Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Tørlægning i Thailand
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 23/02-2008 13:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
dem der taber mest ved det, er udskænkningsstederne, vi andre kan bare drøne hen til den nærmeste 7/11 og købe ind i vildskab, der er der jo nærmest udsalg på øllet i forhold til barerne, og det samme kan thaierne gøre,,så hvad de vil opnå ved det, er meget tvivlsomt? |
|
|
|
| Gurk90 |
Lagt på d. 23/02-2008 16:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Her i Pattaya er der også tørlagt i 4 dage, fra torsdag til søndag. Det betyder at stort set alle barer, og de fleste go-go barer er lukket. Der er ingen musik i Walkingstreet. Og der er lidt halvmørkt da en masse belysning fra barer er slukket. Ved indgangen til Walkingstreet ligger der et stort kompleks af barer, der også huser noget thaiboksning. Hele dette kompleks er lukket og slukket. På den anden side af indgangen til Walkingstreet ligger der en stor bar(Bamboo bar) med levende musik, også her er der lukket og slukket. Det giver en stemning af en forladt "spøgelsesby". På de fleste spisesteder ser det ud som om at folk kan købe øl i forbindelse med mad. Så Pattaya er ingen "fun city" i denne weekend. Men der er da heldigvis nogle gode film i fjernsynet! Jeg har forståelse for, at der er specielle helligdage i Thailand hvor der er lukket. Men come-on her taler vi om 4 dage i træk i højsæsonnen. Jeg er i Pattaya i 8 dage i denne omgang, og de sidste 4 dage er alt lukket, det er sgu da pisse irriterende. Og havde jeg vidst det på forhånd var jeg ikke kommet til Pattaya. I december var der også lukket i 2 fulde weekender, i forbindelse med valget. I den forbindelse forsøgte restaurationsbranchen sig, med en henvendelse til beslutningtagerne, fordi det ville betyde store omsætningstab for branchen. Henvendelsen blev afvist, med besked om at beslutningen stod ved magt og intet kunne ændre den. Så det virker mest som om at der sidder nogle magthavere/beslutningtagere der tager nogle beslutninger som de ikke kender konsekvenserne af. Og når nogle gør dem opmærksom på konsekvenserne, vil de for alt i verden ikke indrømme, at de måske har taget en uovervejet beslutning. |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/02-2008 16:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja gurk næste gang du tager til thailand må du undersøge om der er valg eller et eller andet højtideligt hæ hæ. Men ellers så har du sgu ret og det er rimeligt kedeligt at være i pattaya når det sker. Så må man væk derfra ud i landet og opleve det. |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 23/02-2008 17:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Jeg kan informere "festfolket" i Pattaya og andre steder om, at selv i småkedelige Ramkhamhaeng området i Bangkok er den gal, helt gal...! Intet salg i Big-C, The Mall, 7-11, Mom's shop nede om hjørnet. Der er bare intet at gøre. Blev noget overrasket første gang i Phuket for en 8-9 år siden, men Ok, vi fik da listet lidt over disken i barerne, for nedrullede gardiner og lav musik. Men nu... Det går da bare ned ad bakke med dettte ellers herlige land. Og ja, det er frivilligt at være her ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/02-2008 07:35
|
|
Fik laest avisen idag, og det er valget til senatet det gaelder denne gang. Men fik sq en kaep i oeret igaar, paa Raindog. ![]() dsd |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 24/02-2008 10:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Tja jeg havde jo ikke laest saa langt at der var en traad om toerlaegning! Det er ikke helligdage men lokalvalg der giver toerlaegning! Love kan dog omgaaes... har aldrig set saa mange drikke "the" Det hele gentages i naeste weekend, saa ved I det paa forhaand og kan fylde i koeleren! vh |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 24/02-2008 12:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
her kl. 18.00 åbnede barene igen i patong, butikkerne må vente til midnat. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 24/02-2008 13:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Tag dog 1 kasseTuborg med hjemmefra, så kan i købe tøjet derude, det er sgu så billigt!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 24/02-2008 13:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Ja, Ebeth, det er meget mærkeligt at der findes så mange tedrikkere i Thailand, netop i disse perioder. Jeg har netop været nede ved "den lille Købmand", hvor man gerne mødes til en times dagligt sladderi eller "sprogundervisning" (jeg er eneste dansker) - normalt skal vi da nyde en øl eller to, naturligvis for væskebehovets skyld, men idag sidder alle med plastikkrus, som man påstår indeholder te! Da områdets politimand, der er en daglig gæst, i dag for en gangs skyld i civil, bedyrede mig at det faktisk var te og bød mig en kop, tog jeg naturligvis i mod tilbuddet. - Det er sgu´ underligt at thailandsk te kan smage så godt af øl, så jeg er ogå tedrikker for eftertiden... |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/02-2008 13:39
|
|
FCKdk skrev: Tag dog 1 kasseTuborg med hjemmefra, så kan i købe tøjet derude, det er sgu så billigt!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Takker for det fine tilbud, du kunne maaske tage 2 bakker med til mig? dsd ps. En pose Bluejeans lakriser er ogsaa velkommen |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 24/02-2008 13:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
LOL555LOL
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| JCL |
Lagt på d. 24/02-2008 14:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Man kunne ellers godt forestille sig at det var en fordel for politikerne i Thailand, hvis vælgerne havde en lille bøhmand på ![]() |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 03/03-2008 06:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
Nu har jeg fra to sider hørt at der er valg næste Lørdag og søndag Det kan da ikke være rigtig eller hva ? |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 03/03-2008 18:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Cesse der er ikke valg næste weekend! Jeg har fortalt dig hvor du skulle gå hen, for at have det hyggeligt! Nu må jeg indrømme at det ene sted, det var det i soi 3 Rachamanka, .er lavet om til en pizza restaurent, ejeren hedder Olivier og han siger at han laver meget gode pizzaer! Christian på 'Barfly' findes stadig, lever godt og serverer bl.a. 'Pastis' |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.