Se indlæg
 Udskriv debat
Jeg er kun til unge, smukke piger
John
På trods af at det er et Dansk-Thai forum, hvor der ofte i debatterne tales om situationer om at folk ser skævt til til Dansk-Thai par,
så må man sige at fordommene florerer ind imellem.

Godt gået Torbusa
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
stoney
HejTorbusa,jeg er over hovedet ikke foraget over sådan et forehold,men jeg tror ikke en døjt på at det er Ægte kærlighed,men andre grunde,men jeg vil da ønske jer held frem over.Her i landet må vi de mene hvad man vil og have de holdninger,som man mener passer en.Wink Jeg håber at jeres forehold bliver lykkeligt.Jeg har for øvrigt tit fået nogen over næsen fordi,jeg kan ikke holde min mundGrin.
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

Torbusa
Hej stoney. du tror ikke det er ægte kærlighed,det er så din "tro",men ægte kærlighed hvad er det,alle piger/kvinder vil gerne have tryghed i et forhold også danske,ingen tryghed muligvis heller ingen kærlighed,efter at kendt hianden i 3 år og boet sammen det meste af tiden kender jeg ihvertfald tegnene på ægte kærlighed,det er ikke et huj hej vilde dyr giftemål,men en velovervejet beslutning.

tm

Godt gået torbusa. Dem der ikke indrømmer de ikke er til unge smukke piger, bedes række en finger i vejret.
Det er rigtigt, at der bliver set skævt til Tahai-Danske forhold, men det må man altså vænne sig til at leve med.
Min gode bekendte, en dansk kvinde i tresserne sagde en dag til os, en flok pensionister med piger "i passende alder": I mit næste liv, vil jeg være buddist, og tro på reinkarnation (genfødsel), og så vil jeg være en mand. Når jeg så kommer op i Jeres alder, vil jeg gøre nøjagtig som Jer, finde mig en ung smuk Thai-pige. Kvinder der siger andet er fyldt med løgn og misundelse" sagde min danske bekendte, tak for ordene Ann-Louise.

jeg rækker ikke min finger op
ville bare sige
der er nu også en del finker som praktisere det med unge fyre

Webmaster
Angående fordomme om thai-kvinder og aldersforskel, så er der en debat i fuld gang på følgende link:

http://avisen.dk/...90607.aspx

Meget sjovt at læse lidt kommentarer fra nogle som ikke er så thai-hjernevasket som os herinde :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
ubon lynge
Jeg siger altid at det ikke er så meget med hvordan kvinden ser ud, men det der er mellem ørene, og de så ikke gider hjælpe med at holde hus og vasketøj og hvad ellers der nu er i et forhold af gøremål, og de kan tage noget af ejet hoved uden man skal gå og sige hver gang der skal laves et eller andet. Kærlighed tror jeg er når man er sammen om alt og så samtid har det godt sammen.Wink
Ubon.

Pibe

jesperfrb
Tjaa webmaster, har læst den debat du linkede til, og der var jo ikke rigtigt noget nyt i detSadSadSad

Fordommene lever for bedste velgående, men det ved vi jo egentlig godtShockShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

sudsakhon
Angående fordomme om thai-kvinder og aldersforskel, så er der en debat i fuld gang på følgende link:

Meget sjovt at læse lidt kommentarer fra nogle som ikke er så thai-hjernevasket som os herinde :-)

Jeg er ogsaa hjernevasket....men ku'i kk' la' vaere med at kommentere....

Hvordan kan det vaere, at naar snakken falder paa forhold mellem udenlandske piger og danske maend, her specielt fra Thailand....Saa er manden et klamt udnyttende sexdyr, der kun er sammen med hende for at faa sine egne behov opfyldt. Naar danske kvinder derimod tager til syden omtales det samme forhold som: Ferie flirt eller romance....

Der synes at gaelde en dansk diskurs gaaende ud paa, at maend kun taenker paa egne behov, og kan de ikke faa disse opfyldt fordi de gennemskues af de staerke egenraadige danske kvinder, saa tager de udenlands.Af noed og udelukkende styret af dyriske lyster.

Det vil alsaa sige, at ens kvalitet som mand boer saettes af danske kvinder?? Og efter deres vaerdinoemer for at kunne accepteres?

Her er en lille situation. Man kommer som mand ind paa en bar/diskotek. Det er jo et sted, hvor koenskontakter etableres. Ved at henvende sig venligt til en pige er det endog MEGET ofte at man bliver maalt og vejet. Ligner man ikke Tom Cruise, saa er der lukket for det varme vand....

