Se indlæg|
Prostitueret.
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 11/09-2009 17:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
FCKdk skrev: Dream skrev: risbaronen skrev: risbaronen skrev: suk du ved hvor mange herinde der er gift med fhv. barpiger så hvorfor skal du altid kalde dem for ludere eller afdankede ludere og nedgøre dem ?? du må meget gerne svare på dette spørgsmål tak jørgendreamsuk hvorfor svarer du ikke på mit spørgsmål .. det er da lidt tyndt er det ikke ?? Hvis du vil have et svar, saa maa jeg jo vide om det er Joergen, Dream eller Suk du spoerger.....Hvis det er mig du spoerger vil jeg selvfoelgelig gerne komme med et serioest svar Hvorfor er sandheden så ildehørt? Det er da vist kun marginaltilfælde hvor JørgenSukDream, ikke har ret i sin benævnelse af føromtalte! Det er jo i øvrigt også kvindens ældste erhverv, omend det kan siges på mange andre pænere måder.... ![]() Og det er kun et erhverv fordi der er mænd der støtter det... Det medfører en masse kedelige ting, som humantrafficking... Hvad er det Dream har ret i? |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 11/09-2009 17:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
deepseadivers skrev: Det gælder også dem. Sarah skrev: Hvilken nederen kommentar!!!!!!!! Hmm Sarah! Du kunne provokere ham og spørge ham om det også gælder hans mor, søster, moster, tante osv.
![]() |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 11/09-2009 17:35
|
larsen99 skrev: deepseadivers skrev: Det gælder også dem. Sarah skrev: Hvilken nederen kommentar!!!!!!!! Hmm Sarah! Du kunne provokere ham og spørge ham om det også gælder hans mor, søster, moster, tante osv. ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2009 19:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Dream skrev: risbaronen skrev: risbaronen skrev: suk du ved hvor mange herinde der er gift med fhv. barpiger så hvorfor skal du altid kalde dem for ludere eller afdankede ludere og nedgøre dem ?? du må meget gerne svare på dette spørgsmål tak jørgendreamsuk hvorfor svarer du ikke på mit spørgsmål .. det er da lidt tyndt er det ikke ?? Hvis du vil have et svar, saa maa jeg jo vide om det er Joergen, Dream eller Suk du spoerger.....Hvis det er mig du spoerger vil jeg selvfoelgelig gerne komme med et serioest svar måske du burde gå ind i politik. jeg ville gerne høre et brugbart svar på spørgsmålet? |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 11/09-2009 20:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
Ja, der er et afgjort talent der, som vi ikke har været opmærksomme på tidligere... Tror Dream sgu' ha' en snak med en Helweg Petersen f.ex. - de er ligeså svævende i argumentationen! Jeg skriver gerne talerne hvis han vil i pållitik, har tilfældigvis alle tiders "Ghost Writer" - og han er ghost, han er nemlig stendød! Dr. Gonzo "In a nation ruled by swine, all pigs are upwardly mobile—and the rest of us are fucked until we can put our acts together: not necessarily to win, but mainly to keep from losing completely. We owe that to ourselves and our crippled self-image as something better than a nation of panicked sheep." |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 11/09-2009 20:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Ezal skrev: måske du burde gå ind i politik. jeg ville gerne høre et brugbart svar på spørgsmålet? hehe.. Så var det måske ikke kun mig der tænkte (Huh.!)
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/09-2009 22:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Heftig debat I har gang i vover igen det ene øje , med sædvanlig rysten i buksen hvad bliver jeg nu anklaget for![]() jantelov,typisk dansk udmedling, røven fuld af penge, Det er SGU da utrolig hvad folk herinde har af superlativer, men hvis det skal være stilen her, tja så for mig ingen arlarm, undertegnede skøjter bare hurtigt hen over det, MIT LIV ER FOR KORT TIL ALT DET ÆVL OG KÆVL, så bliv I bare ved![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/09-2009 22:35
|
Fik ikke mit budskab med i det sidste indlæg,ups der var ikke mere plads men min dejlige kone i Thailand er ikke Barpige, ej fundet på diskotek bar eller deslige, så kedeligt som det måske for nogle kan lyde, PÅ EN GOLFBANE, hun er caddy, så alt er forgået i ædru tilstand, tænk sig det kan altså også lade sig gøre PS hun drikker aldrig alkohol, ryger heller ikke, det beundre jeg hende, tager gerne hatten af for det, hun har heller ikke taget mig for pengenes skyld, sender ej penge til hende, men sørger for at hun ikke sulter, men resten må hun selv sørge for, hun gør det, stolthed er stadig tilbage Tak for det.MVH NID |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 11/09-2009 23:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Nid skrev: Fik ikke mit budskab med i det sidste indlæg,ups der var ikke mere plads men min dejlige kone i Thailand er ikke Barpige, ej fundet på diskotek bar eller deslige, så kedeligt som det måske for nogle kan lyde, PÅ EN GOLFBANE, hun er caddy, så alt er forgået i ædru tilstand, tænk sig det kan altså også lade sig gøre PS hun drikker aldrig alkohol, ryger heller ikke, det beundre jeg hende, tager gerne hatten af for det, hun har heller ikke taget mig for pengenes skyld, sender ej penge til hende, men sørger for at hun ikke sulter, men resten må hun selv sørge for, hun gør det, stolthed er stadig tilbage Tak for det.MVH NID det var godt du lige fik det med det ville jo ikke være godt hvis nogen skulle tro din kone var fhv. barpige der er nok mange der har siddet og tænkt over om hun var det eller ej, så godt du lige fik det afklaret (sarkasme anvendt) |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 12/09-2009 00:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Har ikke tænkt på andet i flere dage nu ![]() Men kan vi nu være HELT sikre? Eller er de fleste hamrende ligeglade? |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 12/09-2009 00:59
|
Det er da total ligemeget om jeres koner er tidligere barpiger eller ej. I har vel valgt dem fordi i synes de var skønne, søde og dejlige. ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 12/09-2009 03:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Dream skrev: Fortael fortael............ Sad i aftes og talte om barpiger med min kone, hun sagde : The pussy is not fresh...... ![]() Tak skaebne, hvor kan i dog faa meget ud af en " joke" fra min kones side........ ![]() I er da noget stramme i betraekket...... ![]() ps. Nu er der visse personer her paa DTW der ynder at vide hvad min kone er uddannet som, ja se det er jo privat, men kan dog roebe at hun lige har laant 2 mill. THB af banken..........tvivler paa at en luder kan det......... ![]() Saa helt skidt staar det vel ikke til i disse krisetider........ Redigeret af Dream d. 12/09-2009 06:34 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 12/09-2009 08:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Nid skrev: KLIP. hun har heller ikke taget mig for pengenes skyld, sender ej penge til hende, men sørger for at hun ikke sulter, men resten må hun selv sørge for, hun gør det, stolthed er stadig tilbage Tak for det.MVH NID Æhhh. sender du så mad til hende? ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/09-2009 08:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Dream skrev: ps. Nu er der visse personer her paa DTW der ynder at vide hvad min kone er uddannet som, ja se det er jo privat, men kan dog roebe at hun lige har laant 2 mill. THB af banken..........tvivler paa at en luder kan det......... ![]() Glædespiger behøver ik at låne. De tjener deres penge selv! |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 12/09-2009 10:33
|
