Se indlæg|
Lort for Thailand
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 13/09-2009 15:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
Jamen, det får vi at se i morgen, der bliver det endnu værre..![]() http://phuketwan....dal-11561/ Dr. Gonzo |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 22/09-2009 12:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Havnso skrev: det er fame ærgeligt med al den balade i thailand for der findes også gode og ærlige folk i thailand som straffes pga det lort andre laver MEN turisterene i thailand opfører sig sku heller ikke for godt når man er ude og rejse er man gæst i et andet land og så bør man opføre sig på en anstændig måde per havnsø Du har helt ret Havnso!............SKIK FØLGE ELLER LAND FLY! Det kan da ikke være så svært. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 22/09-2009 12:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Det var der en del gruperinger i DK der også godt kunne ta at lære. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 22/09-2009 12:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
hsthomsen skrev: Jeg har længe undret mig over hvorfor Skaberen, Den Store Lysmester m.m. har valgt at lade så gennemført usympatiske, forbryderiske, a- og dobbeltmoralske, dumme, og dumtgrinende mennesker fødes i så smukt et land! Det er da kosmisk humor der vil noget! ![]() Dr. Gonzo Fordi Han var dem naadig. Noejagtig lige som da han smed alt den Olie og Gas i Nordmaendenes undergrund. Begge ville vaere meget ilde stedt uden. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 22/09-2009 15:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Thailand og thaierne er langt hen af vejen ok, men de fristes jo naturligvis af penge, og når idioterne fra de rige lande flokkes som fluer om en lort, og smider om sig med penge, uden at tænke sig om ( jeg har en kammerat som lige er kommet hjem fra Thailand , Han fortalte at det ikke var uanmindeligt at han gav 500 B i drikkepenge til rengøring eller kuffertslæver ) så skal det da gå galt, der er nu mange steder i Thailand som stadigvæk er et besøg værd, men det er kun et spørgsmål om tid før fulde, skæve turister med mange penge kommer til disse skønne perler med deres ønsker om Bananer på vandet og lækre damer. men jeg håber at der går mange år inden dette sker, for jeg vil frygtelig meget gerne kunne nyde at rejse til dette dejlige land mange år endnu.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 22/09-2009 16:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg tror det kommer helt an på hvor man færdes. De afbilledede scenarier ser jeg aldrig. |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2009 17:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ham her ligger episoderne op efterhånden som de kommer de kører over 8 uger, dem fra igår mandag ligger der nu. http://www.youtub.../suirside1 |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 22/09-2009 17:25
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Vanskeligt at falde i svime over. Lignende optagelser kan laves alle steder, og så handler det om kreativt kryds-klipperi. Tag selv video-tingesten med til en Brøndby-FCK kamp og få de første skud i kassen. Så er du godt på vej. Bjarne |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2009 18:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nu ligger episode 2+3 ogsaa paa youtube ! Fed udsendelse syntes jeg. Og er ikke 1 sek i tvivl om det er reelt og ikke lort, men nu nbor jeg ogsaa i pattaya og her ser vi j det meste, som alle der er herude sikkert ved. |
|
|
|
| Inger og Kim |
Lagt på d. 23/09-2009 02:53
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
sidste scam paa phuket er pakerings boeder hvornaar faar det en ende ? du pakerer din bil naar du kommer tilbage staar den en thai og forlanger 2000 bhat ellers tilkalder han politiet for ulovlig pakering det er sq flot og bilen var der betalt for da vi pakerede det er sq flot
![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/09-2009 03:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Så må man jo tilkalde politiet, det kommer sikkert til at vare nogle timer at løse problemet, men det lykkes som regel. Man skal ikke lade sig kue
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 23/09-2009 03:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
jesperfrb skrev: Så må man jo tilkalde politiet, det kommer sikkert til at vare nogle timer at løse problemet, men det lykkes som regel. Man skal ikke lade sig kue ![]() Næ !! men hvad koster det til den ene eller den anden ?? Redigeret af sabai sabai d. 23/09-2009 03:25 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/09-2009 03:27
|
|
Hvad skal jeg sige jack/thomsen/sabai). Der findes trods alt ordentlige mennesker i Thailand, også indenfor politiet! Redigeret af jesperfrb d. 23/09-2009 03:28 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 23/09-2009 03:30
|
|
jesperfrb skrev: Så må man jo tilkalde politiet, det kommer sikkert til at vare nogle timer at løse problemet, men det lykkes som regel. Man skal ikke lade sig kue ![]() Ha Ha har vi langnæser nogen chance i et u-land som Thailand ?? [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/09-2009 03:35
|
|
Gider næsten ikke svare, men gør det alligevel! Ja, der findes alle muligheder for chancer i Thailand, men første krav er et rette sig efter loven!!!!!!!!!!!!!!!!!! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 23/09-2009 03:39
|
|
jesperfrb skrev: Hvad skal jeg sige jack/thomsen/sabai). Der findes trods alt ordentlige mennesker i Thailand, også indenfor politiet! Nej kun i .... The Thai Army( kræver man kender nogen ! ) Og så køre alt som smurt , i olie ! Hvad skal jeg sige jack/thomsen/sabai). Jo vi er mange ! ha ha .. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 23/09-2009 03:43
|
|
jesperfrb skrev: Gider næsten ikke svare, men gør det alligevel! Ja, der findes alle muligheder for chancer i Thailand, men første krav er et rette sig efter loven!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå .....er der en lov i Thailand ??.. Ha Ha
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/09-2009 04:01
|
|
Ja, der findes love i Thailand, prøv bare ar fornærme Kongen, så skal du bare se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men der findes også love for alt andet, som andre steder på jorden! Jeg siger ikke at Thailand ikke er korupt, for det er det, men man kan komme langt ved ikke at overskride loven! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 23/09-2009 04:28
|
|
jesperfrb skrev: Ja, der findes love i Thailand, prøv bare ar fornærme Kongen, så skal du bare se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men der findes også love for alt andet, som andre steder på jorden! Jeg siger ikke at Thailand ikke er korupt, for det er det, men man kan komme langt ved ikke at overskride loven! Har faktisk siddet i Kongen's pavillon i Hua-Hin og røget en smøg og nydt en bajer ! (1997) først efter 2 timer blev jeg jaget væk af en meget søvnig vagt ! Jeg vidste ikke jeg var der (Troede det var et resort ), havde bare gået en tur langs stranden fra Cha-Am til Hua-Hin ! Og Kongen's Palads i Hua-Hin er jo bare et skur !! Sgu da ikke et Palads som de skriver i alle rejse-reklamer !! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/09-2009 04:39
|
|
sabai sabai skrev: jesperfrb skrev: Ja, der findes love i Thailand, prøv bare ar fornærme Kongen, så skal du bare se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men der findes også love for alt andet, som andre steder på jorden! Jeg siger ikke at Thailand ikke er korupt, for det er det, men man kan komme langt ved ikke at overskride loven! Har faktisk siddet i Kongen's pavillon i Hua-Hin og røget en smøg og nydt en bajer ! (1997) først efter 2 timer blev jeg jaget væk af en meget søvnig vagt ! Jeg vidste ikke jeg var der (Troede det var et resort ), havde bare gået en tur langs stranden fra Cha-Am til Hua-Hin ! Og Kongen's Palads i Hua-Hin er jo bare et skur !! Sgu da ikke et Palads som de skriver i alle rejse-reklamer !! Ved ikke helt hvad du vil med dette indlæg, det er jo ingen overtrædelse af loven at gå forkert!!! ![]() Men tillykke med condien, den må være god, der er trods alt 26km fra Cha-Am!! Håber du brugte solcreme
Redigeret af jesperfrb d. 23/09-2009 04:42 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

jack/thomsen/sabai).