Se indlæg
 Udskriv debat
Tillid
KhanomBeach skrev:
Western Union er også nemt. Og det er blevet noget billigere nu. Det tager 5 minutter fra du har sendt dem fra Danmark før kæresten kan hente pengene på posthuset i stort set alle området af Thailand.

men rigtigt dyrt!! kan ikke huske priserne da jeg kun har gjort det en gang. så hed den netbank derefter!

helgegedser
Jeg må le når jeg læser at Jens Ole synes at 4 bankdage er meget langsomt. Netbank reklamerer med at en alm. overførsel tager 3 bankdage. Og det passer, ihvertfald i min bank.
MVH

KhanomBeach
Lung Yao >"Når krybet er tømt, er den tom"....he he...hvem er det kryb du taler om? Er det manden som er et kryb, fordi han kun sender penge nok til 1 måneds forbrug? Grin

www.khanom-beach.com
KhanomBeach
Ezal skrev:

men rigtigt dyrt!! kan ikke huske priserne da jeg kun har gjort det en gang. så hed den netbank derefter!

Ja, det er ikke HELT billigt...Prisen kommer an på beløbet du sender.
Men så er deres vekslekurser temmelig meget bedre end bankernes! Så her sparer du penge.

Sidst jeg sendte penge til Danmark fra Thailand via Western Union (1 måned siden) var forsendelsesgebyret på ca. 150 kr.
Men det gik lige op med den kurs jeg fik i forhold til hvis jeg overførte via bank.

Så for mig var det faktisk gratis!

www.khanom-beach.com
Lung Yao
KhanomBeach skrev:
Lung Yao >"Når krybet er tømt, er den tom"....he he...hvem er det kryb du taler om? Er det manden som er et kryb, fordi han kun sender penge nok til 1 måneds forbrug? Grin

My bad. Pfft
Der skulle selvfølgeligt have stået "Krybben" eller "Truget". Cool
Men sådan kan det gå nogle gange når man har ikke modtaget dansk undervisning og ej eller er Kristen Wink Grin Grin
Men det har du ret i at han kunne være "krybet", hvis han var for svag til at kunne sige : NOK er NOK. Angry
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Saendaeng
Jeg har i 7 år haft fælles bank konto med min hustru. Firmaet i DK sætter penge på en dansk konto til mig. Så når jeg kan se en god kurs, så sender jeg en flok afsted. Giver 170 DKK for en ekspress ved Jyske bank og den er i vores thaibank 1-2 timer efter. Og jeg har sendt op til 75000 DKK ad gangen uden problemer.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Spring til debat: