Se indlæg
 Udskriv debat
Forex giver den bedste kurs
Novicen skrev:
Vi bor på "bøhlandet" nu, men har altid brugt Forex på Hovedbanegården, tidligere.

Jeg har lige handlet via Forex' hjemmeside. Pengene kom med posten 2 dage senere. Det udløser et mindre gebyr, men er dejligt nemt.

Jeg opdagede iøvrigt ved den lejlighed,at man ikke må udføre mere end 50.000 thb pr. person. Det vidste jeg ikke?Shock

Novicen

Davs Novice

Denforstod jeg ikke
hvis du er i danmark maa du udfoere 10000 euro

det er kun naar du skal ud af thailand, at du ikke maa udfoere mere
end 50000 baht.

bamsen

saendaeng skrev:
Jeg vil bare lige sige at idag har jeg fået en kurs på 6.43 bath pr kr.
Det er en overførsel fra Nordea til Bank of Ayudhya.

Uha det var en daarlig kurs,og saa paa overfoersel

jeg har idag vekslet til kurs 6.47 her i thailand
i bangkok
paa hjoernet af sukhumvit og soi 7/1
de giver altid en god kurs

bamsen

Saendaeng
Ja ved det godt bamse, kan altid få en god kurs der hvor du siger, Men det er altså det bedste vi kan gøre på en overførsel lige nu..Næste gang må jeg hellere få en masse kontanter med mig og veksle istedet..
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
saendaeng skrev:
Ja ved det godt bamse, kan altid få en god kurs der hvor du siger, Men det er altså det bedste vi kan gøre på en overførsel lige nu..Næste gang må jeg hellere få en masse kontanter med mig og veksle istedet..

Davs
J det er utrolig aat de kan give saadan en god kurs
bamen

rinpoche
bamsen skrev:
saendaeng skrev:
Jeg vil bare lige sige at idag har jeg fået en kurs på 6.43 bath pr kr.
Det er en overførsel fra Nordea til Bank of Ayudhya.

Uha det var en daarlig kurs,og saa paa overfoersel

jeg har idag vekslet til kurs 6.47 her i thailand

god kurs 6,47 - dårlig kurs 6.43 Smile

Det gør en forskel på 40 baht per 1.000 danske kroner. Grin

jesperfrb
Jo jo Rin, det bliver til mange penge på alle de millioner Bamse har medGrinGrinGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

rinpoche skrev:

Det er da lige til 2 stk. beer leo plus tipsSmile

Det vekselkontor Bamse omtaler, er den mobile vekselbus, som ankommer på soi 7/1 omkring kl.17-18.00.

dsd

deepseadivers skrev:
rinpoche skrev:

Det er da lige til 2 stk. beer leo plus tipsSmile

Det vekselkontor Bamse omtaler, er den mobile vekselbus, som ankommer på soi 7/1 omkring kl.17-18.00.

dsd

Davs DSD.
nej det er det vekselkontor paa hjoernet af sukhumvit og soi 7/1
det hedder VASU og gav iaar 6.50
Den mobile gav i gaar 6.34
og banken gav 6.22

Ja 40 baht er da til 2 potioner mad,ja rinpoche,det er da lidt.det ved jeg godt,men hvorfor ikke tage det bedste.

og nej
jesper jeg har ikke ret mange penge med herud,saa du maa taenke paa en anden.
bamsen

jesperfrb
Ok bamse, det var nok en anden jeg tænkte på, 6,50 bath lyder godt.
Skal veksle på tirsdag!!Wink

Jeg har brugt "vasu" siden sidst i 80érne, de har altid givet en god kursWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Saendaeng
Kan lige tilføje at jeg fik 6.49 fredag for en overførsel fra Dk.. Heller ikke ringe..Wink
Michael B Kristensen

birkedhoj
da denne tråd blev startet den 15/8 var 1000 dk lig med 5871 thb. i dag kan vi se kursen er 6490 forskel 619 thb. Skal fruen og jeg bruge 20.store bliver det til 12380 thb. En slags penge ikk? hvor længe skal man vente med at veksle ???Sad

rinpoche
Måske du kunne spørge nogle af de Mor Duu/spåmænd der plejede at hænge ud på Patong Beach. De dårlige blev taget af tsunamien og de gode er der stadig Smile
Ingen grund til en trist smiley her birkedhoj, selvom du handler her og nu har du jo stadig fået 12380 baht mere end den 15/8 Wink

birkedhoj
Hæ Hæ Rinpoche. Fik nok bare trykket på forkert smiley. Men jeg vil da blive ved med at holde øje og så veksler jeg når jeg ser kursen begynder at stige. Det er satsningen.Cool
Rejser først til januar.

Ole

rinpoche
ok, birkedhoj, lyder fornuftigt Smile
Jeg har aldrig spekuleret i det, men med det beløb du nævner burde jeg nok også være lidt obs på kursen fremover. Vi er 4 personer der skal afsted snart, så der skal jo også veksles nogle penge.

mvh
rinpoche

Novicen
Hej igen

Davs Bamse! Jamen det kan da godt være, at det er mig, der har byttet om på tingene? -Skulle ikke undre mig? :o)

Her er teksten fra Forex:

Råd om Valuta
Efter værdireducering af amerikanske dollar (USD), efterspørges valutaen ikke længere i Thailand. Den bedste løsning er at tage hele rejsekassen med i thailandske baht (THB). Der er en begrænsning på op til ca. 20.000 thailandske baht (THB) pr.dag i hæveautomaterne på Visa/Mastercard. Der er yderligere en udførselsbegrænsning på 50.000 thailandske baht (THB) pr. person.

Som en "god undskyldning": Jeg synes ikke, at det klart fremgår, HVOR udrejsen sker fra??? :o)

vh
Novicen
Redigeret af Novicen d. 22/10-2007 11:32
Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?

birkedhoj
6536 Bath for 1000 d.kr. det bliver billigere og billigere. Bare satans med de 10000 b. jeg havde med hjem i februar. Jeg glæder mig til januar hvor vi skal til Thailand.Pfft Bare lidt vrøvleri over det er snart.Grin

Saendaeng
Jeg kan sige at jeg fik 6681 bath for 1000 kr i Fredags.
Michael B Kristensen

helge
hej saendaeng. er det kontanter,som du veksler? mvh helge

Saendaeng
Nej, det er overførsel fra DK. Min bank sender dem i DKK og derved får jeg kursen af den thailandske bank.
Michael B Kristensen

yeya
Har man mulighed for det, saa skal man lave en bankoverfoersel i danske kroner. Det giver den bedste kurs og det tager kun et par dage.

Kursen er lige nu 6.7
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
Spring til debat: