Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Hvordan tjener du dine penge? du som bor i Thailand.
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 12:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Muligt, men det skurrer fælt i mine øre, jeg ser intet forkert i at være førtidspensionist, men man behøver ikke hovere over det, og det gør man med en sådan sætning. så et stort BUH herfra |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 21/09-2009 12:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
![]() |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 21/09-2009 13:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Dream skrev: Jeg lever bla. af jer hardtabejdene folks penge....Tak for det...........Okay har selv lidt paa kistebunden ........ ![]() Endnu en øv-kommentar fra dig. Jeg betaler gerne min skat. Så de berettigede kan få pension. Nitte kommentar alligevel, i sær når du har så travlt med at nedgøre kvinder i Thailand der må tage SKOD arbejde fordi de ikke lige kommet fra et land med "velfærdssamfund" |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 21/09-2009 13:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Dream skrev: Jeg lever bla. af jer hardtabejdene folks penge....Tak for det...........Okay har selv lidt paa kistebunden ........ ![]() er det din familie du kalder for kistebunden |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 21/09-2009 13:08
|
Bla. Der er vel ikke noget galt i at komme fra en velhavende familie........................eller er det nu ogsaa galt ......... Tak for idag.........har ikke tid til at lege mere.......
Redigeret af Dream d. 21/09-2009 13:10 |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 21/09-2009 13:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
nej det er fint.. man spiller med de kort man har hvis jeg var født med en sølvske i munden så arbejdede jeg ikke 7 dage om ugen det er helt sikkert |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 14:04
|
|
Dream sælger flasker, tomme ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 21/09-2009 14:26
|
Til awkatten. De tomme flasker/daaser gi'r jeg til de fattige, man har vel et hjerte......... |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 14:48
|
|
freja skrev: "You are born with respect Try not to lose it...." det er desværre for sent... derfor denne uendelige nomade tilværelse, både herinde og i det virkelige liv.. med nogle af de kommentarer fra alkoholikkeren og provoen, føler jeg mig direkte pisset på....og det gør folk i det virkelige liv også |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 14:56
|
|
det er forhåbentligt snart slut, manden kan jo ikke lade være med at svine andre til. så mon ikke den sidste prik falder inden for en overskuelig fremtid ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/09-2009 15:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Webmaster skrev: Dream skrev: Det kan jeg ikke, men det kan Webmaster.....altssa se hvem der stemmer hvad. Tror foroevrigt at W. er kold over for hvem der stemmer hvad.......men ? var om aftemmnigen er anonym, og det er den altsaa ikke 100 % Nej man kan ikke i denne version af CMS'et se hvem der stemmer hvad. Ja, jeg er ligeglad med hvem der stemmer hvad og nej jeg er ikke skattefars stikker. Præcis - og så længe man skriver hvad men selv kan stå inde for, røde bær eller ej, så kan det jo ikke gå helt galt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 15:10
|
|
Tror nu ikke at det svinestregerne stopper pga Dream bliver smidt ud pga han soger sin/e meninger.. Kan jo bare goere som jack?/?/? haha.. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/09-2009 15:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Men det er jo bare skuespil, han leger smart og millionær, come on, tag det som lidt fis i gaslygten.
Redigeret af vandango d. 21/09-2009 15:15 |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 21/09-2009 16:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Ezal skrev: det er forhåbentligt snart slut, manden kan jo ikke lade være med at svine andre til. så mon ikke den sidste prik falder inden for en overskuelig fremtid ![]() Så får han jo bare et nyt navn igen igen igen! |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 21/09-2009 16:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Det var da helt utrolige dumme ting der kommer på bordet , når nogen spørger om hvordan du tjener dine penge. Kan vi ikke bare holde os til emnet og ikke skrive flade komentare eller lignende. Selv bor jeg i Thailand , men arbejder over hele verden med vindmøller. tager et par måneder ude ad gangen og så hjem til Thailand. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 21/09-2009 16:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Sarah skrev: Ezal skrev: det er forhåbentligt snart slut, manden kan jo ikke lade være med at svine andre til. så mon ikke den sidste prik falder inden for en overskuelig fremtid ![]() Så får han jo bare et nyt navn igen igen igen! Ja det er lige netop det han gør!.........DESVÆRE!!! MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.