Se indlæg
 Udskriv debat
Tog: Lufthavn - Bangkok
ThomasHOL
jesperfrb skrev:
Sikkert ikke, men dem af jer der har været forbi, vil også vide at stationen ligger langt fra terminalen! Der kommer sikkert gratisbusser, men hvis man er en familie på 4, vil det stadigvæk være billigere at tage en taxa ind til Bkk.
TITPfft

For mig at se handler det mindst lige så meget om hvor nemt det kan være. Hvis man skal tage en bus til togstationen, derpå på toget til byen og igen en taxa til hotellet, så forsvinder fordelen.

Men hvor er tog stationen placeret? har ikke set nogle kort.

joensen
Ja det bliver spændende at se hvornår, den tog linie kommer til at åbne, men jeg synes priserne er sky høje, men det er måske derfor det hedder sky Train he he.
for en familie med kufferter og små skrigende unger etc. vil taxi være at foretrække frem for tog, bus og taxi, plus abearme af at slæbe bagagen. Jeg synes også de eksisterende sky train er relativt dyre, 40 bath for nogle få minutter, men og du kommer hurtigere frem i myldretiden med sky train end med Taxier midt inde i Bangkok, så der er det en klar fordel, men stadigvæk prisen er for høj.

sank
Frown Ja mærkværdig vis har man i mange stor byer meget høje priser på tog til Lufthavn ?? dog ikke Kbh. men jeg fik faktisk en bøde i Hong Kong på 50 HK/d fordi jeg brugte toget til næste sidste station ? uha det var ganske forfærdeligt Angry kun fordi jeg er gammel og sevil slap jeg med 50 Angel

Spring til debat: