Se indlæg
 Udskriv debat
Hånden på låret
JackH skrev:
He-he...

Prøv også at lægge mærke til hvor mange mænd der her på DTW udstiller deres thai-kæreste/kone med billede og det hele, altså som avatar...

Underligt.Frown

JackH

Ja men det har jeg da også undret mig over al den tid jeg har været med her :-D

Pudsigt at man som dansker træder til side, nu hvor der ikke er tvivl om at man selv skriver, selv har registreret sig på DTW.

Men på mange andre forums sætter folk deres kat, deres hund, eller deres bil, ja måske deres MC ind :-(

Så måske er det bare en udvikling, som når man siger MAN i stedet for JEG ?

Ekstrabladets journalister kunne ikke have lavet en bedre historie, end denne tråd.
Sååå godt, nyder læsningen, ren underholdning.
Wink

rinpoche
Man kunne håbe, at de kvinder der er afbilledet som avatars, frit tilgængeligt på hele internettet for alverden at se, nu også har givet deres accept heraf.

Mht. til offentligt udslag af affektion eller noget andet.
Fint at holde i hånd osv. Men jeg fatter simpelthen ikke dem der partout skal vaske mandler på hinanden eller grabse i det offentlige rum.
Jeg ser det som et udslag af exhibitionisme.
Bare for 2 uger siden, skulle jeg checke ind i Frankfurt. Foran mig står et tysk par, der mens de taler med check-in agenten partout skal stå og tungeslaske. Dårlig stil.

risbaronen
strejfer skrev:
JackH skrev:
He-he...

Prøv også at lægge mærke til hvor mange mænd der her på DTW udstiller deres thai-kæreste/kone med billede og det hele, altså som avatar...

Underligt.Frown

JackH

Ja men det har jeg da også undret mig over al den tid jeg har været med her :-D

Pudsigt at man som dansker træder til side, nu hvor der ikke er tvivl om at man selv skriver, selv har registreret sig på DTW.

Men på mange andre forums sætter folk deres kat, deres hund, eller deres bil, ja måske deres MC ind :-(

Så måske er det bare en udvikling, som når man siger MAN i stedet for JEG ?

hvad er der egentlig galt i at have et billede af sin kone som avatar ?

jeg har f.eks et billede af mig og min kone GrinGrin

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
vandango
rinpoche skrev:
Man kunne håbe, at de kvinder der er afbilledet som avatars, frit tilgængeligt på hele internettet for alverden at se, nu også har givet deres accept heraf.

Mht. til offentligt udslag af affektion eller noget andet.
Fint at holde i hånd osv. Men jeg fatter simpelthen ikke dem der partout skal vaske mandler på hinanden eller grabse i det offentlige rum.
Jeg ser det som et udslag af exhibitionisme.
Bare for 2 uger siden, skulle jeg checke ind i Frankfurt. Foran mig står et tysk par, der mens de taler med check-in agenten partout skal stå og tungeslaske. Dårlig stil.

Nee har da tit sin hånd på mit lår, når jeg nogle gange er fordybet i samtale med en landsmand/arbejdskammerat, er hun frækkere end politiet tillader under bordet. (Hun driller og tager os farang-danskere ikke en skid alvorligt).

Når vi er ude og høre noget godt musik, laver jeg trommesoloer på hendes faste lår.

Det er jo sødt at holde i hånden, give et lille kys i panden og på håret. At holde Nee på låret, signalerer at der er adgang forbudt for andre end mig. Eller at vi har dannet par, og nyder en vis intimitet.

Men da jeg mødte hende, måtte jeg næsten ikke holde hende i hånden, et kys var totalt udelukket!
Så dengang var der desværre langt til mit lamselår.
Redigeret af vandango d. 06/04-2009 00:17

Suk Rak Ning
JackH skrev:

Underligt.Frown

JackH

Kan ikke se det underlige i det, om det er konen/kaeresten, eller en hoene der skider aeg 24 timer i doegnet eller om det er en eller anden uinteressant skuespiller man har som avatar..........

Til 2182.

Jeg ser saamand heller ikke noget vulgaert i at man roere ved sin kone eller gaar en tur haand i haand, dog mener jeg at tungeslaskeri og direkte grams er modbydeligt at se paa.......og det som jeg syntes er vulgaert er naar en kone/kaereste kommer hen til sin sin mand og siger hoejlydt : Aah darliiiiiing, i lobe you, gib me 500 baht, samtidigt at han bliver slikket i hele hovdet...............Sad
Redigeret af Suk Rak Ning d. 06/04-2009 09:34
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

bruno
Det jeg tænkte var også, skal det nu også være et problem.
Men det er rigtig nok hvis jeg sider og taler meget dansk i en selskab og kone ikke rigtig med i dialogen, som somtider tider går på kryds og tværs pga af sproget, så er det nok min måde, at vise konen, at hun er ikke glemt, uden lige at tænke nærmer over det. Selvfølig vil jeg gerne indvolver hende i snarken, men det kan jo nogle gange gå lidt ivrig til.
Det er nok det du har oplevet, at manden prøver på en diskret måde at vise thai konen at hun ikke er glemt.

http://gj-blog.dk/
JackH
Jeg foretrækker da så sandelig hellere en "uinteressant skuespiller" som avatar, fremfor at udstille en kone eller kæreste for alverden!

Men det er måske en tendens i tiden at det private absolut skal udstilles a'la Big Brother og diverse Reality TV Shows.

JackH
Redigeret af JackH d. 06/04-2009 12:05

Django
hehe JackD du lavede jo alligevel din avatar om. Grin
Så du rettede dig ind efter, hvad pøblen mener, det havde jeg lige godt ikke troet Wink

/ jeg vil være en cowboyfigur lidt længere :-)
Redigeret af Django d. 06/04-2009 12:19

Spring til debat: