Se indlæg
 Udskriv debat
visum til Danmark
kidloco
Og lige een ting til
Tillykke med det og må det gå jer godtSmile
why be like the rest...
when you can be your-self

Hej igen. Jeg er så heldig at min forlovede arbejder som bogholder i en amerikansk restaurantkæde med ordnede og veldokumenterede forhold og det er åbenbart det der har gjort det så utrolig let for os i dette tilfælde, da hun jo både havde lønsedler, bankbog og erklæring fra arbejdsgiver om ansættelsesforhold, ferie tilgode osv, osv samt en erklæring om at hun havde job at vende tilbage til.
Der var INGEN ubehagelige breve til mig fra US, så der skal ikke stilles garanti fra min side - helt utroligt! PfftPfft
Det er en rigtig god ide at booke tid på ambassaden i god tid. Der er 30 dages ventetid, fra i beder om lov til at komme til i rent faktisk kan komme og aflevere ansøgningen.
Det er bedre med for megen dokumentation end for lidt, så hun afleverede en kpoi af min ansættelses kontrakt og en kontoudskrift fra min bank som bevis for at jeg kunne kautionere hvis det måtte kræves af mig, men nu er det ikke noget problem.
Nu er vi i den situation, at vi kan blive gift og søge familiesammenføring herfra UDEN at hun behøver at rejse hjem! Hurra!!PfftPfft
Du kan skrive en PB til mig hvis du har behov for at få formular samlingen tilsendt og du er også velkommen til at bede om mit telefon nummer så du kan ringe til mig.
Fortsat held og lykke med projektet.WinkWink

Spring til debat: