Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Dansk verdensmester i thai-boksning
|
|
| golde |
Lagt på d. 11/12-2006 01:01
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
rinpoche du er en skam for det danske samfund.... drik en liter lau kao i en kører og lad os høre hvordan det går ![]() |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 11/12-2006 07:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Hvis man har samme mening som Jesper Langballe som jo hører til toppen af DF og er deres udlændingeordfører så er der vel ingen tvivl for selv jeg kan se min kone ikke er en kornfed Dansk bondepige og så er hun ikke velkommen i Danmark. At nogle så ikke forstår det der udtales THAI er en udlænding er vel bare det utrolig svære sprog der hedder Dansk. Det der for mig er svært at forstå er at når regering, folketing og udlændingestyrelsen siger det må du ikke da du er gift med en udlænding, så kan man her på siden læse den ene forklaring efter den anden om hvordan reglen omgåes, så Danmark er ikke så slem, hvis man o.s.v. Ingen der er gift med en udlænding kan og vil få de samme rettigheder som, hvis de var Dansk gift, at en Dansker der er gift med en udlænding, mener det er helt fint må vi nok springe over, at kommentere for jeg forstår dem ikke. [urlhttp://www.dansk-thai.dk/forum/viewthread.php?forum_id=12&thread_id=2107&pid=25224#post_25224][/url] |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/12-2006 19:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
golde skrev: rinpoche du er en skam for det danske samfund.... Og hvoraf udleder du det? Fordi jeg ikke er enig med dig? Hvor enfoldigt. Rent faktisk synes jeg at du med din holdning fortjener prædikatet. En logisk konsekvens af at skamme sig over at være dansk statsborger er vel at udmelde sig af det danske samfund? Hvordan går det med det? Eller er du bare den sædvanlige infantile thai wannabe med intetsigende retorik? Vend tilbage når du har gjort noget ved det, ikke fordi det nogensinde sker! 5555 |
|
|
|
| golde |
Lagt på d. 12/12-2006 20:47
|
gå til lægen rinpoche du har et problem.... og jeg tror det æder dig op det må være derfor du er så fremmed fjensk.. er ikke en thai wannabee er skam meget seriøs omkring min thai kæreste som jeg skal giftet med i næste måned...og jeg modsat af dig vil behandle hende med respekt og aldrig stemme på et parti der ikke kan ligde hende... held og lykke med det rinpoche håber lægen kan hjælpe dig.. ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 12/12-2006 20:58
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Please dette er en tråd om: Dansk verdensmester i thai-boksning Hold jer venligst til emnet! Hvis i gerne vil debatterer politik, så opret en ny tråd Admin john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/12-2006 21:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Det er rigtigt John, men det emne er alligevel dødt nu. Og jeg har ikke i sinde at lade gildings post stå uimodsagt. Hvor i Herrens navn i mine indlæg i denne tråd har du fabuleret dig fremt il at, jeg er fremmedfjendsk? Jeg er selv gift med en udlænding på 14. år bøv. Jeg kommenterer blot på din latterlige signatur mht at skamme sig over at være dansker. Så tag dog konsekvensen! Og lad os høre om dine planer. Money talks and bullshit walks, du kan slå betydningen op. "modsat af mig vil du behandle hende med respekt"?? Og hvad ved du så lige om det? Men kom tilbage om 14 år når du har været gift med en thailænder lige så længe som jeg har, når du til den tid har noget at have det i. Ikke overraskende forstår du ikke udtrykket thai wannabe, det var møntet på "thailand og deres befolkning er det skønneste i verden" Hvor er du dog ubegavet. Lad os lige fortrænge kendsgerningerne: Militæret har lige smidt den demokratisk valgte regering på porten. For 2 år siden skød og dræbte politiet og et specielt udvalgt drug task force ca. 3000 personer på begrundet mistanke. I sydthailand blev snesevis af muslimer gennet sammen i lastvogne hvor de døde af mangel på luft. I bangkok blev medlemmer af den burmesiske oprørsbevægelse nakkeskudt efter at have besat et thailandsk hospital og efter de var lagt i lænker. Hvordan er det nu de siger? Nå, jo, u dunno shit! |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2006 03:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
golde skrev: rinpoche du er en skam for det danske samfund.... drik en liter lau kao i en kører og lad os høre hvordan det går ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2006 03:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
golde skrev: gå til lægen rinpoche du har et problem.... og jeg tror det æder dig op det må være derfor du er så fremmed fjensk.. er ikke en thai wannabee er skam meget seriøs omkring min thai kæreste som jeg skal giftet med i næste måned...og jeg modsat af dig vil behandle hende med respekt og aldrig stemme på et parti der ikke kan ligde hende... held og lykke med det rinpoche håber lægen kan hjælpe dig.. ![]() Golde, godt gået, men der er ikke noget at gøre, den mand (eller hvad han nu er ) er udenfor pædagogisk rækkevidde !! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| golde |
Lagt på d. 14/12-2006 05:44
|
ja hn det kan jeg godt høre. nu angriber han også thailand og kan da godt gi´ham ret i at der sker meget lort i thailand. men så er den vist ikke længere. kig på dk og svar meg så lige på hvor mange uskyldige mennesker vi slår ihjel i irak og afghanistan. og alt sammen på en løgn.. vi har den mest skamfulde regering i nyere tid og de har svinet vores land og ære til i udlandet... ved ikke hvor indelukket du er i dig selv rimpoche men prøv at tage til europa og se hvordan blandt andet din stemme har gjort dk til skamme.... noget nyt fra lægen ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 14/12-2006 06:12
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
hermed er tråden slut admin john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.