Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hanuman skrev:
Tak for din hjælp, Bamse Så er der da håb for at finde noget
Der er altid håb forude, man skal bare se sig for
Men de har selvfølgelig begrænsede evner de sjovere i thailand
Jeg har fået lavet 3 om som ikke findes i dk,
Man kan finde kanon gode mobilos som slet ikke kommer til danmark
Især fra LG og samsung
Samsung de smider 30 nye modeller på gaden nu kun 5 finder vej til danmark,og de er oppe på 10mb pixel i korea,og thailand
B600 samsung hvis kamera har intet mindre end 10 megapixel. Derudover er der tre gange optisk zoom, LED autofokus og indbygget tv-modtagelse.
Modellens skærm understøtter 16 millioner farver, og modellen er endvidere udstyret med musik- og mediefunktioner og plads til hukommelseskort.
Haha... Ja, det lyder ikke dårligt... Men hvad mener du med at de har begrænsede evner i Thailand? Og hvordan finder man den korrekte mobil pit i MBK? Der er jo mange
One night in Bangkok and the world's your oyster...
Hanuman skrev:
Haha... Ja, det lyder ikke dårligt... Men hvad mener du med at de har begrænsede evner i Thailand? Og hvordan finder man den korrekte mobil pit i MBK? Der er jo mange
Det jeg mener med at de har begrænsede evner,var sikkert forkert formuleret
Men meningen var,at de kan jo ikke trylle,derfor det ord
bamsen
Hej igen! Det er selfølgelig ikke tuktuk.com men denne her
http://www.tukcom...
Hejsa skytte
Jeg lavede din henvisning om til et link,men det ser ikke ud til at virke selv om det er det rigtige,jeg fik det her ved at google den
...
The mall is on the web at www.tukcom.com. Doesn't tell you anything