Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Patong, Phuket - OBS til rejsende
|
|
| vandango |
Lagt på d. 26/09-2009 17:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Neverland skrev: Selvfoelgelig er der nogle spoejse gutter imellem Turist Politiet og Imigrationspolitiet, nu er Thailand jo heller ikke landet der tiltaekker de store hjerner, det skal man da ikke laese mange traade paa dtw for at finde ud af.... Ak ja endnu en verdensmester, dem ser vi også mange af i Thailand. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 26/09-2009 18:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Neverland skrev: Selvfoelgelig er der nogle spoejse gutter imellem Turist Politiet og Imigrationspolitiet, nu er Thailand jo heller ikke landet der tiltaekker de store hjerner, det skal man da ikke laese mange traade paa dtw for at finde ud af.... hehe hvad kan jeg sige... man skal ikke kaste med sten når man bor i et glashus.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 26/09-2009 19:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ja men han indrømmer da i #19 at han nok er for inteligent til DTW. så må vi jo se. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 26/09-2009 19:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Kom lige i tanke om mit gamle indlæg.. Venter sgu stadig på svar ! Lagt på d. 17-11-2007 17:03 Øvet medlem Antal indlæg: 469 Indlæg pr. dag: 0.28 Advarsler: Tilmeldt: 20/03-2005 Sidst set: 26/09-2009 Til Yindee. Du skriver du er medlem af politiet på Samui, dette må da et drømme job... Tænk at bo på en lille eksotisk ø og drive en lille restaurant , samtidig med at være medlem af politiet. Derfor vil jeg spørger dig om det er muligt at jeg også kan blive medlem ? For en god ordens skyld vedlægger jeg mit CV. 10 år almindelig folke skole. 1964-1974 medlem af de grønne spejder , denne periode gav mig ganske stor erfaring i overlevelse i skove (jungle) og brug af diverse våben så som spejder-kniv og slangebøsse. Endvidere i en alder af ca. 14 år blev jeg ganske god til at infiltrere pigerspejderne.. ..dette vil jeg mene jeg kan bruge i det daglige , som medlem af politiet på Samui. Forøvrigt har jeg en ven som sælger spøg og skæmt.. Jeg vil tro det er muligt at låne falske overskæg . blå briller o.s.v. af ham. Jeg er også stadig indehaver af mit medlemskort til Batmand-klubben. Hvis nødvendigt kan jeg nok finde min gamle grønspætte-bog. 1975-1980 Hjemmeværnet ,,dette skyldes at mine kvalifikationer var for store til ansættelse i Forsvaret. 1980-1990 Ansat på forskellige fabrikker Bla. sojakagen , æggekagen .dyrups(maling) Tasterwine(sprut) skandinavisk tobak. Disse forskellige job har givet mig stort indblik i diverse kemikalier. som jeg mene jeg kan bruge i mit medlemskab af politiet på Samui. Forøvrigt har jeg knallert køre-kort , så jeg kan hurtigt være fremme overalt på øen. 1990- Rejst over alt i Thailand , tale sproget flydene (hvis jeg selv skal sige det) Jeg håber hermed at komme i betragtning til dette spændene medlemskab af politiet på Samui. Ps. Hvis muligt vil jeg helst have opgaver i aften og nattetimerne. da jeg mener det er betydligt lettere at infiltrere diverse Barer,Diskoteker.Piger på dette tidspunkt. Med venlig hilsen Sabai Sabai. -------------------------------------------------------------------------------- Hvis en mand siger noget frækt til en kvinde , så er det sex-chikane !.... Hvis en kvinde siger noget frækt til en mand , så koster det 14 kr.pr./min. plus opkaldsafgift 50 kr. ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/09-2009 03:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hvad har dette indlæg med tråden at gøre??? |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.