Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Sygeforsikring i Thailand
|
|
| huratho |
Lagt på d. 20/01-2008 10:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Til Madsjx. Du betaler i 8 år, derefter er den præmiefri og udover det får du dine indbetalte penge retur. Til Bangkoknielsen. Jeg er bange for at vi må lave en opsparing selv, eller også håbe på et jern-helbred. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 20/01-2008 11:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg glemte at skrive, hvis din død sker i en elevator eller i en guldsmede-butik, hvor der er væbnet røveri, så dækker forsikringen dobbelt. Derimod hvis dødsfaldet sker i en tuk-tuk, dækker den kun 50%. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 20/01-2008 11:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Jeg tror jeg vælger elevatoren - på vej op! - Det med tuk-tukén bliver Tuk tuk da sikkert ikke glad for at høre..! Forsat go´søndag... |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 20/01-2008 11:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
bangkoknielsen skrev: Hvad med at vælge en elevator i en guldsmed Jeg tror jeg vælger elevatoren - på vej op! - Det med tuk-tukén bliver Tuk tuk da sikkert ikke glad for at høre..! Forsat go´søndag...
![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 20/01-2008 14:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Jeg har BUPA - Bangkok. Ved en pris sammenligning mellem IHI, BUPA London - har man samme forsikring for 1/4 hvis man køber hos BUPA Bangkok - Her taler jeg om Platinum forsikring, tegnet inden 59 års alder og ingen aldersbegrænsning, ingen forsikring for USA og Canada. Konen får en speciel pris og børnene er gratis forsikrede. Gælder så længe jeg lever....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.