Dream skrev: Dream skrev: Fortael fortael............ Sad i aftes og talte om barpiger med min kone, hun sagde : The pussy is not fresh...... ![]() Tak skaebne, hvor kan i dog faa meget ud af en " joke" fra min kones side........ ![]() I er da noget stramme i betraekket...... ![]() ps. Nu er der visse personer her paa DTW der ynder at vide hvad min kone er uddannet som, ja se det er jo privat, men kan dog roebe at hun lige har laant 2 mill. THB af banken..........tvivler paa at en luder kan det......... ![]() Saa helt skidt staar det vel ikke til i disse krisetider........ Altså hendes uddannelsesbaggrund er privat?? (jeg er personligt ligeglad...) Men hendes økonomi er til offentligt skue?! Men hvad er det så du har i mod de prostituerede!!? |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 12/09-2009 11:24
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hva så Sarah tror du ikke bare det er glorien der skal pudses? |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 12/09-2009 12:09
|
|
Nid skrev: Fik ikke mit budskab med i det sidste indlæg,ups der var ikke mere plads men min dejlige kone i Thailand er ikke Barpige, ej fundet på diskotek bar eller deslige, så kedeligt som det måske for nogle kan lyde, PÅ EN GOLFBANE, hun er caddy, så alt er forgået i ædru tilstand, tænk sig det kan altså også lade sig gøre PS hun drikker aldrig alkohol, ryger heller ikke, det beundre jeg hende, tager gerne hatten af for det, hun har heller ikke taget mig for pengenes skyld, sender ej penge til hende, men sørger for at hun ikke sulter, men resten må hun selv sørge for, hun gør det, stolthed er stadig tilbage Tak for det.MVH NID Ehhæhmm...! Ikke for at forstyrre dig i din drømmeverden, men ved du ikke engang hvad de der kvindelige caddy's de laver som bijob? ![]() Dream on... Dr. Gonzo Redigeret af hsthomsen d. 12/09-2009 12:10 |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 12/09-2009 12:16
|
|
Dream skrev: Dream skrev: Fortael fortael............ Sad i aftes og talte om barpiger med min kone, hun sagde : The pussy is not fresh...... ![]() Tak skaebne, hvor kan i dog faa meget ud af en " joke" fra min kones side........ ![]() I er da noget stramme i betraekket...... ![]() ps. Nu er der visse personer her paa DTW der ynder at vide hvad min kone er uddannet som, ja se det er jo privat, men kan dog roebe at hun lige har laant 2 mill. THB af banken..........tvivler paa at en luder kan det......... ![]() Saa helt skidt staar det vel ikke til i disse krisetider........ Gode forbindelser måske? Et famiemedlem i hvid uniform? Ærlig talt Dream, det er da ikke noget at prale af! Pas nu på hun ikke har samme syn på det at låne penge som enhver gennemsnits "dek baan nok" ! ![]() Dr. Gonzo |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 12/09-2009 12:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Sarah skrev: FCKdk skrev: Dream skrev: risbaronen skrev: risbaronen skrev: suk du ved hvor mange herinde der er gift med fhv. barpiger så hvorfor skal du altid kalde dem for ludere eller afdankede ludere og nedgøre dem ?? du må meget gerne svare på dette spørgsmål tak jørgendreamsuk hvorfor svarer du ikke på mit spørgsmål .. det er da lidt tyndt er det ikke ?? Hvis du vil have et svar, saa maa jeg jo vide om det er Joergen, Dream eller Suk du spoerger.....Hvis det er mig du spoerger vil jeg selvfoelgelig gerne komme med et serioest svar Hvorfor er sandheden så ildehørt? Det er da vist kun marginaltilfælde hvor JørgenSukDream, ikke har ret i sin benævnelse af føromtalte! Det er jo i øvrigt også kvindens ældste erhverv, omend det kan siges på mange andre pænere måder.... ![]() Og det er kun et erhverv fordi der er mænd der støtter det... Det medfører en masse kedelige ting, som humantrafficking... Hvad er det Dream har ret i? Ja, ja Sarah! Så der er selvfølgelig ingen lebber der benytter prostituerede???? Måske kun en brøkdel, men de er der, 100%
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/09-2009 12:58
|
ØHHH Vandango, stupid kommentar, har du ikke andet at lave Hun tjener sine penge selv, men det kan du vel ikke regne ud VELLLLLL![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

hvad bliver jeg nu anklaget for
PS hun drikker aldrig alkohol, ryger heller ikke, det beundre jeg hende, tager gerne hatten af for det, hun har heller ikke taget mig for pengenes skyld, sender ej penge til hende, men sørger for at hun ikke sulter, men resten må hun selv sørge for, hun gør det, stolthed er stadig tilbage