Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Browser problem
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 01/03-2008 22:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
janandersen skrev: Hej Hvis du prøver ccleaner.og vil fjerne noget så husk lige at fjerne fluebenet og så kør clean. men ellers gå ind på Den Danske Bank og så kik ind under det der hedder indstillinger .og prøv den der hedde.. Danske Bank anbefaler disse indstillinger i din browser. mvh jan Danske Bank anbefaler disse indstillinger i din browser. jo og når jeg tjekker min PC derinde, så står der ok alle steder samt jeg bruger ei ........ sååå mystisk |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 01/03-2008 23:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Drop firefox, der er kun en browser, internet explorer ![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 02/03-2008 09:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
Spørgsmål Hvordan indstilles Firefox 2.0 til netbank? Svar Hvis du oplever tekniske problemer ved logon til netbanken med Firefox, kan nedenstående indstillinger undersøges: Start Firefox Vælg menuen Funktioner -> Indstillinger Klik på ikonet Privatliv i toppen af vinduet Klik på Indstillinger i sektionen Privat data Der skal kun være markering udfor Cache. Klik OK Klik på knappen Ryd nu... Du kan blive bedt om at bekræfte oprydningen Klik på ikonet Indhold i menuen i toppen af vinduet Sørg for at der er markering udfor Aktiver JavaScript og Aktiver Java. Klik OK Derudover kan du undersøge, om du bruger en beta-version af Firefox. Vælg Hjælp -> Om Mozilla Firefox. Tekniske problemer kan også skyldes at Sun Java VM ikke er installeret. Gå ind på Tjek din pc og undersøg om Java er installeret. Hvis den mangler kan du hente Java her. prøv lige det her goldwing Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 02/03-2008 09:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
https://addons.mo...n/59?id=59 Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 02/03-2008 10:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
jpo skrev: Spørgsmål Hvordan indstilles Firefox 2.0 til netbank? Svar Hvis du oplever tekniske problemer ved logon til netbanken med Firefox, kan nedenstående indstillinger undersøges: Start Firefox Vælg menuen Funktioner -> Indstillinger Klik på ikonet Privatliv i toppen af vinduet Klik på Indstillinger i sektionen Privat data Der skal kun være markering udfor Cache. Klik OK Klik på knappen Ryd nu... Du kan blive bedt om at bekræfte oprydningen Klik på ikonet Indhold i menuen i toppen af vinduet Sørg for at der er markering udfor Aktiver JavaScript og Aktiver Java. Klik OK Derudover kan du undersøge, om du bruger en beta-version af Firefox. Vælg Hjælp -> Om Mozilla Firefox. Tekniske problemer kan også skyldes at Sun Java VM ikke er installeret. Gå ind på Tjek din pc og undersøg om Java er installeret. Hvis den mangler kan du hente Java her. prøv lige det her goldwing Så har jeg været igennem denne vejledning, men nej intet hjalp Linket du sendte har jeg også prøvet at downloade,... intet hjalp Takker for alle gode råd, men nu giver jeg op og sender den til en ven som er PC nørd i morgen. Så håber jeg at han finder fejlen, ellers ja så kender jeg godt den svære vej med format.... Tak for hjælpen til alle og god søndag |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.