Se indlæg|
Lek og Ole`s kamp for et liv sammen. ( langt indlæg )
|
|
|
Lagt på d. 18/09-2007 22:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
PB med konto no til mig tak. lindy |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 18/09-2007 22:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Webmaster PB udbedes, på forhånd tak
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 18/09-2007 22:54
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
PB sendt til Lindy og Jesper.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/09-2007 23:03
|
|
til webmaster. har overført en 1/2 tusse til imorgen. så springer jeg en aften på HUT LI HUT over. lindy |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 18/09-2007 23:09
|
|
lindytv skrev: til webmaster. har overført en 1/2 tusse til imorgen. så springer jeg en aften på HUT LI HUT over. lindy Det lyder skide godt Lindy :-) Så burde vi været kommet op på kr. 2300,- Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 19/09-2007 04:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal skrive andet end tusind tak. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/09-2007 05:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Konto nr. tak..........................PB...... Saa er der ogsaa en halv tudse her fra............. Go' vind Ole !!! Ole du skal ikke sige noget, det eneste du skal koncentrere dig om, det er at komme til DK og faa den pension, saa du faar ro i sindet og kan bruge dit overskud paa din kone, istedet foe at bruge det paa tanker om, hvordan klare DU den...... ![]() I FLOK KAN VI LOEFTE.
Redigeret af Suk Rak Ning d. 19/09-2007 05:16 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/09-2007 05:43
|
|
Suk skrev: Konto nr. tak..........................PB...... Saa er der ogsaa en halv tudse her fra............. Go' vind Ole !!! Ole du skal ikke sige noget, det eneste du skal koncentrere dig om, det er at komme til DK og faa den pension, saa du faar ro i sindet og kan bruge dit overskud paa din kone, istedet foe at bruge det paa tanker om, hvordan klare DU den...... ![]() I FLOK KAN VI LOEFTE. En PB er afsendt til Suk :-) Med venlig hilsen
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/09-2007 05:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Webmaster skrev: Suk skrev: Konto nr. tak..........................PB...... Saa er der ogsaa en halv tudse her fra............. Go' vind Ole !!! Ole du skal ikke sige noget, det eneste du skal koncentrere dig om, det er at komme til DK og faa den pension, saa du faar ro i sindet og kan bruge dit overskud paa din kone, istedet foe at bruge det paa tanker om, hvordan klare DU den...... ![]() I FLOK KAN VI LOEFTE. En PB er afsendt til Suk :-) Tak Web.................ringer til min bank i dag naar den aabner, og saetter 500,- ind.... I FLOK KAN VI LOEFTE [small] Hvor svaert kan det dog vaere, at hjaelpe en mand i noed, saa til alle der laeser dette, kom op med muldvarpen, det kan ramme en selv en dag..........TAK [/small]
Redigeret af Suk Rak Ning d. 19/09-2007 06:11 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 19/09-2007 06:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
jeg vil også gerne støtte sagen web så konto nr. tak prasat |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/09-2007 06:23
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
prasat skrev: jeg vil også gerne støtte sagen web så konto nr. tak prasat Konto nr. er sendt
Redigeret af John d. 19/09-2007 06:24 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 19/09-2007 07:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
500 kr. er sendt herfra. prasat |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 19/09-2007 08:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Kom nu ud af busken, der er ikke nogen der siger at det skal være 500 kr, mindre beløb er lige så velkommen, det er tanken der tæller. Jeg har selv boet i udelandet og var på et tidspunkt på røven, hvor min familie hjalp mig, men ikke alle har en familie som kan eller vil hjælpe Kylling |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 19/09-2007 09:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
foor jeg stootter hvad skal pegene bruges til er det til en billet til danmark eller er det til at leve for i thailand![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/09-2007 10:26
|
|
yindee skrev: foor jeg stootter hvad skal pegene bruges til er det til en billet til danmark eller er det til at leve for i thailand ![]() Det er så ole kan komme hjem til danmark og få behandlet sin sag ,og prøve at få sin pension som han har fortjent. bamsen |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 19/09-2007 12:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Så er der støttet herfra med en 500kr. Håber det lykkes for os, ellers så bruger vi dem til en bryllupsgave til Dem, det er ihverfald lovligt ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 19/09-2007 13:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
hej webmaster. jeg vil også gerne give lidt til ole. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 19/09-2007 13:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
guitar thai seafood vil gerne stotte ole |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/09-2007 15:19
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
jpo skrev: hej webmaster. jeg vil også gerne give lidt til ole. yindee skrev: guitar thai seafood vil gerne stotte ole Der er sendt PB til Jpo & Yindee takker john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| skoge |
Lagt på d. 19/09-2007 15:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Webmaster - kontonr. til mig også - tak.![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.