, i burde fandeme skamme jer, nu har i givet manden endu et knæk, ja jeg har ikke ord for det, men jeg ved bare BJ ER og bliver en ven for mig. Så hvorfor skulle han hærpes ud? ja jeg spør bare?
Redigeret af d. 28-11-2009 23:51

Tror sgu der en kortslutning oppe i øverste etage , 2 ledninger rører hinanden. Du bad selv om at blive meldt ud.

Spænd hjelmen og Kom ind i kampen..!!
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Fido

Du er sgu da en af de rigtige vetaraner her på DTW Grin
Redigeret af Fido d. 28/11-2009 21:44
One man's ceiling is another man's floor

selvom han er helt normal udaftil

yes sir!!

b_j3ns3n
hvorfor er bilederne slettet dream..
nu kan jeg jo ikke se hvad der står Cool

kiml
begynder ( BJ ) meldt ud 27/11 meldt ind igen 28/11 jeg viste du fik abtinenser velkommen tilbage Smile
[img][/img]

Spring til debat: