Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Lever......
|
|
| roald |
Lagt på d. 12/12-2006 22:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Kaffe beskytter leveren En stor undersøgelse har vist, at kaffe beskytter mod skrumpelever. En kop daglig nedsætter risikoen med 20 procent, to-tre kopper nedsætter risikoen med 40 procent, og fire kopper kaffe eller mere daglig nedsætter risikoen for skrumpelever med hele 80 procent. Man ved ikke, hvorfor kaffe har denne virkning, men det skyldes næppe koffein, da te ikke har samme virkning. artiklen er taget fra ugebladet UDE & HJEMME 20. sep. 2006 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/12-2006 01:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej. Kaffe har jeg nu aldrig drukket, men måske man skulle til at komme igang ( Tak for rådet ) Var på hospitalet igår og blive tjekket igen, da jeg blev indlagt var mit levertal 1150 og igår var det kommet ned på 150 det normale er 40, lægen sagde at min lever næsten fungerede optimalt igen. Pigmenteringen i øjne og hud er faldet fra 8,8 til 5,5 så jeg var en meget lykkelig mand, da jeg forlod hospitalet :-) Opskriften på den hurtige fremgang : Sund mad, motion og selvfølgelig INGEN alkohol samt at man tager den medicin der er blevet ordineret. Med venlig hilsen Suk. ps. Har lige fundet ud af, at jeg faktisk kun har 1 kone og en hund, tænk jeg har gået og troet, at jeg havde 2 af hver 555555 :-) ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 13/12-2006 02:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Hej dig min ven...motion tror jeg sgu ikke på ha ha men det er dejligt at høre at det går den rigitige vej......solmand ![]() ![]() ![]()
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 13/12-2006 09:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Hej Suk ! Godt at høre at det går den rigtige vej. Det med at leve uden alkohold kan have sine fordele. ![]() Jeg har selv haft problemer med Leveren. men nu mærker jeg ikke noget til problemet. ![]() Fx. når man er ude at hygge sig med vennerne og de bliver godt beruset så kan man tænke på godt at det ikke er mig der vågner næste dag med en ordenlig omgang Tømmermænd, og det bedste man kan sku Huske alt hvad der er forgået den forgående aften/nat. Redigeret af Stampe d. 13/12-2006 10:04 ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/12-2006 12:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hej Suk, Godt at høre du. Flot at du har fået vendt skuden. Respekt! mvh rinpoche |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Hej dig min ven...motion tror jeg sgu ikke på ha ha men det er dejligt at høre at det går den rigitige vej......