Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Levende begravet i Bangkok Hilton
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 16/11-2007 16:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Til yindee. Det kunne da være du skulle prøve at tage solbrillerne af , især når man bor på Samui ! Nej det er nok skyklapperne du skal tage af !! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 16/11-2007 16:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Gud ved hvor mange der sidder på Bangkok Hilton, uforskyldte, fordi de var uønskede og "nogen" plantede noget og derefter tipsede politiet. ??? Bare en tanke - ikk'
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/11-2007 17:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Boes skrev: Gud ved hvor mange der sidder på Bangkok Hilton, uforskyldte, fordi de var uønskede og "nogen" plantede noget og derefter tipsede politiet. ??? Bare en tanke - ikk' Hvis du spørger de indsatte, så er de alle uskyldige ![]() dsd |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/11-2007 18:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Et eller andet sted kan man (jeg) godt få nok af alle de farang der piver og klynker over at have fået den samme straf som thailændere for samme forbrydelser. Hvad? Forestiller de sig at de kommer i et 4-stjernet fængsel?. Jeg kan da kun glæde mig over at de får den samme behandling som alle de thailændere, som vi aldrig hører om, aldrig laver websites til, ingen laver indsamlinger til osv. Og stadig har de (farang) den mulighed for at blive overført til nationale fængsler som vi også ser her i denne situation. Der er vist ingen der kan påberåbe sig uvidenhed omkring brug af diverse narcotica i Thailand, og hvis man er så snotdum at dyrke denne hobby i Thailand på trods af bedre vidende, well, så synes jeg godt nok man ligger som man har redt. rinpoche |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 16/11-2007 22:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Jeg kan sige som Rinpche, Jeg har ingen medlidenhed med disse udlændinge som sidder fængslet for stoffer. Selvfølgelig kan der værer sager , hvor det er uretfærdigt, som med James. Men folk som leger med stoffer i TH elller smugler dem. De ved god t , hvor hård straffen er i TH. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 17/11-2007 01:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
sabai sabai skrev: Til yindee. Det kunne da være du skulle prøve at tage solbrillerne af , især når man bor på Samui ! Nej det er nok skyklapperne du skal tage af !! ja ja du har ikke beviser for din pastand jeg er selv medlem af politiet pa koh samui og vi planter ikke hilsen jannik |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/11-2007 01:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
yindee skrev: sabai sabai skrev: Til yindee. Det kunne da være du skulle prøve at tage solbrillerne af , især når man bor på Samui ! Nej det er nok skyklapperne du skal tage af !! ja ja du har ikke beviser for din pastand jeg er selv medlem af politiet pa koh samui og vi planter ikke hilsen jannik Du Jannik ![]() Hvadså med alt det hamp, de tidligere har plantet på øen. Som de stadig sælger gennem mellemhandler? dsd |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 17/11-2007 02:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Som goldwing skrev er der nogle dansker i det hotel lige for tiden er der nogle som ved det?? Laver man noget lort i det land man nu engang bor i eller besøger, jamen så må man da tage den straf som der nu er for det man har lavet, det er jo lige det med at tænke sig lidt om inden man går i byen og handler.. Suk jeg har også hørt det med at thailansk politi godt kan finde på at ligge noget et sted bare for det nu skal se ud som de har fundet noget narko, jeg har hørt det fra mine svoger der nede, så man skal jo også lige tænke på at sådan kan det også være, det er ikke let at være turist eller forbryder begge kan ende i brummen ![]() Ubon.
![]() |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 17/11-2007 11:10
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Så nu kommer der endnu et indlæg i godt kan klemme ind under kategorien.. negativ..![]() Nu har jeg haft det lort til narko meget tæt på og det havde nær kostet mig min eksistens her. Så jeg har intet til overs for de røvhuller som sælger det, det havde jeg nu heller ikke før.. For efter mange år bag et Taxa rat har jeg set mange triste skæbner som følge af narkotika misbrug. Om politiet i thailand sælger narko / er lånehajer / etc etc.. Ja det er jo en viden man skal gå stille med dørene om, hvis man vil leve. Men lad os sige det på den måde.. det er sandsynlig. nej man kan kun bede til at ens egne børn ikke havner i den situation, men på den anden side skal alle andre dumme svin gå fri, eller dømmes mildere, fordi den risiko er der.. For 2 år siden da Politiet kom for at finde en pistol de troede jeg havde i huset, kom hele konens familie anstigende, for som de sagde.. går der 2 betjente ind, går vi 2 med, går der 4 ind går vi 4 med. Ellers planter de bare noget for ikke at tabe ansigt.. En Betjent som bor næsten nabo til.. belærte mig kraftig om,, du lader aldrig politiet gå alene ind i dit hus.... Medlem af politiet... hva betyder det på Dansk sidste nyt sladder om min ex. Er at hun nu også sælger skidtet, ja det er jo nok fristende, det kan sikkert betale ens eget forbrug. Og så længe hun holder røven lokal, ja så sker der hende heller ikke noget... Ikke for at antyde politiet er involveret ![]() wonderfull Thailand... yes der er gode sider ved landet.. helt sikkert le si |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 17/11-2007 14:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
yindee skrev: jeg er selv medlem af politiet pa koh samui og vi planter ikke hilsen jannik Tror aldrig jeg har grint så meget da jeg læste denne kommentar ... Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/11-2007 16:43
|
|
Volunteer Tourist Police. Har ikke meget med politi at gøre, de er ansat pga deres vestlige baggrund og sprogkundskab og deres opgave er at lette kommunikationen mellem politi/andre off. myndigheder og turister. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 17/11-2007 17:03
|
|
Til Yindee. Du skriver du er medlem af politiet på Samui, dette må da et drømme job... Tænk at bo på en lille eksotisk ø og drive en lille restaurant , samtidig med at være medlem af politiet. Derfor vil jeg spørger dig om det er muligt at jeg også kan blive medlem ? For en god ordens skyld vedlægger jeg mit CV. 10 år almindelig folke skole. 1964-1974 medlem af de grønne spejder , denne periode gav mig ganske stor erfaring i overlevelse i skove (jungle) og brug af diverse våben så som spejder-kniv og slangebøsse. Endvidere i en alder af ca. 14 år blev jeg ganske god til at infiltrere pigerspejderne.. ..dette vil jeg mene jeg kan bruge i det daglige , som medlem af politiet på Samui. Forøvrigt har jeg en ven som sælger spøg og skæmt.. Jeg vil tro det er muligt at låne falske overskæg . blå briller o.s.v. af ham. Jeg er også stadig indehaver af mit medlemskort til Batmand-klubben. Hvis nødvendigt kan jeg nok finde min gamle grønspætte-bog. 1975-1980 Hjemmeværnet ,,dette skyldes at mine kvalifikationer var for store til ansættelse i Forsvaret. 1980-1990 Ansat på forskellige fabrikker Bla. sojakagen , æggekagen .dyrups(maling) Tasterwine(sprut) skandinavisk tobak. Disse forskellige job har givet mig stort indblik i diverse kemikalier. som jeg mene jeg kan bruge i mit medlemskab af politiet på Samui. Forøvrigt har jeg knallert køre-kort , så jeg kan hurtigt være fremme overalt på øen. 1990- Rejst over alt i Thailand , tale sproget flydene (hvis jeg selv skal sige det) Jeg håber hermed at komme i betragtning til dette spændene medlemskab af politiet på Samui. Ps. Hvis muligt vil jeg helst have opgaver i aften og nattetimerne. da jeg mener det er betydligt lettere at infiltrere diverse Barer,Diskoteker.Piger på dette tidspunkt. Med venlig hilsen Sabai Sabai. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/11-2007 17:17
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
PLS vær venlig at holde tråden admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/11-2007 17:32
|
|
Fair nok John, men hvis du vil tillade mig det, giver jeg nu alligevel Sabai et stort 10-tal for den kunstneriske værdi Faneme morsomt!!!! |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 17/11-2007 18:12
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
![]() ![]() ........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 17/11-2007 19:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
Ja jeg må indrømme jeg grinte faktisk mere nu end før
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 18/11-2007 12:51
|
|
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 19/11-2007 09:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
555! god morgen læsning her på en kold mandag :-D tak
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.