Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Andet om helbredet
 Udskriv debat
Hæmorider
bagerbager
kommer lige med en joke........hvad er ligheden med en hæmoride og dream.................de er begge pain in the ass. ha ha ha hahahahahahahahah

sabai sabai
bagerbager skrev:
kommer lige med en joke........hvad er ligheden med en hæmoride og dream.................de er begge pain in the ass. ha ha ha hahahahahahahahah

Sikker dog en humor du har ! har du selv opfundet den ?

Måske du kan optræde med Finn Nørbygård ? ShockShock
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

b_j3ns3n
hold kæft hvor er jeg glad for endnu ikke har fået sådan noget "lort"..
det ser ud til at gøre ondt! Sad
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Man får vorter i røven ved sidde på en kold pullert i varmer...

lindy

Hæmorider! op i røven med dem Cool (spøg til side, det kan sq. være et seriøst problem).

Dream
Boes skrev:
Hvorfor blive ved med at fodre trollen ??? Han ser ud i roeven som han gor fordi han har stase i det hepatiske kredslob og har orthostatiske problemer og maa sidde foran computeren dagen lang.

Maa jeg foreslaa at du rette henvendelse til Webmaster, som saa muligvis kan kan saette en form for tids-kvote ind her paa DTW...

ps. Jeg er hjemme menneske...................

pss. Maaske en rektalundersøgelse vil goere dig glad igen, for der er da et eller andet der trykker............og det er jo aldrigt sjovt...vel ?

Bagerbager.

Du er saftsuseme sjov..........Taenk at vare i besiddelse af saadan en humor....WOW.
Redigeret af Dream d. 25/09-2009 01:14

dream på et eller andet tidspunkt er du nød til at indse hvorfor du gør så mange mennesker sure.

du kan ikke blive ved med at fornægte alt og alle og mene den eneste som har ret er dig...

bagerbager skrev:

Hvem er mindre velkommen end en byld røven og en hel røvfuld mæmorider???

RISBARYLEREN!!! Grin

lindyras skrev:
Man får vorter i røven ved sidde på en kold pullert i varmer...

lindy

Og nogle af DTW´s medlemmer får ONDT i røven af at sidde og læse "Dream´s" indlæg...

BJ
bagerbager skrev:

Det er da ikke en Joke, det skam sandt nokGrinGrinGrin
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

dutling68
ang jokes.... så kan vi vist kun gisne hvad BJ står for...og ang dream skal folk ikke til at stoppe den hetz i mod ham bare fordi man ikke er enig med ham det klær da ikke denne side........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

BJ
Det behøver du ikke gisne om BJ er forbogstaverne i mit navn, og det har jeg svært ved at se en joke i.
Og der er ingen der kører hetz på nogen, og Dream/Suk kan sgu sagtens selv,
det burde du da vide du er jo ikke ny i forummet.Wink
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 25/09-2009 10:09
THAILAND
A DREAM COME TRUE

dutling68
burede du så ikke holde dig for god til den slags eller hvad fordi de andre gør så kan jeg også eller hvad...og ang BJ ja det står såmen for blow job hvis du skulle være i tvil det er da sort humor der vil noget hohohoho......
og ang hetz så vil jeg nok mene det er hetz for hver gang dream skriver noget så er du hurtig til at komme efter ham og andre er også hurtig efter han bare fordi han har været ærlig om sin fortid og skrevt om den herinde men lad os høre lidt om din fortid eller er du mr perfect i det daglige liv.........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

JD
Der bør være plads til alle, også originalerne/typerne - hvilket er ment som en kompliment - det gør DTW til et særdeles unikt sted at være.

Jeg mener: Det er sgu'tte mange steder man finder en så vanvittig tråd som denne hæmoride-sag!Grin

JD

PS: Høj sol og blå himmel i Århus, men jeg vil hellere sidde på balkonen, 16. etage, Bangkok 10250!
Redigeret af JD d. 25/09-2009 11:34

swed
JD skrev:
Der bør være plads til alle, også originalerne/typerne - hvilket er ment som en kompliment - det gør DTW til et særdeles unikt sted at være.

Jeg mener: Det er sgu'tte mange steder man finder en så vanvittig tråd som denne hæmoride-sag!Grin

JD

PS: Høj sol og blå himmel i Århus, men jeg vil hellere sidde på balkonen, 16. etage, Bangkok 10250!

Grin snup lige en leo , og tænk på os stakler der må vente 40 dage før man der nedeGrin
Redigeret af swed d. 25/09-2009 12:10
Swed

Dream
JD.

Haemoride-sag--------> Grin

Velkommen tilbage.......din " gamle raev "
Redigeret af Dream d. 25/09-2009 12:27

JD
swed skrev:
JD skrev:

JD

Grin snup lige en leo , og tænk på os stakler der må vente 40 dage før man der nedeGrin

He-he!

Afg. 5. okt. - så er der billig Jack/Coke igen..Wink

Flyver med Swiss, håber sgu' det er hæmoride-venlige flysæder!

JD

JD
Dream skrev:
JD.

Haemoride-sag--------> Grin

Velkommen tilbage.......din " gamle raev "

Mente du ikke "gamle roev"?!

Tak for det, Dr. Pinky. Wink

JD
Redigeret af JD d. 25/09-2009 12:44

BJ
dutling68 skrev:
burede du så ikke holde dig for god til den slags eller hvad fordi de andre gør så kan jeg også eller hvad...og ang BJ ja det står såmen for blow job hvis du skulle være i tvil det er da sort humor der vil noget hohohoho......
og ang hetz så vil jeg nok mene det er hetz for hver gang dream skriver noget så er du hurtig til at komme efter ham og andre er også hurtig efter han bare fordi han har været ærlig om sin fortid og skrevt om den herinde men lad os høre lidt om din fortid eller er du mr perfect i det daglige liv.........

Blow job...Okay Ja Ja det er sgu da sort humor der vil noget, men bortset fra det,
så er jeg ikke enig med dig ang. hetz for som jeg skrev er manden selv go til at få andres pis i kog og rakke ned på folk
han har scoret 5 røde advarsler siden sytemet bliv indført og jeg vil tro det er rekorden.
Men hvad der er jo heller ingen der sir vi skal være enige, og NEJ! fordi de andre springer i havnen,
springer jeg bestemt ikke bagefter.
Jeg har min mening du har din, Thats life!!!
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 25/09-2009 12:47
THAILAND
A DREAM COME TRUE

b_j3ns3n
JD skrev:

JD

det må sku da være hst/jackd der vender tilbage fra de døde
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Spring til debat: