Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
King Bhumibol
|
|
|
Lagt på d. 23/10-2009 21:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Tjaa, du har sku nok ret............. |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 23/10-2009 21:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Ja, der er rigeligt med spekulationer osv. http://knifetrick...miles.html http://www.topix....CS9TMRKLTF "DID A MONKEY FROM THE JUNGLE CLIMBED THROUGH KING ANANDA WINDOWS TO HIS ROOM AND SHOT HIM WITH THE REVOLVER?" Så er der lige akkurat røget et par Jack/Cokes for majet indenbords, og jeg slutter for denne gang inden vanviddet tager over! Var det virkleig en abekat der gjorde det???? ![]() JD "Got tight last night on absinthe. Did knife tricks." -- Ernest Hemingway Redigeret af JD d. 23/10-2009 21:18 |
|
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 23/10-2009 21:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
b_j3ns3n skrev: hmm skumle østen.. nu har jeg lige vendt historien for kæresten, og straks fik vi en anden tone i rummet.. kan mærke hun blev lidt sur da jeg nævnte der var nogle der troede det var mr.bumipol him self. jeg skulle nok ikke ha nævnt, jeg nok også kunne se ham gøre det, for fanden han blev jo konge af thailand vis han gjorde det ![]() Har hørt præcis det samme som dig, og alm. thaier har jo ikke adgang til bogen tror det blandt thaier er alm. kendt at det er"him self" og æblet falder jo ikke langt fra stammen ( se bare på kongen's søn han kan jo også mange "tricks"
Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/10-2009 21:42
|
|
hanspeter: ja du har højest sansynligt ret....det bliver ik opklaret.......... Redigeret af d. 23/10-2009 22:21 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/10-2009 00:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Under alle omstændigheder har jeg indtrykket af, at Thailænderne har været glade for deres konge, det må vel være det der tæller. Der kan sagtens foregå meget i kulisserne, som kongefamilien ikke kan klandres for. Måske havde Thailand set helt anderledes ud, hvis de havde haft en anden konge. Hvis man kigger på landene omkring thailand, må det vist siges, at de har gjort det godt. Og bare tag den lidenskab, hvormed vi dyrker dette land. PS. har kun drukket en bajer.
Redigeret af vandango d. 24/10-2009 00:34 |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 24/10-2009 06:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
JD det første link du gav var sgu interessant, jeg blev sgu klogere, burde være pligtlæsning for alle som ligger sig på maven over den oh så fantastiske konge, nævn det dog ikke i Thailand hvis du vil undgå at komme i brummen, men pas nu på levertallene, promise? ogVandango, ja du har sikkert ret, også i at vi dyrker landet på godt og ondt, men du er sgu da faldet af på den, kun en ? haha Redigeret af hanspeter d. 24/10-2009 06:38 |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/10-2009 08:33
|
|
Dream skrev: Det hedder Kongen og jeg........ ![]() Du har selvfølgelig ret ![]() Så træk/slet du bare en enkel fra alle de kvajebajer du skylder. ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 24/10-2009 11:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
The King never smiles............Nej, der er sq da heller ikke noget at smile af ! Han maa vaere go' til at spille poker............. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/10-2009 12:14
|
|
Dream skrev: The King never smiles............Nej, der er sq da heller ikke noget at smile af ! Han maa vaere go' til at spille poker............. ![]() Alle pokerplayer taber stort en dag. Med ham her kan tabe 1 hel nation. |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 24/10-2009 20:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
hvad sker der lige her? når jeg klikker på nyeste indlæg står der : JD 24-10-2009 18:07 men det er DSD der har seneste indlæg. hmmm mærkeligt jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.