Se indlæg|
Fodbold Albanien - DK
|
|
| Boes |
Lagt på d. 09/09-2009 09:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Nogen der har bud pa kanaler i Thailand, som viser matchen
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/09-2009 10:30
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
prøv den her http://www.myp2p....e=football |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 09/09-2009 12:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Ja, det er rigtigt sony, men husk når i bliver bedt om reg. skal i svare reg. later. http://www.myp2p....e=football Hilsen og god kamp. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 09/09-2009 12:08
|
|
Hej Hov jeg glemte at oplyse om at når i kommer ind vil jeg anbefale at i bruger Danish Deligt. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/09-2009 18:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
hvorfor er det ikke tv2 eller dr1 der sender den skide kamp..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/09-2009 18:52
|
|
jeg kan ikke streamme fra myp2 hvergang jeg prøver skriver den det her pis til mig.. (Firefox ved ikke hvordan den skal åbne denne adresse, fordi protokollen (st) ikke er tilknyttet noget program.) er der nogen der ved hvad jeg skal gøre.. vil meget gerne se den kamp
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/09-2009 19:04
|
Hvad hvis du bruger explore |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 09/09-2009 19:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
b_j3ns3n skrev: jeg kan ikke streamme fra myp2 hvergang jeg prøver skriver den det her pis til mig.. (Firefox ved ikke hvordan den skal åbne denne adresse, fordi protokollen (st) ikke er tilknyttet noget program.) er der nogen der ved hvad jeg skal gøre.. vil meget gerne se den kamp ![]() Du har vel downloaded og installeret den rigtige player ? TVU eller StreamTorrent ?
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/09-2009 19:20
|
|
sony skrev: Hvad hvis du bruger explore siger det samme
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/09-2009 19:21
|
|
Fido skrev: Du har vel downloaded og installeret den rigtige player ? TVU eller StreamTorrent ? ![]() måske.. det er ikke min pc, jeg bruger nu.. er hos brormand
|
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 09/09-2009 19:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Se den på justin.tv.. http://www.justin...btv/popout - tryk på "mediaplayer" på myP2P.eu. |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 09/09-2009 19:37
|
|
Hvis du har en stueantenne, så kan man tage 6'eren på den. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/09-2009 19:37
|
b_j3ns3n skrev: Fido skrev: Du har vel downloaded og installeret den rigtige player ? TVU eller StreamTorrent ? ![]() måske.. det er ikke min pc, jeg bruger nu.. er hos brormand ![]() Øv da også så må det være fordi du holder med fck du skal straffes ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/09-2009 19:43
|
|
sony skrev: Øv da også så må det være fordi du holder med fck du skal straffes ![]() resten af ligaen består jo kun af provins røvhuler, der alle vil være lige så gode som gudeholdet FCK
|
|
|
|
|
Lagt på d. 09/09-2009 21:20
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
so far so good ![]() |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 10/09-2009 06:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
jeg tror sku olsen havde givet rommedal forkerte støvler på i går eller også havde han glemt at binde dem for ham. prasat |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 10/09-2009 18:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Fuck hvor spillet vi dårligt![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 10/09-2009 19:46
|
|
ja.. nu kan vi godt nå at smide det hele på gulvet ![]() det så typisk dansk
|
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 10/09-2009 20:44
|
|
ja, næsten lige så elendigt som FCK på Cypern.. |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 10/09-2009 22:48
|
|
Ja og nu er det jo pludselig Danmark som står med ryggen mod muren Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.