Se indlæg
 Udskriv debat
TomTom/Garmin eller..?
ubon lynge
Sjimmel skrev:
Hold jer fra det garmin der. det er alt for upræcist.

Privat har jeg en garmin 250W på motor vej er den glimrende.

På job har jeg en Tomtom! det fungere bare, det er helt præcis med hvor du er

Sjimmel

Det kan jeg nu ikke holde med dig i sjimmel, jeg har en Garmin 360 og den køre min på adressen hver gang både i byen og på landet, er det ikke dig som skal have lavet en opdatering på din 250, det skal jo laves engang imellemWink
Ubon.

Pibe

ubon lynge
Lung Yao skrev:
Jeg overvejer at købe denne her i morgen i Elgiganten Nuvi 660T til 1299kr.

http://paperless....ganten_dk/

Det er også en rigtig god model den der, men til den pris der er det en gammel model 2007 da de alle steder sælger ud af den nu, men det er bare og gå på nettet og opdatere den så er den med igen.
Jeg har selv en 360 og 660 som begge er gamle modeler, men de sidste nye vee og rundkørsler er med nu efter en opdatering, og de har altid kørt mig til den adresse jeg nu skal aldrig har de lavet fejl her Wink så held og lykke med den nye gpsWink
Ubon.

Pibe

roald
men det er bare og gå på nettet og opdatere den så er den med igen.
Jeg har selv en 360 og 660 som begge er gamle modeler, men de sidste nye vee og rundkørsler er med nu efter en opdatering

Ubon lynge

Hvorhenne på nettet kan man opdatere sin GPS jeg har en Garmin 250, har du et aktiv link til en hjemmeside og hvad koster det
Redigeret af roald d. 25/08-2008 19:06

Bo
Er der en som kan fortælle mig hvor i Bangkok dette kort kan købes, jeg set det her på nette i Danmark til ca. 1700,00 kr. måske man kan spare lidt i Thailand.

microSD/SD,City Navigator Southeastern Asia NT

Frankie-boy
Kan lige oplyse at jeg selv købte en Garmin 205 W nuvi , den virker perfekt nord som syd, fin hurtig beregning også "ude på landet" pris 10900 bath.
Hilsen Frankie-boy.

"Do it my way"

thaibertel
Hej venner
jeg har også en garmi 205 ingen proB. den kan det vi har brug for jeg har købt min i dk også kortet jeg har lagt et link tidliger til et firma 1200 for kortet over th garmi nuvi 205 600. dk selv vegen ud på rismarken er der så i behøves ikke købe så dyre Elkøb nørebrogade men en rigtig god dag til alle her
M V H Smile

joensen
Jeg har en Nokia E71 mobiltelefon der er købt i Bnagkok og der er GPS i og der er kort over hele Thailand, selv vejene ud over rismarkerne er der, og så kan den også bruges offline, så bruger den ikke ret meget strøm. Mobilen er nok mere nøjagtig end en GPSes for den bruger mobil signalet som coordinator, og der er ikke langt imellem masterne her i Thailand.
Hvis du er oppe i bjergene så må du nok nøjes med GPS signalet og så er du online og bruger en masse strøm.

sputnik
thaibertel skrev:
Hej venner
jeg har også en garmi 205 ingen proB. den kan det vi har brug for jeg har købt min i dk også kortet jeg har lagt et link tidliger til et firma 1200 for kortet over th garmi nuvi 205 600. dk selv vegen ud på rismarken er der så i behøves ikke købe så dyre Elkøb nørebrogade men en rigtig god dag til alle her
M V H Smile

Gør da ligesom Thaibertel køb navigator i DK med plads til sd-kort.
De er langt billiger her i DK(feks hos T.Hansen)Men der kan spares mange penge på
kopi kort på sd i feks.MBK i Bangkok,virker perfekt har selv kopi sd-kort
over Thailand.

Shock Glem alt om Tom Tom i Thailand,kan ikke bruges der,som der også er nævnt tidligere i tråden.

Spring til debat: