Se indlæg|
Bryllup i Isaan om 4-5 uger
|
|
| mugge |
Lagt på d. 21/06-2005 07:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
god tur og held og lykke christian-s. Nyd det. Det bliver hektisk og perfekt.Hvis du får mulighed for nogle pauser under festen, så udnyt dem og hvil dig .Jeg syntes at der var tryk på .Og især det at sidde i denne "buddha" stilling mens munkene beder i et par timer..hoho den har jeg været igennem og ønsker dig go´fornøjelse![]() Men det bliver sjovt.Ingen tvivl. |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 21/06-2005 09:50
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Tak for alle de pæne ord
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 29/07-2005 13:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Det var et vildt sjov oplevelse at afholde thailandsk bryllup. Hvis nogle er interesserede har jeg en masse sjove historier, billeder og endda en VCD på 45 minutter Her er lidt high-lights.Nedenstående billede - "best man" og min elskede efter flere timers sminke og hårsætning ... [img]http://www.kbgk.dk/pictures/s_HPIM1720.jpg[/img] is not a valid Image. Nedenstående billede - video-manden var forsinket og da musik-vognen skulle i gang var han løbet tør for batteri - endnu en forsinkelse ... [img]http://www.kbgk.dk/pictures/s_HPIM1730.jpg[/img] is not a valid Image. Nedenstående billede - brudens forældre til højre og yderst til venstre en nød-tolk (ladyboy) da et vennepar fra Danmark ikke fandt/nåede frem da bruden glemte at aflytte/tage imod mobiltelefonopkald tidligt om morgenen ... [img]http://www.kbgk.dk/pictures/s_HPIM1755.jpg[/img] is not a valid Image. Nedenstående billede - efter cermonierne var der mad og dans - her ses mine forældre. Festen startede aftenen før, så de første drukkenbolte blev kørt væk på "cykelvogn" allerede ved frokosttid ... [img]http://www.kbgk.dk/pictures/s_HPIM1769.jpg[/img] is not a valid Image. Nedenstående billede - så er vi hoppet ud af de varme traditionelle dragter og her ses "good luck for you" båndene samt vore vielsesringe ...[img]http://www.kbgk.dk/pictures/s_HPIM1785.jpg[/img] is not a valid Image. Nedenstående billede - brudens søsters mand for velsignet sin bil af en munk. Hendes ene bror udskudte iøvrigt at blive munk et par måneder så han kunne drikke til vores bryllup ...[img]http://www.kbgk.dk/pictures/s_HPIM1808.jpg[/img] is not a valid Image. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
|
Lagt på d. 29/07-2005 13:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
takker for billederne de var flotte |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 29/07-2005 15:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
det er sku flot, og nogle historiere også, dejligt indlæg og held og lykke i fremtiden. |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 29/07-2005 16:01
|
|
det er sku flot, og nogle gode historier også, held og lykke i fremtiden. |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 29/07-2005 16:04
|
|
det var sku stort, flotte billeder og gode indlæg, good luck forever. |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 29/07-2005 16:08
|
|
ja undskyld, ang.mine indlæg det er vist de beer chang der er steget mig til hovdet. |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 29/07-2005 16:10
|
|
ja undskyld de mange gentagelser, det er vist de beer chang jeg har modtaget der er skyld i dette. |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 29/07-2005 16:10
|
|
ja undskyld de mange gentagelser, det er vist de beer chang jeg har modtaget der er skyld i dette. |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 29/07-2005 16:11
|
|
hold da kæft hvor det kører. |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 29/07-2005 16:32
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Tak for de flotte billeder![]() Det er dejligt at se at nogle accepterer thailandske traditioner ![]() Hvad ville i sige til at en thai pige sagde nej til en vielse i den danske kirke? Det goer hun nok ikke Men desuden kunne jeg godt taenke mig at spoerge hvor mange her paa siden der er gift i en kirke Men det hele skal nok vaere saa billigt som muligt![]() Held og lykke i fremtiden
Redigeret af MisterM d. 29/07-2005 17:12 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 29/07-2005 17:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
TAK FOR HISTORIEN OG BILLEDERNE.![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HELD OG LYKKE FREMOVER ![]() ![]() ![]() HEJ MISTERM JEG FORSTAAR IKKE LIGE HVAD DU MENER MED AT DET SKAL VÆRE SÅ BILLIGT SOM MULIGT.... JEG ER IKKE GIFT I EN KIRKE, MEN JEG ER OGSÅ BUDIST SOM MIN KONE ![]() ![]() ![]() ![]() MEN FESTEN FEJLED IKKE NOGET..........KNAP 70 MENNESKER PÅ THAI RESTURANT I KBH OG THAI NAT KLUB BAGEFTER ![]() ![]() ![]() MEN JEG HAR NOK MISFORSTÅET DIN KOMMENTAR ![]() ![]() JESPER |
|
|
|
| Khun Tee |
Lagt på d. 29/07-2005 19:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Tillykke med bryllupet Christian. Ja det er en stor oplevelse at blive gift på traditionel vis i Thailand, jeg ønsker jer alt mulig lykke fremover. Dejlige billeder der er taget og fint udstyr du har på.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 29/07-2005 21:50
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Hej Christian & frue MEGA-TILLYKKE MED HINANDEN. Og som jeg også forudsagde, da du meldte dig med bryllups-bekymringer allerførste gang: Du blev jo hammerflot. Du ligner faktisk mig på min store dag...! Din kone - ja, hun er jo bare forrygende smuk. Heldigvis har I jo også fået nogle rigtig fine billeder. Da jeg fik min dejlige kone for nu 5 år siden, søgte jeg energisk efter en teknisk udseende thai, som kunne føre mit ganske gedigne kamera. Det blev hendes bror, som efter en indgående instruktion og nogle prøveskud erklærede sig klar til at være hoffotograf. Helt galt kunne det jo heller ikke gå, når jeg nu havde idiot-indstillet kameraet. Naturligvis også med 100 procent autofokus, så det var teknisk umuligt at lave uskarpe billeder. Men.... Det var jo altså i Thailand. Og det lykkedes fotografen at fyre omkring 100 billeder af med autofokus, hvoraf præcis 2 blev skarpe. Hvordan han formåede at skyde uden om den elektroniske autofokus, er stadig en gåde. Men vi er glade for de 2 skarpe - og i øvrigt udmærkede - billeder. Og ikke mindst: For hinanden. Lad det gå jer ligeså - bare med lidt flere billeder. Stort bryllups-tillykke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bjarne |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/07-2005 22:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Christian-s, Stort hjertelig tillykke her fra Amager. Vi blev gift for 10år siden, på Tårnby Rådhus og holdt middag for gæsterne på Nam TIP . Jeg kunne godt have ønsket mig et Thai bryllup, da jeg synes at de er mere festlige. Det må jeg have tilgode til vores "kobberbryllup" .Jeg vil foreslå at du skriver til Kim/Web og fortæller lidt mere om bryllupet med billede, som han vil så bringe i D-T-W som ARTIKEL i lighed med Mugges bryllup og Ellen's "Fest for nye munke". Det vil være et opmuntrende læsning som modvægt på de trælse beretninger om : snyd og bedrag m.m. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 30/07-2005 00:15
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Hej Christian hjertelig tilykke med bryllupet,det var ikke mange billeder du viste, men det kommer vel senere. Orachorn og Torben ![]()
[mail][/mail]
|
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 30/07-2005 13:11
|
jesperfrb skrev: TAK FOR HISTORIEN OG BILLEDERNE. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HELD OG LYKKE FREMOVER ![]() ![]() ![]() HEJ MISTERM JEG FORSTAAR IKKE LIGE HVAD DU MENER MED AT DET SKAL VÆRE SÅ BILLIGT SOM MULIGT.... JEG ER IKKE GIFT I EN KIRKE, MEN JEG ER OGSÅ BUDIST SOM MIN KONE ![]() ![]() ![]() ![]() MEN FESTEN FEJLED IKKE NOGET..........KNAP 70 MENNESKER PÅ THAI RESTURANT I KBH OG THAI NAT KLUB BAGEFTER ![]() ![]() ![]() MEN JEG HAR NOK MISFORSTÅET DIN KOMMENTAR ![]() ![]() JESPER Ja, det tror jeg at du har, isaer hvis du er budist som din kone ![]() Men lad os faa andre kommentarer ![]() |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 30/07-2005 14:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Tjaaa MisterM, Min kone og jeg blev gift på rådhuset i Birkerød. Jeg er ateist, og min kone er buddhist, så der var ligesom ikke rigtigt nogen grund til at gå i kirke. Et par uger forinden var vi sammen med to af min kones veninder i London, hvor vi i templet (i Wimbledon Parkside) fik foretaget den buddhistiske vielsesceremoni. Dengang, i 1978, var der endnu ikke noget thaitempel her i Danmark. Peter
|
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 30/07-2005 17:02
|
Tjaaa paulsenp![]() Jeg forstaar dig godt Selvfoelgelig skal man ikke giftes i en kirke hvis man er buddhist eller ateist![]() Men det var ikke det jeg efterlyste ![]() Maaske har jeg udtrykt mig forkert ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

...
...
...