Se indlæg|
Eftersøgt - I Pattaya
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/09-2015 12:00
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
JohnBKK skrev: De kunne lære lidt af Thai policen med at flytte folk til "inactive posts" når de kvajer sig, så gør de da ingen skade imens, ej heller fiser de rundt og leger forstående fritidspædagoger, istedet for at arrestere grænseoverløbere. Dansk Politi er en latterlig tragikomisk farce der består af bløde, søde, rare og forstående mænd, må være deres danske feminazi bitches der har ødelagt dem. Det ville vaere rart at vide hvor anbringer de personer som bliver flyttet til "inactive posts" der maa snart vaere 10 bygninger paa hoejde med Empire State building eller lignende. Man har lige flyttet 40 laeste jeg i avisen i dag. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 23/09-2015 12:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Hehe! De har vel lejet nogle gamle lagerbygninger hvor de kan stable dem op...![]() |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 23/09-2015 12:22
|
|
Amagerdreng skrev: Har du læst reglementet fornylig Bkk. Ellers se §7. Smider lige den tilbage du sidst smed til mig. Sorry WEB.... Uha, så bitter, sart og nærtagende du er.. ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/09-2015 12:56
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Problemerne er at vores vaertsfolk har en meget kort hukommelse saa efter en maaned er de paa plads igen hvor de kom fra. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/09-2015 14:09
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
JohnBKK skrev: De kunne lære lidt af Thai policen med at flytte folk til "inactive posts" når de kvajer sig, så gør de da ingen skade imens, ej heller fiser de rundt og leger forstående fritidspædagoger, istedet for at arrestere grænseoverløbere. Dansk Politi er en latterlig tragikomisk farce der består af bløde, søde, rare og forstående mænd, må være deres danske feminazi bitches der har ødelagt dem. Tja, han var jo flyttet fra NEC til en post hvor man ikke troede han kunne gøre skade. Men nu bliver han måske nok alligevel en dag belønnet med en lille skinnede Dannebrogsorden for sin passivitet, hvis man forstår Justitsminister Søren Pind ret. Ja, for gud og faderland hvor er det danske politi med Kim Kliver i spidsen Europas bedste, især nok man formår at klø sig i røven med den ene hånd mens man med den anden hånd slår hårdt ned på de herboende for banale ting. Ja det er så fremragende klaret at pligtforsømmeren burde belønnes med en politisk post. Leve det politisk bluff. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 23/09-2015 14:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
JohnBKK skrev: De kunne lære lidt af Thai policen med at flytte folk til "inactive posts" når de kvajer sig, så gør de da ingen skade imens, ej heller fiser de rundt og leger forstående fritidspædagoger, istedet for at arrestere grænseoverløbere. Dansk Politi er en latterlig tragikomisk farce der består af bløde, søde, rare og forstående mænd, må være deres danske feminazi bitches der har ødelagt dem. Dansk politi er skam hårdkogte nitter, hvis du drister til at udvise samfundsomstyrtende adfærd, så som at køre uden sikkerhedssele eller køre 10 km for hurtigt på en landevej kl. 03.30 om natten. Mine seneste interaktioner med dansk politi. Min trailer-båd til en værdi af et 3-cifret beløb, der blev stjålet sidste år, viste de derimod såre ringe interesse i at vide af. Jeg måtte rykke dem 3 gange inden de i det hele taget "gad" at registrere anmeldelsen. Og det er der - surprise - ikke kommet noget som helst ud af. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 23/09-2015 18:25
|
|
Webmaster skrev: JohnBKK skrev: De kunne lære lidt af Thai policen med at flytte folk til "inactive posts" når de kvajer sig, så gør de da ingen skade imens, ej heller fiser de rundt og leger forstående fritidspædagoger, istedet for at arrestere grænseoverløbere. Dansk Politi er en latterlig tragikomisk farce der består af bløde, søde, rare og forstående mænd, må være deres danske feminazi bitches der har ødelagt dem. Tja, han var jo flyttet fra NEC til en post hvor man ikke troede han kunne gøre skade. Men nu bliver han måske nok alligevel en dag belønnet med en lille skinnede Dannebrogsorden for sin passivitet, hvis man forstår Justitsminister Søren Pind ret. Ja, for gud og faderland hvor er det danske politi med Kim Kliver i spidsen Europas bedste, især nok man formår at klø sig i røven med den ene hånd mens man med den anden hånd slår hårdt ned på de herboende for banale ting. Ja det er så fremragende klaret at pligtforsømmeren burde belønnes med en politisk post. Leve det politisk bluff. Søren Pind? En selvhøjtidelig studentikos narrøv der snakker alt, alt for meget, men når det kommer til kontant indsats og handling så hører man intet. Han ynder at kalde sig Sheriffen, mon ikke inspirationen kommer fra denne film?
