Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Ny afstemning: HIV-test
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 18/06-2007 05:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
rinpoche skrev: Okay, jeg skal da gerne omformulerede det: "turister eller andre rejsende der tager til Thailand og har kønslig omgang med personer af usikker HIV status" for nu ikke at støde dine sarte følelser. Hvis man ikke har tilbøjelighed til at deltage i slige eventyr, hvorfor skulle man så have dårlig samvittighed over ikke at få foretaget HIV test? Selvom du personligt finder det nødvendigt uagtet hvilken årsag. Og mht dit infantile svar til Bussaba, så dukker omkvædet af de Nattergales debutsang lige pludselig op i hovedet på mig ![]() Hr. Guru Rinpoche (ja det er jo en guru du har opkaldt dig selv efter )Jeg er hverken turist eller rejsende. Jeg bor her i modsætning til dig. Med andre ord er det dig, som er den Thailands-rejsende. Og det er dig, der har sex med personer af tvivlsom HIV-status. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX SLETTET undlad venligst tekst af den art fremover Admin. Redigeret af John d. 18/06-2007 07:01 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 18/06-2007 06:07
|
|
deepseadivers skrev: 1)...vælter sig rundt i ”masser af gratis fjams” 2)Men det glæder mig da at læse, at du nu har lavet karrierer skift... 3)Til i dag, hvor du leve et lykkeligt liv, som golddiggene gigolo. 4)ang. Hvor dybt deepseadivers dykker! Tja… Jeg kan jo ikke gøre for, at jeg fra naturens hånd, er utrolig godt veludrustet. Men jeg er dog noget overrasket! Og samtidig en lille bitte smule stolt over, at pigerne stadig den dag i dag. Underholder dig med lange sjofle muntre historier, om dengang deepseadivers var i byen. Kærlig hilsen dsd 1) Du har ret! 2) Tak! Noget positivt fra deepseadivers...wow ![]() 3) Tja...det gør vel ikke noget at hun har penge ![]() 4) Patologiske mytoman ja det er du sq! Alzheimer light...jep det er du da også uden tvivl ramt af . De griner stadig de gamle kællinger ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 18/06-2007 06:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hvis man er single, maa det sq da vaere livet at vaelte sig rundt i gratis fjams ( Isaer med de skoenheder der findes her i landet, var det i DK. ville jeg foele det som en stor straf ) 24 timer i doegnet-365 dage om aaret.......Er det ikke det man kalder paradis ?![]() Suk..............
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 18/06-2007 07:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Det er ikke mærkeligt, at mennesker der normalt ikke har omgang med thaier ser skævt til både dem og os. Se dog lige engang på hvordan vi omtaler hinanden og vores thailandske kærester / koner. Men når der noget helt konkredt så er vi ikke særlig hjælpsomme. ![]() Bare indenfor et par dage har der været noget der kunne give os et lille pluds, men nej ingen vil risikere noget ? Eller er det egen røv man er bange for ? En spørger om hvad han kan få i pension fra Danmark, men ingen af de pensionister der bor hernede gider hjælpe ham, hvorfor ? Avisen vil gerne have hjælp til at ryde op i de mange massagekliniker i Danmark der er styret af Thaier eller deres såkaldte mænd, men nej ingen gider hjælpe, hvorfor ? Det er sku sørgeligt, at vi der mener Thailand er pragtfuldt, har så lidt til overs for de problemer der også er. Nej vi vil hellere skændes om sin sod, om kæresten/konen kommer fra barerne, end vi vil hjælpe med lidt oprydning hos dem der scorer kassen på mange af de piger der hjælpes til Danmark ![]() http://www.dr.dk/...152507.htm Her er et eksempel på grunden til, at vi burde hjælpe alt det vi kan, for hvis de ikke opholder sig ulovligt i Danmark er det måske manden der har lejet konen ud ??? eller konen arbejder der uden mandens viden ? Derfor mener jeg vi burde hjælpe. Der var også en der spurgte om hjælp til, at find en Thai kone/kærste, men der himlede flere op om, at han selv kunne tage til Thailand o.s.v. Så jeg sende ham en pb, at hun kunne kontakte mig for jeg ville da godt se om jeg kunne hjælpe. Men så var det forbavsende svar, han havde fået så mange henvendelser herfra så det ville blive meget nemt. Hvem sagde dobbeltmoral ? ![]() ![]() ![]() Og folkepensionen hernede, hvor man ikke kan få udbetalt det samme som i Danmark, er i mine øjne forkert, men er det så ensbetydende med, at her skal vi ikke overholde loven ? men snyde med en adresse i Danmark eller et andet EU land ? ja Danmark er blevet et slaraffenland, hvor det eneste vi kan gøre er at råbe og skrige om de forfærdelige muslimer, men få eksempeltvis DF til at lave nogle regler der tager hensyn til almindelige mennesker, nej der er politikerne bedøvende ligeglade, og det samme er dem der har deres på det tørre. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 18/06-2007 08:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ajarn skrev: rinpoche skrev: Okay, jeg skal da gerne omformulerede det: "turister eller andre rejsende der tager til Thailand og har kønslig omgang med personer af usikker HIV status" for nu ikke at støde dine sarte følelser. Hvis man ikke har tilbøjelighed til at deltage i slige eventyr, hvorfor skulle man så have dårlig samvittighed over ikke at få foretaget HIV test? Selvom du personligt finder det nødvendigt uagtet hvilken årsag. Hr. Guru Rinpoche (ja det er jo en guru du har opkaldt dig selv efter )Jeg er hverken turist eller rejsende. Jeg bor her i modsætning til dig. Med andre ord er det dig, som er den Thailands-rejsende. Og det er dig, der har sex med personer af tvivlsom HIV-status. Nå, faldt du lige over google? Det var fint, bliv ved med det. Så kommer du vel på et eller andet tidspunkt på omgangshøjde.... Kan du efterhånden husket emnet? HIV Test. Eller er du gået helt i selvsving? Mine indlæg har alle kommenteret på, at det nu engang ikke er alle der begiver sig ud i risikovillig seksuel adfærd selvom de er i Thailand, hvorved de heller ikke har behov for en sådan test, selvom du øjensynligvis mener at de bør have dårlig samvittighed. Og så er det jeg siger til dig, lad være med at tro at alle er som du. Også selvom du pt bekvemt lider af erindringsforskydning og selektiv hukommelse, mens du giver din nyfundne glorie en gang brasso ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 18/06-2007 08:36
|
|
Ang. pension i TH, har det vaeret diskuteret til bevidsloeshed, det er bare at gennemlaese andre indlaeg. Thailudere i DK, kan ikke vaere mit problem at loese, men politiet. At diskutere Sin Sod, syntes jeg da er relevant, eftersom det er en urgammel tradition her i TH. At hjaelpe med at finde en TH kaereste, ja det syntes jeg er uinteresant, kaerligheden kommer naar den kommer. Massageklinikker, jeg er nu sikker paa, at myndighederne ved hvad der foregaar............TAK. [img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Name.gif[/img] is not a valid Image. ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 18/06-2007 09:31
|
|
Ajarn skrev : Hr. Guru Rinpoche (ja det er jo en guru du har opkaldt dig selv efter Taenk at man er i virituel kontakt med en Guru, det er da for fedt.. ![]() [img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Name.gif[/img] is not a valid Image. ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 18/06-2007 10:50
|
|
Guru Rinpoche ![]() Guru navn! Skorpion avatar! Personlighedsspaltning! Du har vist ikke fingeren helt så meget på pulsen som du gerne lader udtryk for. Du spiller altid så klog og ved alt om Thailand og thailandske forhold, på trods af at du aldrig har boet og arbejdet i Thailand ![]() Godt klaret af en nederdrægtig skorpion af en guru...øhhhhhhhhhhh ???????????????? |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/06-2007 11:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
øh undskyld Men man kan vel god være født feks, i skorpionens tegn, og så kalde sig rinpoche eller hvad.?? ![]() Det ville jeg mene man kan,,, Jeg er også underlig, jeg spiser stærk ost, med pålægs chokolade under, Det siger folk ellers det passer ikke sammen ![]() sådan er vi forskellige. ![]() bamsen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 18/06-2007 14:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ajarn skrev: Guru Rinpoche ![]() Guru navn! Skorpion avatar! Personlighedsspaltning! Du har vist ikke fingeren helt så meget på pulsen som du gerne lader udtryk for. Du spiller altid så klog og ved alt om Thailand og thailandske forhold, på trods af at du aldrig har boet og arbejdet i Thailand ![]() Godt klaret af en nederdrægtig skorpion af en guru...øhhhhhhhhhhh ???????????????? Kan du huske hvad jeg sagde omkring selvsving? Åbenbart ikke. Hvis jeg skal komme med en tilsvarende infantil analyse af dit board navn såvel som din avatar, er du øjensynligvis en bedugget lærer der har vindueskigning som hobby ![]() Af respekt for moderatorerne her på dtw, skal jeg afholde mig for yderligere at puste til ilden her og lade dette blive sidste indlæg fra min hånd i denne tråd, der jo som so ofte før intet har med emnet at gøre. |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 19/06-2007 06:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hvorfor er I saa bange for at faa foretaget denne test ? Har I daarlig samvittighed eller hvad ? Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 19/06-2007 10:25
|
|
rinpoche skrev: ...lade dette blive sidste indlæg fra min hånd... Fremragende ide ![]() |
|
|
|
| Kun |
Lagt på d. 19/06-2007 19:41
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Jeg er ikke enig med dig ajarn rinpoche kommer da med mange rigtig gode indlæg Lad os nu få en god debat og lad vær med at søg konflikten |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.