Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Website til salg
|
|
| yeya |
Lagt på d. 13/12-2007 10:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Hmmm. Jeg vil ikke sige at jeg er nysgerrig, ej heller interesseret (lige nu). Men maaske der ville vaere lidt flere som kunne have interesse hvis der var lidt aabenhed omkring emnet. Hvis det er aerligt og reelt, saa kan der vel ikke ske noget ved at tale aabent om forretningen. Som sagt, saa tror jeg at der er mange som falder af ved hemmelighedskraemmeriet. Det plejer nemlig (siger ikke at det er det her) at vaere tale om et indskud og saa "direct sale". Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 13/12-2007 10:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
ER SOLGT Leo
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 13/12-2007 14:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Det siger sig selv at man ikke saelger en overskudsforretning. Man ansaetter nogen til at passe den istedet... Derfor er der naturligvis noget som ikke haenger sammen her. Plattenslagerer har vi set nok af her paa DTW! Redigeret af Payanak d. 13/12-2007 14:59 |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 13/12-2007 15:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Nå - Det tror jeg MacD, Burgerking og 7/11 bliver ked af at høre Ajarn Du må lære dem, hvordan de skal tjene penge så
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 13/12-2007 15:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Er disse selskaber blevet solgt Loc? Eller har mon bare givet nogen lov til at lave penge for dem? |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 13/12-2007 15:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Hvis det er mig du kalder en paltenslager saa vil jeg bede dig sige det til mit ansigt ikke i en mail og jeg er i Bangkok 1 til 2 gange om maaneden Leo |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2007 15:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
til Ajarn Når du ikke kender betingelserne for den handel skulle du hellere lukke ned for din uvidenhed. ![]() lindy |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Du må lære dem, hvordan de skal tjene penge så