Se indlæg
 Udskriv debat
Hvordan tjener du dine penge? du som bor i Thailand.
Muligt, men det skurrer fælt i mine øre, jeg ser intet forkert i at være førtidspensionist, men man behøver ikke hovere over det, og det gør man med en sådan sætning. så et stort BUH herfra

Dream
yoursmiles.org/tsmile/money/t3909.gif

Sarah
Dream skrev:
Jeg lever bla. af jer hardtabejdene folks penge....Tak for det...........Okay har selv lidt paa kistebunden ........Smile

Endnu en øv-kommentar fra dig.
Jeg betaler gerne min skat. Så de berettigede kan få pension.
Nitte kommentar alligevel, i sær når du har så travlt med at nedgøre kvinder i Thailand der må tage SKOD arbejde fordi de ikke lige kommet fra et land med "velfærdssamfund"

risbaronen
Dream skrev:
Jeg lever bla. af jer hardtabejdene folks penge....Tak for det...........Okay har selv lidt paa kistebunden ........Smile

er det din familie du kalder for kistebunden

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Dream
Bla.

Der er vel ikke noget galt i at komme fra en velhavende familie........................eller er det nu ogsaa galt .........

Tak for idag.........har ikke tid til at lege mere.......Wink
Redigeret af Dream d. 21/09-2009 13:10

risbaronen
nej det er fint.. man spiller med de kort man har

hvis jeg var født med en sølvske i munden så arbejdede jeg ikke 7 dage om ugen det er helt sikkert

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Dream sælger flasker, tomme Shock

Dream
Til awkatten.

De tomme flasker/daaser gi'r jeg til de fattige, man har vel et hjerte.........

freja skrev:

"You are born with respect
Try not to lose it...."

det er desværre for sent... derfor denne uendelige nomade tilværelse, både herinde og i det virkelige liv..

med nogle af de kommentarer fra alkoholikkeren og provoen, føler jeg mig direkte pisset på....og det gør folk i det virkelige liv også

det er forhåbentligt snart slut, manden kan jo ikke lade være med at svine andre til. så mon ikke den sidste prik falder inden for en overskuelig fremtid Smile

vandango
Webmaster skrev:
Dream skrev:
Det kan jeg ikke, men det kan Webmaster.....altssa se hvem der stemmer hvad.

Tror foroevrigt at W. er kold over for hvem der stemmer hvad.......men ? var om aftemmnigen er anonym, og det er den altsaa ikke 100 %

Nej man kan ikke i denne version af CMS'et se hvem der stemmer hvad.

Ja, jeg er ligeglad med hvem der stemmer hvad og nej jeg er ikke skattefars stikker.

Præcis - og så længe man skriver hvad men selv kan stå inde for, røde bær eller ej, så kan det jo ikke gå helt galt.

Tror nu ikke at det svinestregerne stopper pga Dream bliver smidt ud pga han soger sin/e meninger.. Kan jo bare goere som jack?/?/? haha..

vandango
Men det er jo bare skuespil, han leger smart og millionær, come on, tag det som lidt fis i gaslygten.
Redigeret af vandango d. 21/09-2009 15:15

Sarah
Ezal skrev:
det er forhåbentligt snart slut, manden kan jo ikke lade være med at svine andre til. så mon ikke den sidste prik falder inden for en overskuelig fremtid Smile

Så får han jo bare et nyt navn igen igen igen!

Saendaeng
Det var da helt utrolige dumme ting der kommer på bordet , når nogen spørger om hvordan du tjener dine penge. Kan vi ikke bare holde os til emnet og ikke skrive flade komentare eller lignende.

Selv bor jeg i Thailand , men arbejder over hele verden med vindmøller. tager et par måneder ude ad gangen og så hjem til Thailand.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
BJ
Sarah skrev:
Ezal skrev:

Så får han jo bare et nyt navn igen igen igen!

Ja det er lige netop det han gør!.........DESVÆRE!!!
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Spring til debat: