Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Fodbold DK - Portugal
|
|
| huratho |
Lagt på d. 03/09-2009 17:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg har lige læst Morten Olsen`s presseudt. og nu jeg jeg meget mere optimist. DK får mindst uafgjort. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 05/09-2009 08:42
|
|
Hej Så er landskampen startet. http://ekstrablad...216968.ece http://ekstrablad...216987.ece Hilsen Hugo Redigeret af huratho d. 05/09-2009 08:44 ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/09-2009 14:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
ekstrab bladet er roden til alt ondt..![]() lad dem bare pusse fifa på kjær. vi har stadig chr.poulsen han skal nok stoppe ham, mens dommeren kigger på kjær.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 05/09-2009 14:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
for dem som har interesse i at se kampen på storskærm i Århus - Odense - København.
Ekstra Bladet, TV2 og DBU inviterer tusinder af fodboldfans til fodbold - ikke i Parken, men på store pladser i Århus, Odense og København. Sammen med op til 5000 andre fodboldfans kan man se lørdagens landskamp mod Portugal på storskærm følgende steder: - København, Axeltorv - Odense, Amfiscenen - Århus, Vennelystparken Der er gratis adgang til alle arrangementer, hvor baren åbner klokken 17. 18.25 begynder TV2 transmissionen, på Axeltorv bliver der endvidere lavet landskampsstudie. Alle steder er der opstillet toiletter, områderne bliver eghnet ind og der er vagter til stede, så alt afvikles i vaskeægte roligan-stemning. programmet for Vennelyst parken ( Århus ) Oplev feststemning når det er allerbedst. I aften kan Danmark spille sig et stort skridt mod VM i Sydafrika, hvis det lykkes, at besejre Portugal. Parken har været udsolgt længe, og hvis du var en af dem, der ikke nåede, at få billet til kampen. Så har du muligheden for at opleve fodboldfeberen alligevel. I aften stiller TV2 i samarbejde med DBU en storskærm op i Vennelystpaken, og her har århusianere mulighed for, at skabe en fodboldfest sammen. Se braget fra Parken her: Århus, Vennelystparken Ved Nørrebrogade og Vennelyst Boulevard Programmet er som følgende: 18.25-18.55: Hele Danmarks hjemmebane - før kampen (TV 2 Sportens optakt til landskampen) 18.55-19.40: Og det var Danmark III (da vi alle blev europamestre i 1992) 19.40-19.45: Fra TV 2 til seerne (Trailer-show på kommende programmer på TV 2) 19.45-22.00: VM-fodbold: Danmark-Portugal 22.05-22.30: Hele Danmarks hjemmebane - efter kampen (TV 2|Sporten leverer reaktioner og højdepunkter fra kampen) Redigeret af quickmouse d. 05/09-2009 14:58 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 05/09-2009 16:58
|
|
Hej Så er Dannebrog hejst i vores lille hjem. Held og lykke allesammen Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/09-2009 17:06
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
portugal vinder 2-1 |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/09-2009 22:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
goldwing skrev: Jeg har tipset uafgjort. Om det bliver 0-0 eller 1-1 er ligegyldigt..... tillykke ![]() |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 05/09-2009 22:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
FCKdk skrev: 2-0 Til Danmark ![]() Målene sat ind af Bendtner og Thomasson ![]() Måske lidt uskarpt at tro, Jon Dal Thomasson skulle kunne score efter så lang tids pause fra landsholdet.... Bendtner's ene var da meget godt ramt???? Hurra for 1-1 og Danmark ligger rimelig lunt i svinget!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 06/09-2009 09:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Ezal skrev: goldwing skrev: Jeg har tipset uafgjort. Om det bliver 0-0 eller 1-1 er ligegyldigt..... tillykke ![]() Takker, der var jeg vist heldig. Resultatet kunne nemt havde blevet helt anderledes. Men tillykke til Danmark, for de kæmpede bravt for at holde egen mål fri. |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 06/09-2009 12:38
|
|
Hej Ja det ser ud til at ferien skal gå til Sydafrika, men det gør ikke spor. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 06/09-2009 13:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
quickmouse skrev: Ezal skrev: quickmouse skrev: DK 1 - Potrugal 5 ![]() er du sikker så smid 100 kr på det, der må være gode odds ![]() er hermed gjort, til odds 75,00 har samtidig lavet 4 X væddemål på jobbet indsats 10 kr,- pr. vædemål den der rammer plet løber med puljen, så lørdag aften er jeg en glad vinder ![]() 3 x øv der røg de gode odds, så en 100 lap fattigere, men et mine væddemål på jobbet gav gevinst, skal bare dele 370 ,- med 5 andre tosser.
[img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Fodbold-61/TG-Fodbold-23.gif[/img] is not a valid Image. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 06/09-2009 14:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Stephan Andersen er skyld i, at den ikke endte 1-5 ![]() |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 06/09-2009 23:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Stephan Andersen fra mit hold Brøndby var dagens mand i parken ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/09-2009 14:38
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Riverkwai skrev: kan-ses.www.myp2.eu.god-kamp ![]() Hejsa Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan man kommer ind og ser kampen? Skal man oprette sig som bruger e´ller installere noget? På forhånd mange tak |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 07/09-2009 15:14
|
|
Hej Du kan se det her http://www.myp2p....e=football men du skal bruge et hjælpeprog. men det det finder du ud af. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.