Hvis man som mand sidder alene paa en stol, hvor laenge skal han sidde der foer at pigerne kommer og tilbyder drinks....eller kommer med sexuelle tilnaermelser??? MEGET laenge. Hvis derimod en pige sidder alene...Hvor laenge skal hun sidde foer samme tilbud kommer...Drinks og tilnaermelser. Og det er ligemeget hvor klam den pige er!!!!

Deternu engang ved disse tilnaermelser, hvori kontakt mellem koennene skabes...

Hvad er der forskel ved de to situationer?? Er maend bare savlende antiempatiske Darwinistiske reproduktionsgobler, som for enhver pris vil have koed, og kvinderne de sidste bastioner af forsvar for aegte kaerlighed??

Nej....Danske kvinder mangler basale evner til at se kritisk paa dem selv. Man skal som mand igennem mange filtre, der er urealistiske. En overligger, der hele tiden haeves. Hvis danske kvinder var saa selvraadende og frie som der omtales, hvorfor saa denne skaeve koensfordeling i uddeling af drinks og kontaktforsoeg?

Det er i den kontekst saa naturligt, at "frafaldne" maend, dvs. maend, der har formastet sig til at vende ryggen til dette hykleri og fundet sig en udenlandsk kone ses paa med afsky af danske kvinder!! Man indgaer ulige forhold paa mandens praemisser....Man kan ikke ”klare” de staerke danske kvinder....Man oensker at dominere sit aegteskab, og ville blive gennemskuet af de altvidende danske kvinder...

Men hvor er alle disse frimodige danske kvinder henne¬¬? Der ikke kun vurderer udfra indtaegt, status og udseende?? Det er her at de fleste danske kvinder vil paastaa sig kategoriseret. Men det er dog stadig et faktum,at de foeromtalte filtre og kontaktmaessige uligheder stadig er dominerende.

Saa ja, en mand der ikke er smuk, har status og er har oekonomi nok tilat vaere attraktiv for en dansk kvinde...han vil vaelge et sted at finde sin partner hvor kravene er mere realistiske. Betyder det afde i disse fremmede lande er ligeglad hvad kvaliteten af aegtemanden er, bare man faar en skaal ris om dagen?? Det skal man vel vaere feminist for at paastaa.

Slutteligt kan jeg ikke lade vaere med at undre mig over hvad den danske kvindelige forklaring paa faenmenet Peter Asschenfeldt er...

At han er til unge smukke piger er jo nok bekraeftet mange gange....Men hvad er grunden til at han gang paa gang kan tiltraekke disse nymfer??

Her er jo ikke tale om stakkels sexudlyttede thailandske barpiger, der af noed og mad paa bordet indgaer i et ulige forhold....

Han har haft praeferencer for ganske almindelige (dog attraktive) danske piger..

Hvad er saa lige forklaringen....og forskellen her. Sammenlignet med en anden almindelig udseende og jaevnaldrende dansk mand, hvad er det saa lige Peter Asschenfeldt har som virker saa voldsomt dragende paa disse selvstaendige og frit taenkende danske kvinder.

hej
jeglavede lige din henvisning om til et aktivt links
bamsen
Redigeret af d. 04/07-2007 15:14

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
jesperfrb
Ja, der bliver vi vist ikke mere enigeCoolCoolCool

Føler mig absolut ikke som et frående sexdyr, som min kone skal tilfredsstille til mindste behov, men at vi indgår på ligefod i et ægteskab som vi begge har valgt!!!Wink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

jpo
det er bare ok,det er ikke alder det kommer an på.

http://www.nonsunghomestay.webs.com
jeg er da sindsyg glad for at at jeg kan fravælge kvinder som sabineGrin

lung skrev:
jeg er da sindsyg glad for at at jeg kan fravælge kvinder som sabineGrin

Ja ellers journalist signe,
bamsen
Redigeret af d. 24/07-2007 02:43

Novicen
Det var dog det mest åndssvage, umodne og [UPASSENDE ORD]iske indlæg denne "kvinde" har sat i gang!Shock

Hun aner jo ikke "en meter" om noget som helst i den forbindelse!

Novicen
Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?

Earthrush
Tro alt i alt kommer det bare til det, med at de misunder At danske Mænd ikke gider danske kvinder mere og søger i andre lande
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

huratho
Hvad med Janni og Simon Spies. Det tror jeg helt sikkert var for penge og det tror jeg ogsaa dether er.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

quickmouse
Webmaster skrev:

ja det er meget morsom læsning man får af og til nogle billige grin her på internettet. Grin Grin Grin
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Spring til debat: