Se indlæg
 Udskriv debat
Perlen i Ao Nang
ja Bertram

Jamen niels fra det jungel halløj,
mon ikke det er ham selv,
som kommer med alle de roser.
Se den jakob-og klarinetten,
og peter nielsen nye medlemmer,
som kun ind på dtw for at rose ham.
Med de mange indlæg.Så det syntes jeg er plat,
så jeg tror mere på Din historie Bertram.

bamsen

Peter Nielsen
Kære læsere
Det er vist på tide Chom og jeg (Niels) får sagt tak til alle bidragsydere vedr. Jungle Village her på siden, og vi skal gerne tage til GENMÆLE (men ikke ’EFTERMÆLE’, kære Poul. Eftermæle vil jeg overlade til andre, når den tid kommer).

Bidragene er af 2 slags: fra Allan (ham med den fulde chauffør og de uopdragne børn) og fra Poul Bertrams (ham med dem gældsbetyngede luder), der sviner os til, og alle de andre, der er rene lovprisninger. P.B lider tilsyneladende også af hukommelsessvigt, men pumper alligevel lidenskabeligt udokumenterede oplysninger op, som kun han selv kan stå inde for. Fatter I da ikke, at vores kærnekunder også kan læse mellem linierne!

Skulle nogle læsere føle sig tilskyndet til ikke at besøge Jungle Village på grund af de negative indlæg på Dansk-Thai hjemmesiden, er vi endog særdeles tilfredse: læsere, der tager denne kritik til indtægt, og som ikke kan gennemskue jantelovskulturen i disse indlæg og den almindelige mangel på pli og (ud)dannelse, der præger ikke mindst den sproglige formulering, må gerne holde sig langt væk fra Jungle Village. Find et andet sted i Thailand, der passer til jeres kulturelle og uddannelsesmæssige niveau. Der er tonsvis af sådanne steder - med både druk og prostitution. Desværre for Thailand.

Vores gæster – og vi har henvendelser fra ca. 4 gange så mange mennesker (fra 6 kontinenter), som vi kan have boende i højsæsonen – kan generelt både læse og skrive professionelt og behersker normalt flere fremmedsprog! Derfor en tak til både Allan og Poul B., da I hjælper os med at holde dansk lavkultur ude af Jungle Village.

En særlig tak til de mange danske gæster, der har brugt tid og energi på at forsvare os og give os mange lovord, men vi frabeder vi os hermed flere indlæg på denne hjemmeside, der synes at være en muddergrøft, hvor lavkulturen hersker. Synd for de mange oplysninger man eller kan få om Thailand her, men intellektuelle læsere fravælger hurtigt Dansk-Thai Website. Det her er for primitivt – og milevidt under vores niveau! Vi i Jungle Village har åbnet denne side for sidste gang!

Hvis læsere skulle ønske information om os, henviser vi i stedet til vores egen hjemmeside www.jungle-villag...

Vi kommer ikke til at mangle gæster på grund af flere indlæg fra Allan og Poul B., snarere tværtimod, men skulle deres kritik give anledning til frasortering af ligesindede, vil det være helt efter vores ønske. Der vil sikkert også være nogen, der vil afprøve, om denne kritik holder.
Simon Spies sagde engang: ”Dårlig kritik er bedre end ingen kritik”. Vi giver ham ret!!

Kvalitetsbevidste turister ved helt præcis, hvad Jungle Village står for, og det er vi glade for!

En sidste hilsen til denne hjemmeside fra
Chom & Niels – Jungle Village

PS Tak til PN for lån af hjemmeside
Redigeret af John d. 02/06-2010 17:56

goldwing
Så kom afslutningen vist på denne mudderkastnings tråd.
Heldigvis vil jeg sige, og håber webmaster vil sende den i skraldespanden......
For den hører sandelig ikke til her på DTW...

risbaronen
hold da op
jeg ved godt man ikke skal gå efter manden så jeg skriver ikke hvad jeg tænker om ham

men jeg ved da godt hvor jeg ikke skal hen hvis jeg en dag skulle være i det nabolag
Redigeret af risbaronen d. 04/09-2008 11:44

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
tuktuk
ja man skal ikke gå efter manden, men man kan jo også lade være med at gå til mandens hotel/resort....

Havde ham ellers i tankerne til nogle ture til vinter, men det er han ikke mere...
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
censorsite
Peter Nielsen skrev:
"Vi var tilfældigvis gæster, da Allan med thaifamilie og 3 børn + privatchauffør gæstede Jungle Village en enkelt nat og var nogle af de gæster, der beklagede sig til ledelsen i J.V. over deres børns opførsel: det gik ikke stille af - vi blev f.eks. vækket af høje råb og skrig fra børn, der legede i swimming poolen klokken 6 om morgen. Jeg formoder, at kritikken af børnene er årsagen til Allans hurtige forsvinden efter kun en nat. Så er det klart, at alt er galt i J.V. Spørgsmål til Allan: hvorfor kritiserer du anomymt? Nok fordi din kritik er helt ved siden af og ikke dækker sandheden men kun er et vredesudbrud!!

Vi boede der selv i godt en uge, svømmede hver dag i poolen, som er en af de mest velholdte i formentlig hele Thailand. Service og assistance mangler heller ikke. Selv da privatchaufføren, der parkerede sin bil inde i haven, havde drukket sig fuld og ikke kunne køre sine arbejdsgivere til Ao Nang trådte J.V til med taxaservice. Var der nogen der talte om "rønnebær"?

Jungle Village er et enestående sted med sin kvalitet og perfektion i forhold til prisen."

Peter Nielsen:

Utroligt !!!!
Jeg besøger vist ikke dette forum ofte nok, men bliver nødt til at kommentere indlæg fra "peter Nielsen" og "Klarinetten".

Min "privatchauffør" er min svoger og da vi havede drukket mere end 2 genstande valgte vi at benytte os af tilbuddet fra JV om gratis transfere til og fra Ao Nang boulevarden. Er det forkert ?

Mine "uopdragne unger" så DVD film hele aftenen, de var begge i stort underskud efter at have måttet undvære dette medie i længere tid.
Som A-mennesker var vi oppe kl.07:00 og benyttede poolen. Beklager hvis der var for meget larm.

Det undrer mig at både "peter Nielsen" og "Klarinetten" var der på samme tidspunkt som os.
De eneste foruden os var et ungt russisk par som for øvrigt var ganske rare og bl.a. legede med mine drenge !

Spring til debat: