Se indlæg
 Udskriv debat
Svar fra Jungle Village
Big-Viking
manse.
Lige meget hvad og hvordan så er der aldrig belæg for at hænge nogen ud med navn offentlig. Det er noget forbandet svineri, og der burde slås hårdt ned på det.

manse
Kære Viking

Det er jo også dette jeg siger, glem nu ikke julebryg....Pfft

jeg synes dette oplæg skriger til himlen om selvtilfredsstillelse fra Nils'ses side, ja det var et langt ord, men jeg mener det.

Big-Viking
manse.
Hvis en her når at få alle sine papir i orden så er der julebryg..
Lad dog manden være, han giver ingen undskyldning for at udlægge folk med navn. Får hellere intet ud at ofre tid på at gå videre med det.

Big-Viking skrev:
manse.
Lige meget hvad og hvordan så er der aldrig belæg for at hænge nogen ud med navn offentlig. Det er noget forbandet svineri, og der burde slås hårdt ned på det.

Ja det er ikke engang løgn og kan man så ikke få navnene fjernet, det synes jeg ville være mest fair og så luk tråden.

Webmaster
Jeg tvivler på at JV kommer med en tilbagemelding her, så jeg vælger at låse tråden. Det må så være op til den enkelte om de mener at JV er et besøg værd eller ej.

Såfremt JV har mere at sige i sagen, så kan de kontakte undertegnede som så nok skal låse tråden op igen. Men indtil det sker så vil jeg mene der allerede er skrevet nok i sagen. Såfremt Bertram ønsker sit navn sløret, så kontakt mig venligst via en PB.

Tak.
- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: