Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
King Bhumibol
Tjaa, du har sku nok ret.............

JD
Ja, der er rigeligt med spekulationer osv.

http://knifetrick...miles.html

http://www.topix....CS9TMRKLTF

"DID A MONKEY FROM THE JUNGLE CLIMBED THROUGH KING ANANDA
WINDOWS TO HIS ROOM AND SHOT HIM WITH THE REVOLVER?"

Så er der lige akkurat røget et par Jack/Cokes for majet indenbords, og jeg slutter for denne gang inden vanviddet tager over!

Var det virkleig en abekat der gjorde det????

Frown

JD

"Got tight last night on absinthe.
Did knife tricks." -- Ernest Hemingway
Redigeret af JD d. 23/10-2009 21:18

Frankie-boy
b_j3ns3n skrev:
hmm skumle østen.. nu har jeg lige vendt historien for kæresten, og straks fik vi en anden tone i rummet..
kan mærke hun blev lidt sur da jeg nævnte der var nogle der troede det var mr.bumipol him self.
jeg skulle nok ikke ha nævnt, jeg nok også kunne se ham gøre det, for fanden han blev jo konge af thailand vis han gjorde det Grin

Har hørt præcis det samme som dig, og alm. thaier har jo ikke adgang til bogen Wink tror det blandt thaier er alm. kendt at det er"him self" og æblet falder jo ikke langt fra stammen ( se bare på kongen's søn Cool han kan jo også mange "tricks" Grin
Hilsen Frankie-boy.

"Do it my way"

hanspeter:
ja du har højest sansynligt ret....det bliver ik opklaret..........
Redigeret af d. 23/10-2009 22:21

vandango
Under alle omstændigheder har jeg indtrykket af, at Thailænderne har været glade for deres konge, det må vel være det der tæller.

Der kan sagtens foregå meget i kulisserne, som kongefamilien ikke kan klandres for.

Måske havde Thailand set helt anderledes ud, hvis de havde haft en anden konge.

Hvis man kigger på landene omkring thailand, må det vist siges, at de har gjort det godt.

Og bare tag den lidenskab, hvormed vi dyrker dette land.

PS. har kun drukket en bajer. Wink
Redigeret af vandango d. 24/10-2009 00:34

hanspeter
JD det første link du gav var sgu interessant, jeg blev sgu klogere, burde være pligtlæsning for alle som ligger sig på maven over den oh så fantastiske konge, nævn det dog ikke i Thailand hvis du vil undgå at komme i brummen, men pas nu på levertallene, promise? Wink og
Vandango, ja du har sikkert ret, også i at vi dyrker landet på godt og ondt, men du er sgu da faldet af på den, kun en ? haha
Redigeret af hanspeter d. 24/10-2009 06:38

Dream skrev:
Det hedder Kongen og jeg........Cool

Du har selvfølgelig retSmile

Så træk/slet du bare en enkel fra alle de kvajebajer du skylder.Smile

Dream
The King never smiles............Nej, der er sq da heller ikke noget at smile af !

Han maa vaere go' til at spille poker.............Cool

Dream skrev:
The King never smiles............Nej, der er sq da heller ikke noget at smile af !

Han maa vaere go' til at spille poker.............Cool

Alle pokerplayer taber stort en dag.
Med ham her kan tabe 1 hel nation.

kvindemin
hvad sker der lige her? når jeg klikker på nyeste indlæg står der : JD 24-10-2009 18:07

men det er DSD der har seneste indlæg. hmmm mærkeligt
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

Spring til debat: