Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Testversion af Indfødsretsprøve
|
|
| Zombie |
Lagt på d. 27/02-2007 22:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
For mig at se er det den tåbeligste Quiz i mands minde,- og der er skutte nogen der bliver bedere dansker af at kende svarene på alle disse spørgsmål. Det var bedere at uddele dansk pas på grundlag af opførsel og positivt bidrag til samfundet i form af uddannelse, arbejde og andet. Redigeret af Zombie d. 27/02-2007 22:02 |
|
|
|
| Bodie |
Lagt på d. 28/02-2007 10:20
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
hvis det er det eneste krav for at blive dansk statsborger så synes jeg det er okay, hvis jeg skulle emigrere til at andet land ville jeg da også interessere mig for landets helhed som sådan |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/02-2007 11:34
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ekspert: »Test er ubrugelig« Professor skyder indfødsretstest ned. »Alt for let at lære udenad,« siger han. »Jeg er godt nok overrasket over testens udformning. Det lyder tyndt at gøre det sådan. Man behøver ikke at vide noget om danske forhold for at kunne bestå, for alle kan lære 200 spørgsmål og svar udenad, hvis de gerne vil. Jeg ville gerne påtage mig at gøre det på en weekend, 500 spørgsmål kunne man lære på en uge, og selv folk, der husker dårligt, kan sagtens gøre det, hvis de virkeligt gerne vil,« siger professor Niels Egelund: se det hele her: http://www.berlin...aid=867786 |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/02-2007 13:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
om ikke andet så har nogle taburet ryttere hygget sig med dette vel i et par års tid eller mere , en gang vås der ikke er en disse vær , ufattelig at en regering kan godtage dette m men det viser jo kun hvad det er for en slags mennesker der sidder der , det kan de finde ud af og samtiddig hvis de snakker lnforhjelser til dem selv så er der enighed i folketinget |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 28/02-2007 20:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
Zombie skrev: For mig at se er det den tåbeligste Quiz i mands minde,- og der er skutte nogen der bliver bedere dansker af at kende svarene på alle disse spørgsmål. Det var bedere at uddele dansk pas på grundlag af opførsel og positivt bidrag til samfundet i form af uddannelse, arbejde og andet. er 100% enig i det du skrev zombie,lige mine tanker om den test. tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, en gang vås der ikke er en disse vær ,