Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg er også sikker på der er mange meninger om dem der er fornærede, jeg i tit hørt div. nær så bæne gloser om disse mænd rundt om i barerne i thailand, det virker sku som om du er en af dem der kommer ned og kun kan drikke makong og en lady drink er en by i rusland, men der er vi heldigvis forskellige, vi er nogle der åbenbart gerne vil forkæle os selv ved at bo godt, så vil du slet ik vide hvad jeg skal give i pattaya om 14 dage. og penge er til for at bruges vi kan ikke tage dem med i graven.
ja igen kan du ikke tage at der er andre meninger end din jager men nu du har fortalt hvad jeg minder dig om så må jeg jo sige at du minder mig om et lille barn der ikke kan forsvare sig med andet end at forsøge at nedgøre andre
og nu du taler om mænd i barene i pattaya så har jeg da også set masser af din tybe der sidder om kaster om sig med penge og fortæller løgnehistorier om kæmpefirmaer og indtægter i dk for så 14 dage efter at drage ludfattig hjem til et pedeljob
Redigeret af surin d. 25/10-2004 18:22
jeg ville aldrig prale over for en thai om hvad jeg tjener, og ja jeg smider sku nok en del penge i barerne når jeg først er på bytur men i guder hvor er det sjovt, kan da huske en gang da vi ik kunne finde ud af hvem der var sødest i baren, så købte vi bare baren fri og tog alle tøserne med ud og spise, og tænk dig surin jeg gik ik fallit af den grund, men for fanden det var skæg, det er noget man aldrig kommer til at prøve som nærrigrøv. penge er til for at blive brugt, specielt de nemt tjente som man kun kan brænde af på fornøjelser. og nej jeg er ik pedel men engang imellem ønskede jeg sku jeg var