Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
en sjov historie som jeg selv kan grine af nu
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 08/11-2007 16:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
at kalde os alle idioter fordi man på fornuftig vis har bygget hus inden for det første år med sin kone Hvis du ynder at lede efter indbildte fornærmelser, så kan du få nok at gøre. Jeg vil sætte pris på at du ikke forsøger at interpolere hvad jeg rent faktisk skriver. Det ser ud som om, andre deltagere i denne tråd ikke har problemer med at forstå hvad jeg skriver, så hvad siger det dig? Jeg kender et par igangværende thai/farang forhold, hvor millionerne (baht) allerede er ude at svømme på trods af, at forholdet kører på første år.... De fyre er helt ude for pædagogisk rækkevidde. Med de fyre taler jeg helt specifikt om de 2 fyre jeg kender og lad mig forsikre dig for, at de er udenfor pædagogisk rækkevidde. Jeg vil ikke gå i detaljer, fordi det for det første vil blive særdeles omfattende, for det andet er det så barokt at man bliver bekræftet i at virkeligheden nogle gange overgår fiktion og endelig ønsker jeg ikke vedkommende blive genkendt her på dtw. |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 08/11-2007 20:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
hvorfor i alverden bygge et hus man kun kan bruge under ferie og så overlader til familien for at misbruge jeg har tit tænkt på dette selv lejer vi og den dag vi flytter lejer vi også så er der frit valg på alle hylder den dag vi flytter |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 08/11-2007 22:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Kære rinpoche Det må du sgu meget undskylde, men ord kan jo blive et emne til diskusition, og jeg har nu fået din forklaring, og det er jeg så blevet klogere af, og til h jeg bygger ikke hus for at have det i ferie. Jeg bygger hus fordi jeg bor i Thailand. manse |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 09/11-2007 02:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Niks Suk jeg har skam ikke problem med mig selv. Jeg har indset jeg absolut ikke er fejl fri Og har altid betalt ved kasse 1 for mine dumheder, lige som alle andre, hvordan folk vælger at leve og indrette deres liv blander jeg mig ikke i, jeg har så rigeligt i mit eget |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Niks Suk jeg har skam ikke problem med mig selv. Jeg har indset jeg absolut ikke er fejl fri