Redigeret af JohnBKK d. 23/09-2015 18:36 |
|
|
|
| Kloffer |
Lagt på d. 24/09-2015 16:22
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
Så lykkedes det at hænge en mand ud som seksualforbryder alene på baggrund af en sigtelse i DK baseret på oplysninger fra hans ekskone. Usmageligt. Det lykkedes også Gregers Møller udokumenteret at påstå, at 40% af alle prostituerede i Thailand er under 18 år og Pattaya blev endnu engang udlagt som de pædofiles hovedstad. Som bekendt er det ikke kriminelt at være pædofil. Det er praksis som kan være ulovlig. Når der måske er flere pædofile turister i Thailand end andre steder, er det naturligvis fordi mange thaipiger helt op til 30 år gamle , med det rigtige kostume og lidt sminke kan komme til at ligne en teenager. Det var et dårligt program og Gregers Møller så da også træt ud, når den hysteriske vært jævnt hen forsøgte at piske en stemning op. Vh Kloffer |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 24/09-2015 20:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Og turen til pattaya var jo fuldstændig irellevant ifht indholdet i programmets indhold, da ham de søgte efter jo ikke havde nogen relationer overhovedet til pattaya. Det var udelukkende for at kunne mane til fordommene og foragelsen hos de personer der sluger det hele råt og ukritisk. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 25/09-2015 16:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Har lige set udsendelsen sikke dog noget shit,men Cristian Bech fik sig da en gratis rejse til Thailand og fik atter lukket et dårligt ry ud om særligt Pattaya.Og Gregers Møller sikke en nar at stå og fortælle at de fleste piger var mindreårige.Nu er jeg kommet i Thailand i 8 år og har aldrig set nogle mindre årige piger på barer osv,dem der har stedet ved godt det bliver en lukning af baren hvis policen kommer. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 25/09-2015 16:59
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
JohnBKK skrev: Webmaster skrev: JohnBKK skrev: De kunne lære lidt af Thai policen med at flytte folk til "inactive posts" når de kvajer sig, så gør de da ingen skade imens, ej heller fiser de rundt og leger forstående fritidspædagoger, istedet for at arrestere grænseoverløbere. Dansk Politi er en latterlig tragikomisk farce der består af bløde, søde, rare og forstående mænd, må være deres danske feminazi bitches der har ødelagt dem. Tja, han var jo flyttet fra NEC til en post hvor man ikke troede han kunne gøre skade. Men nu bliver han måske nok alligevel en dag belønnet med en lille skinnede Dannebrogsorden for sin passivitet, hvis man forstår Justitsminister Søren Pind ret. Ja, for gud og faderland hvor er det danske politi med Kim Kliver i spidsen Europas bedste, især nok man formår at klø sig i røven med den ene hånd mens man med den anden hånd slår hårdt ned på de herboende for banale ting. Ja det er så fremragende klaret at pligtforsømmeren burde belønnes med en politisk post. Leve det politisk bluff. Søren Pind? En selvhøjtidelig studentikos narrøv der snakker alt, alt for meget, men når det kommer til kontant indsats og handling så hører man intet. Han ynder at kalde sig Sheriffen, mon ikke inspirationen kommer fra denne film? ![]() Søren Slikkepind er ikke så slem som folk gør ham til efter min mening, når man hører hvad manden rent faktisk mener og siger i stedet for at lytte til hvad børneaviserne BT og Ekstra Bladet skriver, så vil man rent faktisk finde ud af at manden er ganske fornuftig og saglig ...og det med 'sheriffen' var jo noget som Socialdemokraterne fandt på i sin tid, og Mette Frederiksen gav derfor en sherifstjerne da ministerposten skiftede hænder....det er altså ikke noget han selv har fundet på, men han synes da at det er skægt nok, lidt ligesom Marianne Jelved og hendes håndtasker.....et signatur som vil blive husket og parodieret i al evighed....men hvad fanden, lidt sjovt skal vi da have...ellers bliver det kun de sure og aggressive Joachim B. Olsen typer vi skal hører på når han igen har stukket sig på steroide kanylen og ikke kan styre sit temperament...eller den evig fornærmede unge dame Pernille Skipper fra Enh.. |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 25/09-2015 19:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
@jh... Jeg må desværre modsige både dig og Gregers Møller.. At han siger at 40 % er mindreårige er en total overdrivelse men at du så siger at du aldrig har set dem, så har du gået med lukket øjne desværre. Har selv stødt på en der kun var 17 men som sagde hun var 21.. Ikke engang mammasan vidste hvor gammel pigen var og jeg fik det at vide af andre og til sidst hende selv (hun lignede en på mindst 28-30 år). Jeg kunne også nævne en del gogos der har piger under 18 og når politiet går deres gang imellem barerne løber rygtet og disse unge piger fordufter hurtigt.. (eller ejeren af steder har fået info om besøg allerede inden politiet er startet) Hvorfor så have disse unge piger ?? Ganske simpelt fordi at de KÆRE mænd fra Kina og Japan mest er til rigtig unge udsendende piger så der er desværre penge i den slags..Jeg personligt er ikke fan af det men kan blot se til. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 26/09-2015 15:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Amagerdreng skrev: @jh... Jeg må desværre modsige både dig og Gregers Møller.. At han siger at 40 % er mindreårige er en total overdrivelse men at du så siger at du aldrig har set dem, så har du gået med lukket øjne desværre. Har selv stødt på en der kun var 17 men som sagde hun var 21.. Ikke engang mammasan vidste hvor gammel pigen var og jeg fik det at vide af andre og til sidst hende selv (hun lignede en på mindst 28-30 år). Jeg kunne også nævne en del gogos der har piger under 18 og når politiet går deres gang imellem barerne løber rygtet og disse unge piger fordufter hurtigt.. (eller ejeren af steder har fået info om besøg allerede inden politiet er startet) Hvorfor så have disse unge piger ?? Ganske simpelt fordi at de KÆRE mænd fra Kina og Japan mest er til rigtig unge udsendende piger så der er desværre penge i den slags..Jeg personligt er ikke fan af det men kan blot se til. Nu kender jeg ikke til hvad du har set dernede.Naar jeg skriver jeg ikke har set piger der mindreaarige paa de barer jeg kommer paa saa mener jeg det.Det er maaske muligt der findes barer de er paa.Jeg har jo ikke været paa alle barer i Pty. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 26/09-2015 16:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har heller aldrig set "arbejdende" mindreårige på de beerbarer og go-go steder hvor jeg har kommet. Har dog mødt børn og teenagere på nogle beerbarer, men det har været moderen der ikke har haft pasningsmuligheder. I alle tilfælde har moderens job enten at have været ejeren/manager eller rengøringspersonale. |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 26/09-2015 17:50
|
|
Ikke blot hvad jeg har set men også hvad jeg ved. Jeg har heller ikke været på alverdens barer i Pattaya men været på en del dog. Vil da gerne hjælpe jer lidt på vej med et sted (blot ikke ved navn) Men gå en tur i WS - find et sted der har første sal - smut derop og kik jer omkring.. Fuldt med mænd fra feks Kina og Japan og ikke en vesterlænding med mindre der ikke er plads i stuen..Her oppe findes de yngre piger for der er også en udgang men kun for personale og der smutter piger så ud så snart der er alarm.. Denne gogo var engang Pattayas førende...enough said...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 26/09-2015 18:52
|
|
"An insider tells the story, you have been warned" Nuff not said... |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 26/09-2015 19:09
|
|
Kan vi ikke lige få den på Dansk - bare så alle er med... Vi skulle jo nødig misse dine kloge ord.... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 26/09-2015 19:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Amagerdreng ....tror ikke du fatter det alligevel ! |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 26/09-2015 19:43
|
|
Amagerdreng skrev: Kan vi ikke lige få den på Dansk - bare så alle er med... Vi skulle jo nødig misse dine kloge ord.... Tror ikke du skal ønske at alle er med.. ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 27/09-2015 18:35
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
JohnBKK, Zapper og Amagerdreng, glem nu ikke den gode tone herinde. Tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.