Se indlæg
 Udskriv debat
Ser skidt ud
kanut
sum skrev:
Kongen kan ikke loese konflikten uden at tage parti og der med riskere at miste tronen.

PAD (gule T-shirt) kaemper imod en korupt regering, som vil aendre "grundloven" saa mange korupte politker kan gaa fri fra straf ogsaa saaTaksin kan gaa fri og vende hjem til regerings magten.

PPP. (roede og sorte) Kaemper for at regeringen bliver sidene og gennemfoere grundlovs aendringerne. PPP bruger penge til at koebe tilhaenger, samt vold, granater bomber. Igaar var der roede taxier i gaderne som jegtede tilhaengere (personer der bar gult) af PAD. som blev truede med taesk og andre repasalier.

Regeringen er valgt med koebte stemmer, der er flere der allerede har faaet domme for valgsvindel og flere venter.

For kort tid siden trak formanden for regeringspartiet sig, begrundelsen var at han forventede at partiet vil blive oploest af domstolene.

Her i nordoest BKK er alt fredeligt Pt. men jeg kommer heller ikke steder hvor der er demomstrationer og hidtil har begge parter undgaaet over greb paa farangs.

Du ved da også en del, og det er da ok Måske er du selv en smule bedrevidenSmile
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Philo
Tjah - set fra mit lille hjørne af verden (pt. Danmark) så syntes jeg, at det svært at se hvem der er hvid eller sort - her er det jo så bare gul og sort/rød, men hvorom alting er, så er det dårligt for Thailand. Og hvad mon der sker, når deres konge ikke er mere ??. Der er jo ikke nogen umiddelbar arvtager efter ham. Der er jo helt sikkert kræfter, der spekulerer på, at overtage magten og gøre Thailand til en republik i nogenlunde samme stil som USA til den tid.
I øvrigt, så er det med at betale for stemmer da vist meget brugt, men mig bekendt er der trods alle løfter, ingen der kan se, hvem folk i virkeligheden stemmer på Cool

gall
Til Jer der skal (skulle) flyve til Thailand de nærmeste dage. Fortæl os hvad løsninger de forskellige rejseselskaber kommer med. tilbyder de jer andre nærliggende distinationer?
Vi skal afsted om en måned, og prøver at finde ud af om vi skal omdirigere eller afvente.

bimmelim
gall jeg skulle være fløjet til Bankok her i dag men kom desværre ikke afsted.
Jeg har indtil videre fået en ny billet til på Lørdag med Thai Airways.
Den flinke dame hos Thai kunne dog ikke sige med 100% sikkerhedomt jeg kunne komme afsted da der ikke er nogen som kender situationen på Lørdag.
Men håber da så jeg kan komme ud at se min kæreste igen og få hende med hjem til kulden.

www.kgi.dk
SIAMCON
Hej Tirak
Nu kunen hverken Holger elelr jeg - elelr nogen anden for den sags skyld jo se at det kunne lade sig gøre for en pøbel at tilrane sig en af verdens største og mest moderen lufthavne uden nogen indgriben af nogen art fra myndighedernes side.. hvor var vagterne ?
Er det ikke det samme som at meddele alle terrorister at man kan angribe Bangkok lufthavn. helt uden omkostninger ?
Holger K har altid gjort alt hvad han kan for at komme i medierne - på den ene eller den anden måde.. manden ynder at sole sig i spotlightet... ufattelig selvpromoverende.

JackH
Der må være nogen højt oppe i et eller andet system der har tilladt de gule at besætte den lufthavn..

Det er det pilrådne ved hele denne konflikt: Hvem er hvem?

Hvem styrer egentlig begivenhederne og med hvilken dagsorden?

Gæt selv videre!

Jeg tror det er kongen som ad bagmanden
for de gule banditter.

bamsen

gall
Til Bimmelim.
Håber for dig at din tur lykkes. Hold os endelig informeret. Jeg tror at hvis der ikke er kommet ro over det til kongens fødselsdag, så prøver vi at omdirigere til Vietnam, Cambodia, KL eller andet. Det er ikke så vigtigt for os hvor vi lander, bare vi kan tilbringe, i det mindste noget af vores ferie i Thailand.

swed
[quote]bamsen skrev:
Jeg tror det er kongen som ad bagmanden
for de gule banditter.

Jeg har talt med flere thaier som tror at det er dronningen og en mand hun er sammen med.
Personlig tror jeg at det er Holger K der styrer showet , så at han har noget at tale og skrive om
Swed

bimmelim
Til gall
Ja hvis ikke jeg kommer afsted på Lørdag bliver turen i år nok ikke til noget desværre.
Det tyder dog ikke på at jeg kommer afsted desværre.
Min kæreste må så selv komme til Danmark og jeg må vente med min forretningsrejse/ferie desværre.

www.kgi.dk
Fido
Øv altså, min ferie starter den 5. december og jeg havde egentlig regnet med et par uger i Thailand. Kan være det ender med en tur til Filippinerne istedet Angry
One man's ceiling is another man's floor

roald
Thai Air mister 83 mio.kr. om dagen

http://ekstrablad...090264.ece

roald
slettet
Redigeret af roald d. 26/11-2008 21:12

bimmelim
ja 83 mio. kr. er en del i Bath Wink

www.kgi.dk
Spring til debat: