Se indlæg
 Udskriv debat
200 danskere nødlandet i Thailand
måske skulle du finde et andet staed at være loc. det er dig der er problemet ikke mig jeg fortalte intet om hvad du skrev jeg sagde bare
nu er det vel sådan at hvis flyet ikke er i orden så tror jeg ikke at kaptajnen ville lade det lette uanset om det er et lavprisselskab eller ikke , han dør også hvis det styrter , velrenomrede selskaber har også deres problemer engang imellem
så jeg fatter ikke en skid af hvad fanden du har imod hvad jeg skriver , og det ser ud til at jeg ikke er alene om at mene dette

Locturian
Ole, find én gang hvor jeg kaster den første sten mod en af sidens medlemmer, og jeg sender dig en kasse øl. Kom, find bare ét. Fordi jeg i et par enkelte tilfælde, generalisere mod nogle ældre menensker, er det ikke individuelle angreb. Så kom, find ét eksempel. Hvis ikke, synes jeg du skal trække dine ord i dig igen.

Jeppe og Ole - Tag hinanden i hånden og dan en tudeklub. Jeg sponsorerer tudekiksene og kleenex.
Redigeret af Locturian d. 29/03-2007 16:32
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Nyd du nu bare dit otium i Thailand på Danmarks regning, og så undlader jeg at kommentere det du skriver fremover
tror nu nok jeg har ydet mere til det danske samfund end du kommer til ,så bliv ikke missundelig over dette

Locturian skrev:
Tsk tsk, ja, jeg fatter der heller ikke, ville aldrig flyve så usikkert, bare for at spare nogle penge - Betaler hellere lidt mere, for at være sikker på at maskinen ikke falder fra hinanden Smile

skal det forstås således, at bare man betaler mere så er risikoen mindre ??

hvor meget skal man så betale for at være 100% sikker ? ja jeg spørger bare loc.

jeg undrer mig over hvad du har lavet da de andre gik i skole..Smile
Redigeret af d. 29/03-2007 17:04

Locturian
lung skrev:
Locturian skrev:
Tsk tsk, ja, jeg fatter der heller ikke, ville aldrig flyve så usikkert, bare for at spare nogle penge - Betaler hellere lidt mere, for at være sikker på at maskinen ikke falder fra hinanden Smile

skal det forstås således, at bare man betaler mere så er risikoen mindre ??

hvor meget skal man så betale for at være 100% sikker ? ja jeg spørger bare loc.

jeg undrer mig over hvad du har lavet da de andre gik i skole..Smile

Tag 1 kig på Aeroflot og andre russiske selskaber, og du forstår hvad jeg mener - De har haft 21 flyuheld på de sidste 40 år - Så vidt jeg kan se... (Aeroflot). De får nu alligevel lov at lande og lette i europæiske lufthavne... Wink
Redigeret af Locturian d. 29/03-2007 17:16
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.

oleskyum

Jeppe og Ole - Tag hinanden i hånden og dan en tudeklub. Jeg sponsorerer tudekiksene og kleenex.

Ja der ser du selv, hvordan en rigtig seriøs debattør takler problemet med dem der er uenige med ( vi alene vide generationen ) og husk endelig på, at jeg kan huske da du startede her og dengang også skulle overbevise alle os andre om hvor fantastisk thaipiger var.

Husker du den eneste ene, som slog benene væk under dig.
Du skulle måske også dengang have lyttet til nogle andre for du er ikke en pind bedre end nogen andre herinde.

oleskyum

Ja der ser du selv, hvordan en rigtig seriøs debattør takler problemet med dem der er uenige med ( vi alene vide generationen ) og husk endelig på, at jeg kan huske da du startede her og dengang også skulle overbevise alle os andre om hvor fantastisk thaipiger var.

Husker du den eneste ene, som slog benene væk under dig.
Du skulle måske også dengang have lyttet til nogle andre for du er ikke en pind bedre end nogen andre herinde.

Klovn
Hmm.om man flyver med det ene selskab eller det andet er vel en smag sag ,alle vil vel gerne spare lidt på transporten til/fra Thailand
personligt ville jeg aldrig flyve med andet en 3 selskaber til Thailand

Thai - SAS - Singapore !
alt andet vil jeg betegne som ukorente selskaber der tager lidt for let
på sikkerheden (tror alle er lidt bange for at flyve) måske køber jeg
falsk tryghed ved at vælge et lidt dyrt selskab frem for et lavpris? men
det er det jeg gørGrin

Ubdskyld men kunne i ikke lave en tråd med jeres brok og så se god aften danmark der vil de sende noget om det. det handler om strandede gæster. GrinGrin
Redigeret af d. 29/03-2007 18:18

Locturian
Nu stopper i fandme. Jeg gider ikke trusselsbreve! Jeg er ikke klar over hvem der sender dette, men stop det!

--------------------
Locturian,

Med alle de uvenner, du efterhånden har fået i Danmark - Thailand, må du hellere passe godt på, når du opholder dig i Thailand. Der sker mange grimme ting dernede.

bare et godt råd.
------------------------

Good for Falang
Jeg flyver altid med Thai Airways, de kan også have problemer med deres fly,
På ud rejsen for et år siden var vi 6 timer forsinket og på hjem rejsen 9 timer, pga. tekniske fly problemer.

Good for Falang Cool

hvad er det loc. er det en pb du har fået ??

uanset hvad, så er det sku da for tumbet

stoney
Tag trusslen i stiv arm Lucturian,verden flyder med tosser der ikke vil stå ved hvem de er,det er altid rart at folk siger hvad de mener som dig,er man enig eller ej kan man sgu da agumenter åbent.GrinGrin

stoney
Sorry sorry,jeg har vist lagt min kommentar ind i et forkert forumShockShock

quickmouse
Locturian skrev:
Nu stopper i fandme. Jeg gider ikke trusselsbreve! Jeg er ikke klar over hvem der sender dette, men stop det!

--------------------
Locturian,

Med alle de uvenner, du efterhånden har fået i Danmark - Thailand, må du hellere passe godt på, når du opholder dig i Thailand. Der sker mange grimme ting dernede.

bare et godt råd.
------------------------

hvad fanden er nu dette for noget, vedkommen som har sendt dette er sgu´ en smalsporet tomhjernet [UPASSENDE ORD] slikker. at sende trussels breve er sgu´under lavmålet.

dtw skulle nødig ende som en børnehave.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Saendaeng
Jeg kan også anbefale KLM. har fløjet med dem flere gange og har kun været tilfreds. Med hensyn at det er ved at blive lidt en børnehave herinde . Der er for meget Jante lov her og ikke idefyldt debat.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com

200 danske turister i Thailand kan ånde lettet op - nyt fly henter dem hjem fredag

Piet Baunø - 21:07 - 29. mar. 2007

200 nervøse danske turister i Thailand kan ånde lettet op og se frem til at blive fløjet hjem med et andet fly, end det der onsdag aften måtte nødlande i Bangkok, efter at den ene motor satte ud.

- Vi sender et nyt fly ud for at hente vores strandede gæster, som vil flyve til Danmark med afgang klokken 11 eller 12 lokal tid. Vi har forståelse for at folk var nervøse, men må også sige, at der var tale om en kontrolleret sikkerhedslanding, og at passagererne ikke var i fare - flyet er konstrueret, så det kan holde sig i luften og lande med én funktionsdygtig motor, siger informationschef i Tyrkiet Eksperten, Michael Klose til ekstrabladet.dk.

De danske turister var skræmte ved at skulle flyve hjem med det nødlandede fly, og for at lægge pres på rejsearrangøren iværksatte de i løbet af torsdagen en underskriftindsamling, og en af de nervøse passager, Torben Frederiksen, sagde tidligere torsdag til ekstrabladet.dk, at '70 % af passagerne nægter at flyve hjem med det nødlandede fly'.

Flyet formodentlig tomt hjem
Underskriftindsamlingen har dog ikke været afgørende for, at Tyrkiet Eksperten sender et nyt fly afsted for at hente danskerne hjem.

- Det var den hurtigste løsning, selv om det har taget noget tid at finde flyet, som også kommer fra Fly Jet. Når flyet, der står i Bangkok, er blevet repareret, er det klar til at blive sat i drift igen, men vil sandsynligvis flyve uden passagerer til København - ikke fordi vi er nervøse ved flyet, men fordi der ikke er passagerer at fragte hjem. Passagerernes sikkerhed er vores første prioritet, og vi kunne ikke drømme om, at benytte fly, der ikke er 100 procent i orden, og vi ville i øvrigt heller ikke få tilladelse til det af diverse luftfartmyndigheder, siger Michael Klose til ekstrabladet.dk.

250 strandet i København
I den anden ende af verden, på Hotel Copenhagen Island på Kalvebod Brygge i København, sidder netop nu 250 håbefulde danske turister, der skulle have været afsted til Thailand med Tyrkiet Eksperten kloken 17.05 fra Københavns Lufthavn.

Blandt dem er Pernille Pedersen, der skal afsted med familie og venner - en rejse der har fået en skæv start.

- Da vi kommer ud i lufthavnen for at tjekke ind, får vi blot at vide, at vores afrejse er forsinket på grund af et problem med en reservedel til et fly. Men vores familie har fulgt med på ekstrabladet.dk i dag og har set, at danskerne ude i Bangkok var nervøse efter nødlandingen, og at de lavede underskriftindsamling etc.. Vi fik først at vide, at vi skulle afsted fredag, og blev bange for, at vi skulle afsted med flyet, som måtte nødlande onsdag aften i Bangkok. Senere fik vi dog besked om, at vi skal afsted klokken 01 natten til fredag, og kan så regne ud, at det må blive med et andet fly. Vi er glade for, at vi ikke skal med det nødlandede fly, men synes at Tyrkiet Eksperten kunne have meldt klarere ud om problemerne, når nu man kunnet følge udviklingen på ekstrabladet.dk hele dagen, siger Pernille Pedersen, til ekstrabladet.dk.

http://ekstrablad...285492.ece

sorry alle , melder pas nu , hav det godt i fremtiden alle her hvorend i er , jeg gider ikke høre mere .

ps. jeg har ikke sendt noget til loc. men andre end mig føler sig såret åbenbart. jeg selv behøver ikke en sutteklud tværtimod , har altid hvis nogen også privat har spurgt om råd hjulpet dem ,jeg er ikke novice i thailand har dog boet her i over 3 år
farveller og lyt endelig til en mere erfaren loc

jesperfrb
Trist at det skulle ende sådan for dig jeppe.Sad

MHS til "Flyjet" kan jeg bare sige at de overholde europæiskstandard for deres flyvemaskiner, de er lige så sikre at flyve med som "star aliance", det skal de være, ellers fik de ikke lov at flyve.
Jeg mener nu nok at Loc påstand om flyinspektører kan bestikkes er lidt langt ude, ihvertfald for europa og vesten som sådan.

jeg er selv en af dem, så jeg kan tage det som et personligt angreb.GrinGrinGrinGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

manden
Ærgeligt du stopper Jeppe, prøv at overvej det endnu engang.

Der vil altid være nogen der mener de er de klogeste og slynger om sig med påstande der ikke er hold i.

Dette er ikke myntet på nogen bestemt person!Wink

Spring til debat: