Se indlæg
 Udskriv debat
Visum til kæresten - HURTIG behandlingstid, hvad sker der?
prasat
jeg havde ikke skrevet en invitation da vi er gift, men havde overfor udlændingestyrelsen accepteret og bevist at jeg skulle kunne tage mig af hende, når man er gift har man automatisk forsørgerpligt.

prasat

xxxx
Hejsa.
Åndsvagt eller ej.. hvis hun ikke ved hvor hun skal bo og hos hvem, så forstår jeg sgu godt hun bliver sendt retur, for så interesserer hun sig dog for lidt for sagen...
Jeg har selv oplevet samme situation i Kastrup, da Ann kom til DK, en anden Thai pige fra flyet bad hende hjælpe og det tog en hulens tid.. Ann kom nemt igennem for politiet ringede til mig og jeg kunne jo kun sige hvorfor hulen er hun ikke allerede kommet hun har alle de nødvendige papirer..jeg står lige uden for døren og venter på hende.
Jamen der var problemer med hendes veninde, hvortil jeg kun kunne svare, hun er rejst alene og alle Thaier har det med at kalde hinanden søstre eller veninder..

Le-si

Klovn
Jeg ville til en hver tid hjælpe en Thaipige der stod i Kastrup
og havde problemer med at komme ind i landet det er 100%

Frankie goes to Pattaya
Redigeret af Klovn d. 01/03-2007 13:11

Jesper_Hein
Seneste update: Min kæreste havde fået en restricted visum, og da jeg kontaktede Udlændingeservice var de rigtig flinke, og gav hende 90 dage uden problemer. Midlertidigt er hendes mor blevet meget syg, så rejsen er udskudt på ubestemt tid, og igen kontaktede jeg Udlændingeservice som igen var meget flinke, og gjorde opmærksom på, at visum kan sættes i bero i op til 6 måneder, man skulle bare sørge for at kontakte ambassaden i udrejselandet. Så nu har kæresten ringet til ambassaden og meddelt, at hun ønsker at benytte sig af visum inden for de 6 måneder.

Fortsat god dag.

MVH
Jesper

Spring til debat: