Se indlæg
 Udskriv debat
Så er James fri! Næsten da...
tuktuk
Måtte der efterhånden ske noget positivt for både Dig Eva og ikke mindst for James !!

Jeg håber kun alt det bedtse for jer begge !!
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
rinpoche
Jeg tilslutter mig de gode ønsker her i tråden.

Med det familiesammenforhold og en forkæmper som Eva bør der være al mulig grund til at håbe på en lykkelig afslutning.

mvh
rinpoche

muslingskaller skrev:
Den stakkels mand
jeg går ud fra har ikke modtager nogen penge fra den danske stat feks førtidspension er der nogen der ved dette?
jeg sidder og spørger mig selv hvad fanden kan lille mig gøre for han
og jeg må da indrømme der er en ting der går mig på, han skal sku da have en god dansk advokat det må da kunne lade sig gøre jeg kender 2 i min omgangskreds skal jeg spørge dem? er der andre der mener der bures gøres noget.

Efter James blev løsladt, fik han sin pension tilbage.

dsd

noidam
er der ikke noget med at jornalisten mogens rasmussen ( måske bedre kendt fra forsvundende danskerer ) der dækkede sagen er afgådet ved døden, jeg mener at det var kræft, men er ikke sikker, nogle her der kan be/afkrafte dette.??

Svaret er desværre: JA!

jeg glæder mig på dine vegne dejlig at det ikke var cancer og med hensyn til din bror skal i altid vide at der er opbakning i skal bare spørge og vi er sikkert mange der vil hjælpe.

OG bare fordi der er en platugle som i har samlet ind til så må vi alle sammen op på hesten igen og samle ind til denne kamp

tænk hvis det var dig der havde sådan en nabo

jeg vil hermed gerne starte en indsamling til denne kamp om retfærdighed.

muslingskaller skrev:

jeg vil hermed gerne starte en indsamling til denne kamp om retfærdighed.

Den er Jeg med på.

Men huskat man skal have politiet tilladelse til indsamling.

dsd

ubon lynge
indsamling til hjælp til hvad?? og er den sikker denne gang. Wink
Ubon.

Pibe

Webmaster
ubon lynge skrev:
Jeg er i hvert fald kureret for at stå bag flere indsamlinger, da den sidste indsamling stadigvæk sidder i baghovedet på mig. Synd det skal gå ud over andre, men jeg vil simpelthen ikke lægge navn til flere indsamlinger. Det er slut for mit vedkommen.

Dermed ikke ment at jeg ikke ønsker det bedste for Eva og James. Det gør jeg naturligvis.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
quickmouse
Webmaster skrev:
ubon lynge skrev:
Jeg er i hvert fald kureret for at stå bag flere indsamlinger, da den sidste indsamling stadigvæk sidder i baghovedet på mig. Synd det skal gå ud over andre, men jeg vil simpelthen ikke lægge navn til flere indsamlinger. Det er slut for mit vedkommen.

Dermed ikke ment at jeg ikke ønsker det bedste for Eva og James. Det gør jeg naturligvis.

Ditto her indsamlinger, via nettet er en stendød ting fra min side,
så evt. hellere stikke ham læs: james, nogle bath selv hvis jeg rendte ind i ham, det ville jeg ikke have noget imod.

og selvfølgelig alt held & lykke til james og hans famillie.
Redigeret af quickmouse d. 20/06-2008 17:49
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

jeg tror også jeg trækker mig lidt tilbage og ja det ville nok være bedre at give dem nogle penge hvis man mødte dem
men jeg er klar hvis der kommer noget på banen så vi kan bakke op om

muslingskaller skrev:
jeg tror også jeg trækker mig lidt tilbage og ja det ville nok være bedre at give dem nogle penge hvis man mødte dem
men jeg er klar hvis der kommer noget på banen så vi kan bakke op om

Ved ik hvad I forstiller jer, men James hjem er altså ikke et abe bur hvor forskellige bruger smutter forbi og kaster lidt bananer/småpenge.

Hvis man ikke ønske, at hjælpe så kunne man jo i stedet holde bøtte.

dsd

jeg har ingen forestilling om at bare at møde op på hans privatadr. og tro at han vil udstilles/se mig bare fordi nogle fremmede som jeg er intresseret i hans historie men derimod hvis jeg mødte manden og havede mulighed for at hjælpe både med penge men også moralsk opbakning så gjorde jeg da det. jeg håber at alt løser sig for denne mand og hans nærmeste. og hvis der er opbakning så står jeg ved mine ord, jeg vil gerne hjælpe med indsamlingen og andet hvis jeg kan. håber også at der er andre der vil og kan hjælpe om ikke andet er moralsk støtte også en stor hjælp
og da jeg er ny her så har jeg ikke oplevet jeres indsamling før håber jeg at i gavede tør tage et ansvar igen og ikke bremse op bare fordi en har taget røven på jer, det er bare op på hesten igen
SKAL VI ELLER skal vi bare være som vores politikker, og bare snakke om det???

Jeg er selvfølgelig også med på at hjælpe James, og bare fordi en tumpe til ham Ole lod sig synke så langt som han gjorde dengang skal vel ikke ødelægge andres behov for hjælp.

Ghia
[flash=540:438]http://www.veoh.com/veohplayer.swf?permalinkId=v6385505NCXgs5kJ&id=9752091&player=videodetailsembedded&affiliateId=&videoAutoPlay=0[/flash]
Redigeret af Ghia d. 10/07-2008 20:31

Spring til debat: