Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Danmark- Sverige
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 08/10-2009 19:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Kent26 skrev: Har drømt, at kampen 20 minutter før tid står 3-1 til Sverige. Fik ikke slutningen med, men håber Morten Duncan kommer ind og scorer 4 mål i de sidste 20 minutter. det gør han ikke... tror det var en enlig svale, og den slags drengerøve og skarnsbasser må de godt beholde ude på vestegnen. ![]() nu grønkjær taget hjem så alt håb ude go kamp alle Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/10-2009 19:26
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
nu grønkjær taget hjem så alt håb ude Nu er der da en lille chance for vi vinder, gider ikke se de der fck (frederiksberg cykel hold) på banen ![]() |
|
|
|
| plaza530 |
Lagt på d. 11/10-2009 06:34
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Hi Hugo og Kvindemin tak for hjælpen jeg så både DK - Sverige og Portugan - Ungarn uden problemer helt kanon tak for hjælpen mvh Plaza |
|
|
|
| plaza530 |
Lagt på d. 11/10-2009 06:36
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
hmmm Portugal - Ungarn problemer fra keyboard beklager |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 11/10-2009 07:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedt vi har vundet ![]() ![]()
Swed
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/10-2009 13:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Jeg synes at dommeren tog for meget "hensyn" til primadonnaerne: Henrik Larson og Satan Ibrahamovic. Især den sidste, fik næste altid tilkendt frispark hvis han blev væltet omkuld, men selv slap billigt næsten hver gang når han enten møvede sig igennem eller værst når han lavede disse "modbydelige glidende taklinger" med knopperne forrest. Eneste på det danske hold der kunne "matche" dem var Christian Poulsen, som kan give "råt for sødt", så svenskerne blev "gul og blå".
Redigeret af Lung Yao d. 11/10-2009 13:57 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 11/10-2009 16:58
|
|
1-0 også var det en jyde der sku rede os ![]() håber fck snart køber ham jacob
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 11/10-2009 17:09
|
b_j3ns3n skrev: 1-0 også var det en jyde der sku rede os ![]() håber fck snart køber ham jacob Han vil da ikke spille for frederiksberg cykel club han har vel stil
Redigeret af sony d. 11/10-2009 17:10 |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 11/10-2009 19:06
|
|
sony skrev: b_j3ns3n skrev: 1-0 også var det en jyde der sku rede os ![]() håber fck snart køber ham jacob Han vil da ikke spille for frederiksberg cykel club han har vel stil ![]() hehe det var squ da lige godt fandens med dig og den cykelklub... har aldrig set en fc spiller på en cykel. jo måske en trænings cykel en så heller ike mere.![]() du holder vel med fcm, det er vel så tæt på et cykel hold man kommer i superligaen.(er det ikke bjarne riis hjemby) ja også er der vel bundby det går altid op og ned! for dem derude.. det må være som en tur i alperne
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 11/10-2009 19:13
|
b_j3ns3n skrev: sony skrev: b_j3ns3n skrev: 1-0 også var det en jyde der sku rede os ![]() håber fck snart køber ham jacob Han vil da ikke spille for frederiksberg cykel club han har vel stil ![]() hehe det var squ da lige godt fandens med dig og den cykelklub... har aldrig set en fc spiller på en cykel. jo måske en trænings cykel en så heller ike mere.![]() du holder vel med fcm, det er vel så tæt på et cykel hold man kommer i superligaen.(er det ikke bjarne riis hjemby) ja også er der vel bundby det går altid op og ned! for dem derude.. det må være som en tur i alperne ![]() Hæ hæ hader desværre f(u)ck deslige bundby har ikke noget imod fcm men mine 2 hadeklubber er deværre for dig og andre fck og brøndby fan, men skal jeg vælge imellem pest og kolera så vælger jeg nok bundby men derfor kan man jo godt lave sjovt med det ![]()
Redigeret af sony d. 11/10-2009 19:14 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 11/10-2009 19:28
|
Men lidt sorry man skal jo nok være lidt sød ved dig nu du har føs'dag i dag så tillykke med dagen skal der lyde herfra. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/10-2009 11:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
sony skrev: b_j3ns3n skrev: 1-0 også var det en jyde der sku rede os ![]() håber fck snart køber ham jacob Han vil da ikke spille for frederiksberg cykel club han har vel stil ![]() Sony, Du "må ikke" blande danske og engelske udtryk sammen .(Club ).Men havde du skrevet Frederiksberg Cykel Klub, havde det været mere "korrekt". Så så,b_j3ns3n , ro på , du kan godt tåle lidt gas, ikke?
Redigeret af Lung Yao d. 12/10-2009 11:44 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 12/10-2009 13:21
|
Nå ja lung det forstår de jo nok ikke derinde på frederiksberg
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/10-2009 17:57
|
|
Lung Yao skrev: sony skrev: b_j3ns3n skrev: 1-0 også var det en jyde der sku rede os ![]() håber fck snart køber ham jacob Han vil da ikke spille for frederiksberg cykel club han har vel stil ![]() Sony, Du "må ikke" blande danske og engelske udtryk sammen .(Club ).Men havde du skrevet Frederiksberg Cykel Klub, havde det været mere "korrekt". Så så,b_j3ns3n , ro på , du kan godt tåle lidt gas, ikke? ![]() jo jo intet ondt ment fra min side.. ren og skær gas ![]() er bare vant til en rå tone når jeg snakker fodbold med familien.. er 3 fra gudeholdet (FCK) 4 fra bundholdet (bif) og 2 fra midten af tabellen (o ![]() så længe det er gas kan du bare gi den hele armen.. jeg kan holde til det
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/10-2009 18:00
|
|
sony skrev: Nå ja lung det forstår de jo nok ikke derinde på frederiksberg ![]() KB har jo fundet deres plads i verden.. dem og gentofte vil vi jo nok aldrig glemme
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.