Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
Beer Bars and Go-Go Bars told to cover up or face closure.
oleskyum
Locturian skrev:
oleskyum skrev:
Det forbavser mig rigtig meget, at det er nogen der kender lidt til Thailand og deres befolkning der stiller disse spørgsmål.

Jeg har aldrig fået spørgsmålet fra andre end mennesker med thai relationer.

Jeg mener faktisk, at det er ret så nedladende, at sætte spørgsmålstegn ved andres koner, som du overhovedet ikke kender.

Jeg peger ikke på nogen bestemt, gør jeg? Føler du dig truffet? Jeg snakker bare om de mennesker jeg ser og møder i Thailand...

mugge skrev:
Jeg har det helt herligt med at læse disse indlæg,uha hvor folk kommer op og frem for enten at forsvare et-eller-andet kompleks de har,eller også siger folk det som det er...det sidste...min kone ja,en ægte lækker pige fra patpong miljøet...hun har sine tilbøjgeligheder til nogen gange at forarve folk til fks fester o.lign.
Sidst til en fest stod vi og snakkede i en gruppe,da det pludselig blev skudt ud af hende da een mand spurgte hvad hun havde lavet i thailand..hehe
hun sagde : jeg arbejde i patpong som gogo danser..!!!
han kiggede lidt rundt og sagde : jaja og så tog han en øl. Konen smilte stolt,jeg kunne se hun nød at hive op i folk. Og det har jeg det fint med.
Ingen træder på hende,som hun siger : så får de sparket i deres dårlige balls..!!!!!!!!!!!Grin

Se, DET er cool Smile Respekt for det Smile

Kan du overhovedet debattere uden dit fnider, men jeg kan da holde på dem. ( altså thai kvinderne ) men gør mig ikke klog på hvorfor du ikke kunne det.

jesperfrb
Nu er det jo ikke op til os her på DTW at bestemme om barene skal lukkes eller ej, og heldigvis for det daGrinGrinGrinGrin

Alle har jo en menning om den sag, men hvad det har med folks repektive koner/kærester at gøre, kan jeg ikke lige seShockShock

Og Loc, de har jo sådan set holdt det til begrænsede områder, altså barene for faranger, for Thaier er de spredt ud over det ganske land, bare forklædt som karokebar, og dem er der absolut også mange af i Hua Hin. Og de piger der arbejder der har så afgjort ikke noget misundelsværdigt liv, men de er som regel ikke dygtige/smukke nok til at arbejde på farang barer, og lønnen og vilkårene er der efterSadSad

IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Locturian
Smile Jeg har på intet tidspunkt nævnt noget om nogen herinde eller disses personlige forhold. Jeg snakker om de mennesker jeg ser hernede. Og ja, de findes også i Hua Hin, og det bryder jeg mig heller ikke om. Jeg tror at de er samlet, ja, fordi at det er bekvemt at åbne noget der hvor alle kommer. Ikke så meget af tvang men fordi at der er "kunder" lige der. Som jeg har nævnt tidligere, har regeringen i Singapore sagt "her må i være". Aldrig har jeg set et renere sted end Singapore, og det er også et af de lande i verden med lavest kriminalitet fordi straffene er så hårde... Voldtager du en pige, ja, så er det ud på torvet, af med tøjet og så ellers nogle piskeslag. Ulovligt at smide tyggegummi, ulovligt at "hænge" ud som grupper på offentlige steder... De er meget strenge, men det virker åbenbart...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
oleskyum
Locturian skrev:
Smile Jeg har på intet tidspunkt nævnt noget om nogen herinde eller disses personlige forhold. Jeg snakker om de mennesker jeg ser hernede. Og ja, de findes også i Hua Hin, og det bryder jeg mig heller ikke om. Jeg tror at de er samlet, ja, fordi at det er bekvemt at åbne noget der hvor alle kommer. Ikke så meget af tvang men fordi at der er "kunder" lige der. Som jeg har nævnt tidligere, har regeringen i Singapore sagt "her må i være". Aldrig har jeg set et renere sted end Singapore, og det er også et af de lande i verden med lavest kriminalitet fordi straffene er så hårde... Voldtager du en pige, ja, så er det ud på torvet, af med tøjet og så ellers nogle piskeslag. Ulovligt at smide tyggegummi, ulovligt at "hænge" ud som grupper på offentlige steder... De er meget strenge, men det virker åbenbart...

Ja det ligner meget noget som Danske soldater er i Irak for at udrydde, DIKTATUR.

prasat
du tager fejl loc, der er mange piger der trækker fra gaderne i thailand. se sukrumvit, silom eller chinatown osv. men der har du nok aldrig været. ind imellem er du sku klog at du kunne undvære hovedet.

men jeg syntes det er i orden at pigerne ikke behøver rende rundt nøgne og lave alle mulige perverse show,

man har da netop i bangkok gjort som i singapore at samlet stederne for turister til ca 4 områder, og så har man 2 byer hvor det er samlet så hvis man ikke er til det kan man jo finde et andet sted der er så mange dejlige steder i thailand. men nu er vi jo nogle der godt kan lide at komme i disse områder.

prasat

jesperfrb
Hvad er det fjerde, kender "patpong, soi cowboy, og nana"???GrinGrin

Extrabladet (det lorteblad) som nogen herinde forsøger at sælge historier til, har i rigtig mange år skrevet luder og badebyen Pattaya, hvergang de omtaler byen.

det har været oppe i medierne I thailand hvorfor det er sådan. da man i thailand jo ikke skriver luderbyen Hamborg Feks. eller luderbyen Amstedam hvor man jo kan opleve det samme, omend til end anden pris

I pattaya og omegn ligger der 25 golfbaner der ligner paradiset. og alle har international standart. Se det skriver ingen om. Det siger bare mere om de folk der omtaler byen som det siger om selve byen

Subsistensløse har jeg ikke set, men jeg kan måske få et tip om hvor de så er.. kloge åge

prasat
sukrumvit soi 33

prasat

jesperfrb
Javel soi 33, aldrig hørt omShockShockShock

Men rart at vide, hvis nogle skulle spørgeGrinGrinGrin

prasat
jeg kunne godt finde nogle link til dig men det ville nok ikke falde i god jord

prasat

jesperfrb
sikkert ikke, der er jo nogen her på siden der bliver stødt over livet i THGrinGrinGrinGrinGrinGrin
Eller skal vi kalde det den virkelige verdenCoolCoolCool

http://www.bangko...soi33.html
GrinGrinGrin

larsen99
Locturian skrev:
Så er det jeg undrer mig og tænker, hvorfor valgte han så Thailand frem for Singapore?

John
Uanset om man kan lide piger til salg eller ej, så er de kommet for at blive, og gudskelov for det - for ellers havde jeg aldrig mødt min dejlige kone. Grin som for øvrigt er en helt regulær kone Wink
Ud af alle de vennepar (Thai/farang) vi har i Danmark så er det kun to par hvor konen, ikke tidligere har solgt sig selv.Shock

Syntes du er lidt selv modsigende Loc, i en anden tråd
http://www.dansk-...post_38707

Hvor du skriver at du dagligt kommer i barmiljøet fordi du godt kan lide at spille pool, og i samme indlæg ønsker du at barene lukker.

Jeg er virkelig imponeret af at du på kontoret ved dit arbejde, kan se på en pige, der kommer sammen med en falang, at hun er barpige?

Hvis barene lukkede hvad skulle alle barpigerne så lave? De kan jo ikke alle arbejde i Tesco, BigC eller 7Elleven.Shock

Jeg er kommet i Thailand gennem mange år, men var for første gang i Pattya for 2 år siden (sammen med min kone. som heller ikke havde været der før). Vores første indskydelse var at det ikke var noget for os - men har nu været der 5 gange siden.
Vi syntes begge at Pattya vinder ved nærmere eftersyn, lige bortset fra den såkaldte strandWink.
Det er muligt at der er kriminalitet, mafia osv. men det er der alle steder, og jeg tror ikke den procent vise andel er større i Pattya end andre turist områder.
Rakkerpakket som du omtaler, tror nok jeg ved hvilke typer du taler omWink, dem er der hverken flere eller færre af (det har måske noget med fordomme at gøre) men der er mange flere enlige mænd.

En god ting de har formået i Pattya er at holde priserne nede, baht bus, hoteller osv. Kender ingen andre turist områder hvor man kan køre 4 km. for 10 baht. på Samui kan du nemt komme af med 300 Baht for den tur, hvis du ikke vil gå.
Redigeret af John d. 30/05-2007 21:56
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
msr - Martin Rasmussen
Pattaya har jeg besøgt 2 gange, boede i soi denmark jomtien..
Jeps der er mange piger ( ingen tvinger dig til at være sammen med dem ) Jeps der er en del kriminalitet,det er der mange steder..

Jeg havde alle fordomme i verden overfor dette sted før jeg besøgte det, men må indrømme at der er virkelig mange ting at tage sig til i og omkring Pattaya
I mine øjne er det et kanon udgangspunkt for ture til masseraf ting der intt har med trådens emne at gøre..

I walking street ligger der et sted, Blues factory, kanon live music, og de piger der var der, var der med nogle andre, dvs. de ikke faldbød sig selv.

Jeg har erfaring med 1 barpige.. Legede med tanken om hun skulle komme her til.. Det blev ikke til noget af mange årsager, men må indrømme jeg var rimeligt ramt af amor..
I dag lever jeg sammen med min kæreste der er fra Thailand, hun har ikke arbejdet i bar, men hun kender miljøet fra nogle veninder..

Kunne det ikke være rart hvis " gamle" Ole og "unge " Loc ikke heletiden skulle gå i rette med hinanden i alle tråde..
Har stor respekt for mange af jeres holdninger.. men det er pisse irreterende at læse jeres personlige hetz mod hinanden hele tiden

MSR

http://www.winepusher.dk
Nordstroem
Lige for at bryde mudder kastningen Pfft så syntes jeg at der er kommet flere og flere russiske skilte overalt i Pattaya eller er det bare mig?

Nordstroem

Locturian
Jeg synes det er fantastisk at i kan samles om at synes at jeg er en "kloge åge" fordi jeg udtaler mig om de ting jeg ser og hører. Jer om det, hvis i får det bedre i jeres lille "klub" så jer om det.

John: Har jeg skrevet at jeg kommer i Barmiljøet? Jeg skriver at jeg er ude at spille pool? Det er en helvedes stor forskel, da man ligefrem godt kan (ja det kan man Smile) spille pool på en pub/bar hvor der ingen barpiger er. Stedet hedder 'Nervana' her i Hua Hin, i kan selv komme og kigge, desværre flytter de i dag Sad. Men da den ligger med bargader parralelt så undgår man desværre ikke den store trafik der er af tøser frem og tilbage Wink én aften uden "Handsome maaan, where you going??" Eller "Hey white shirt, i like you soo much" - Det ville være genialt Smile Jeg er desværre ikke kommet i den alder endnu hvor det pynter på min selvtillid at blive kaldt "handsome mand".

Hvorfor jeg kan se at de er barpiger? Hm, ja, når man bor i en by som Hua Hin, eller Pattaya for den sags skyld, så kan man sagtens se forskel på pigerne. Barpigerne er typisk meget mere letklædt og ofte tatoverede. Så når der render en pige på 22, iført minimale shorts, en bette t-shirt, og med tatooveringer på lænden og på det ene bryst, og i selskab med en herre på over 50, ind ved siden af, så skal man ikke være ret dum for at regne ud hvordan det forhold hænger sammen.

Lung: Hvis du aldrig har set mennesker i Thailand færdes omkring, der ikke har en pind at tage sig til ud over at kigge på damer og drikke, så skulle du lukke øjnene op, det vrimler med dem.

Larsen99: Hvis du havde læst de ting jeg skriver, istedet for blot at stille det spørgsmål, ville du måske vide at jeg holder ekstremt meget af Thailand Wink Det er det samme som du siger til mig at jeg ikke må synes der er for mange muslimer i Danmark, men derfor er Danmark nu stadig mit land som jeg elsker...

Prasat: Tak for oplysningen! Wink Jeg var ikke klar over at de trak på gaderne i Bangkok, har aldrig set det og ikke hørt om det. Men der blev jeg den oplysning klogere...

Men generelt, jesus, jeg tror jeg snakker til en døv forsamling her. Det er åbenlyst at mange af jer nyder at komme i barmiljøet, så ja, forstår at i føler jer trådt over tæerne af det jeg siger. Men jeg er ked af, at jeg ikke bare er rygklapper, og tilslutter mig de andre eller tier stille. Så kan i kalde mig hvad i vil, jeg har min mening og den står jeg ved Wink
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.

mr tirak
Hey igen.

Jeg sidder og smiler mens jeg læser denne og den anden tråd om emnet.

Hvorfor er det at nogle flytter til en anden kultur for så at ville lave den om, Thailand er nu en gang Thailand, og som nogle har skrevet så er karokebar (prostitusion) en del af det hele.
At vi så er kommet har har udviklet det til noget mere synligt (pataya) ja det kan vi sankke meget om, men det klare i allerede fint.

Loc skriver:
Men generelt, jesus, jeg tror jeg snakker til en døv forsamling her. Det er åbenlyst at mange af jer nyder at komme i barmiljøet,

Ja du har ret til dine meninger, men vi andre har vel også ret til vores, det ser ud til at du keder dig lidt, du svarre promte på næsten alle indlæg, jeg tror snart vi ved hvad du mener, det ser for mig ud til at du forsøger at slå en rekord med flest indlæg.

nå nu får jeg nok ballade.

Smil og nyd det dejlige Thailand

Mr tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
Locturian skrev:

Lung: Hvis du aldrig har set mennesker i Thailand færdes omkring, der ikke har en pind at tage sig til ud over at kigge på damer og drikke, så skulle du lukke øjnene op, det vrimler med dem.

Jo Loc. jeg ser mere end du tror..men som jeg har sagt så mange gange før så er alting ikke altid som det ser ud til

nu kan jeg ikke se noget galt i at drikke og se på damer, det er der vist nok mange normale mænd der kan li, og det gør dem jo ikke nødvendigvis til subsistensløse..vel da, det kan jo være de laver noget andet ind i mellem. og mange af dem som får pension eller andet har jo nok lavet det de skal, og holder en fed ferie eller bosætter sig i Thailand, derfor er de jo stadig ikke subsistensløse..

problemet er ikke din holdning som sådan, men hvergang du kommer med noget har det en meget fordømmende tone, og en skæren mange over en kam, det er lidt ærgeligt for dermed bliver debatterne mange gange kørt af sporet og lidt træls at læse for de fleste

Hvergang nogen skriver noget negativt om specielt Pattaya bliver jeg sur, det gør alle når nogen taler dårligt om noget man kan li, jeg har haft den samme bolig i pattaya siden midt i 80érne og holder rigtig meget af byen på godt og ondt. ellers ville jeg flytte et andet sted hen.

Ha nu en god dag Loc, og husk og drik rigeligt i varmen ellers stiger blodtrykket

Cool

Locturian
Lung, se, det var det mest konstruktive nogen længe har skrevet, fedt at se! Og nej, der er intet galt i at kigge på damer eller drikke øl Wink Men jeg kender til flere der lever på må og få, laver det ene visa run efter det andet, og ikke har andet i sit liv end at hænge ud i barene. Det synes jeg er substistensløst.

Læg mærke til at jeg ikke sagt at Pattaya er et dårligt sted, jeg har sagt at Pattaya har nogle ærgelige problemer som byen sagtens kunne være foruden. Der er en grund til at byen er et populært rejsemål, ud over for sex industrien - Gode attraktioner, gode strande, gode golfbaner og smuk natur - Men desværre bliver alt det hevet ned i sølet når der er en den kriminalitet og den sex-industri der er...

Spring til debat: