Se indlæg
 Udskriv debat
Restaurant i Pattaya Til Salg
Good for Falang
Jeg vil anbefale
http://www.pattay.../index.htm
som min gode ven Freddy har, bedre Dansk mad kan ikke fås i Pattaya Pfft

Good for Falang Cool

Davs

Ville lige høre om du har ansat dansk eller thai kok til den danske mad.

dsd

SmileHola

Tak for de fine info.Smile

kan dog forstå at stedet er solg til en ultra lav pris, langt under den pris der i første gang blev forlangt.

En halv part kan idag erhveres for 400.000 Bath.

dsd Smile

Redigeret af d. 22/03-2008 19:50

FCKdk
Jeg kan varmt anbefale stedet, der absolut er den danskerrestaurant
i Pattaya med bedste kvalitet til en fornuftig penge og et stoooort
menukort, altsammen tilberedt efter gode gamle danske opskrifter!
Jeg er kommet jævnligt på stedet (ca. 1 gang pr. ½år de sidste 2½år),
er aldrig gået skuffet derfra!

Held og lykke til dig, Henrik og den lille famillie med fremtiden!!!!
MVH Allan (kammerat til Svend B. og Oy)
PfftPfftPfftPfftPfftPfft

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Jeg tilslutter mig rosen ang. Kongens Bar. Nu har Henrik jo måttet tage til Danmark (desværre) et stort tab for byen. Men Niels som har købt restauranten har løftet arven må man sige. Var der ovre for en 3 uger siden til det mest lækre sprængte oksebryst med peberrodsovs jeg har fået i mange år. Smagte som min mor lavede det. Og så er det jo som bekendt godt - Ikke?

Og i aften rejser lillemor hjem til Mama, så jeg orker ikke at lave mad. Så hvad er mest nærliggende:

Hen til Niels til en kæmpeportion flæskesteg med hele svineriet.

At en her på tråden kan skamrose Ferdinand ham om det - men hvor herre bevares et sted. Der har du nøjagtig det der bliver skrevet om i tråden. Fordomme

Og hvem i alverden kan sidde og nyde mad når det bliver serveret med høje råb om k...., f..., b.... og andre slibrigheder. Ikke hos mig tak. Jeg betaler for min mad og forventer til prisen en rimelig service, ikke vulgariteter og platheder.

Eller tag f.eks. ud til Jomtien til Per på No Name, dejlig mad, høflig professionel betjening. det samme på Den Danske Kro.

Hvis du bedre kan lide skidefulde højtråbende kroværter med et køkken jeg højst vil benævne som la-la, så fred være med din smag.

Bl.a. derfor kalder jeg mig Skeptikeren

thaikurt1
Nu er det godt nok længe siden at jeg har være på Kongens Bar for at spise jeg det er udmærke mad.

Der er nogen steder her som jeg ikke kunne finde sætte min ben og hele ikke spise dansk mad, så hele spise hjemme

http://nej
xxxx
Så så kurt ikke så kræsen.. Grin

jeg kender ikke de danke steder i pat.. for jeg kommer der ikke..
Men Dansk mad i Thailand.. det bliver altså aldrig det samme af den enkle grund råvarerne smager anderledes..
Så det eneste jeg kan udsætte på Pat.. er at de Danskere der nede har lært lidt for meget thai.. underbetaling / dårlig behandling af personale.. Wink

Og de steder jeg kommer i BKK .. njae hva skal man sige.. de stjæler til deres dyre mercedes/dyre whiskey etc etc...
men nå ja det skal vel være sanook at bo i th. Grin
Der er i hvert fald ingen sammenligning mellem pris og udgift....

thaikurt1
le-si
Skal ikke forståes at jeg ikke spiser dansk mad min kone kan godt lave det men der går lange tid i mellem at jeg spiser det.

Ja nogen af dem betale mellen 2000 - 4000 bath samme tide med at man betale meget for et måltid mad pga af det er dansk mad og en meget dårlig service så hele spise på en thairestauranten hvor maden er billig og en høflig betjening.

http://nej
noidam
2000-4000.- bath. for et måltid mad.???????
henrik (kongens) forret stjerneskud 160,- bath.
hovedret 150,- bath.
desserter sprang jeg over da jeg var meget mæt.

noidam
p.s.
og servisen var i top, (det er nu ikke noget jeg ligger meget vægt på)
bare maden er i top, så må det andet komme ala-thai- stile. he-he.
go påske herfra thailand.

Thai
Danske mad priser i Pattaya velbekommen Pfft

http://www.pattay...n_menu.htm

Kongensbarpattaya skrev:
Til alle de kloge hoveder der ved så meget om Thailand!!!!!!!!!!!!!
nu er det tilfældigvis sådan at jeg har været her i 9 år og det kan man sgu ikke klare uden der er profit i det.
jeg skal jo lige sige at det kan jo kun vedrøre den, er eventuelt skulle være interesseret i at købe og ALDRIG komme til at vedrøre jer
alt vidende , og der er garenteret flere at jer der intet aner om eller har været i kontakt med KONGENS BAR OG RESTAURANT i Thailand .
så lad for Gud og Buhda´s skyld være med at udtale jer om noget i ikke ved en SKID om

Selfølgelig skal et Firma til 6 mill. indberette regnskab en gang om året , reglerne er nøjagtig de samme som i Danmark.

Til jer alt vidende skal jeg fortælle at det kræver 2 mill pr. arbejdstilladelse, og at det kræver i følge thai lovgivning at der er ansat 7 thaier pr. tilladelse.

og at der betales Moms 7% i indkomst skat + omkostninger til div . Advokater og Revisorer for udførelse at disse ydelser.
skulle der være noget i IKKE ved er i velkommen til at spørge??????
MEN HUSK AT DUMME SPØRGSMÅL GIVER OGSÅ DUMME SVAR.

Og hvordan gik det så?

VIP
strejfer skrev:
Kongensbarpattaya skrev:
Til alle de kloge hoveder der ved så meget om Thailand!!!!!!!!!!!!!
nu er det tilfældigvis sådan at jeg har været her i 9 år og det kan man sgu ikke klare uden der er profit i det.
jeg skal jo lige sige at det kan jo kun vedrøre den, er eventuelt skulle være interesseret i at købe og ALDRIG komme til at vedrøre jer
alt vidende , og der er garenteret flere at jer der intet aner om eller har været i kontakt med KONGENS BAR OG RESTAURANT i Thailand .
så lad for Gud og Buhda´s skyld være med at udtale jer om noget i ikke ved en SKID om

Selfølgelig skal et Firma til 6 mill. indberette regnskab en gang om året , reglerne er nøjagtig de samme som i Danmark.

Til jer alt vidende skal jeg fortælle at det kræver 2 mill pr. arbejdstilladelse, og at det kræver i følge thai lovgivning at der er ansat 7 thaier pr. tilladelse.

og at der betales Moms 7% i indkomst skat + omkostninger til div . Advokater og Revisorer for udførelse at disse ydelser.
skulle der være noget i IKKE ved er i velkommen til at spørge??????
MEN HUSK AT DUMME SPØRGSMÅL GIVER OGSÅ DUMME SVAR.

Og hvordan gik det så?

Så vidt jeg er orienteret, kræver det 4 thai'er ansat pr. farang! Og ikke 7.
som du skriver.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

bagerbager
jeg var i pattaya i september 2007 og der var den under ombygning.jeg boede på chaiyapoon in som ligger 3 huse længere nede af vejen lige ved siden af internet cafeen.

sank
Smile Jeg mener nu også at Freddy har solgt Ferdinan ?

ZxY
Så vidt vides er det et stykke tid siden Freddy var (med) ejer af Ferdinand. Han arbejder der stadig og har Ferdinand bar ved siden af.
Har kun spist der en enkelt gang, og synes at maden var på det jævne, men ikke noget at skrive hjem om. Fik en gang stægt flæsk, mørbrad gryde og Brændende kærlighed (delte med min kæreste) og der var rigeligt !! Har også været der til et par sports arrangementer, men har på aldrig været ude for det samme som Skeptikeren.

Kommer ikke så tit rundt på de danske steder, og når jeg gør, er det altid på Bryggeriet. Go stemning og utrolig flinke folk! Synes altid det er hyggeligt at kigge derned og få en sludder. (Men det er så 'kun' en bar, så ingen mad)

Og så lige et pøj pøj til de nye ejere af kongens bar Smile
Redigeret af ZxY d. 14/01-2009 16:34

Django
og hvad er bryggeriet så for et sted, og hvor ligger det?

FCKdk
"Bryggeriet" er et hyggeligt lille tøseværtshus
der ligger på venstre side af Soi Ho(r)ney når
man kommer fra Soi Boa khaow, det drives
af Peter & Fei og ejes af Flemming fra
Copenhagen.
Dejligt sted til en hyggelig
sludder, gode råd, en sød pige, eller
et spil om en omgang....

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

ZxY skrev:

Nye ejere af Kongens Bar???

Fortæl fortæl :-D

vandango
ZxY skrev:
Så vidt vides er det et stykke tid siden Freddy var (med) ejer af Ferdinand. Han arbejder der stadig og har Ferdinand bar ved siden af.
Har kun spist der en enkelt gang, og synes at maden var på det jævne, men ikke noget at skrive hjem om. Fik en gang stægt flæsk, mørbrad gryde og Brændende kærlighed (delte med min kæreste) og der var rigeligt !! Har også været der til et par sports arrangementer, men har på aldrig været ude for det samme som Skeptikeren.

Kommer ikke så tit rundt på de danske steder, og når jeg gør, er det altid på Bryggeriet. Go stemning og utrolig flinke folk! Synes altid det er hyggeligt at kigge derned og få en sludder. (Men det er så 'kun' en bar, så ingen mad)

Fik ellers lige en Julehilsen her på DTW fra Peter, som var hjemme og holde jul og nytår med familien.
Mht. mad på bryggeriet snakkede Peter tidligere om, at de ville servere morgenbrød, men det er måske ikke blevet til noget alligevel. Der ligger jo en Bager lige i nærheden.

Spring til debat: