Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har nu prøvet virkelig meget for at finde min ”gamle” ven. Også via Skype. Men det er ikke lykkedes, desværre. Det er heller ikke lykkedes, at finde nogle familiemedlemmer i Danmark. Så jeg tror, at jeg må give op i denne omgang, medmindre der dukker noget op, senere. Andre medlemmer har nemlig været så venlige, at prøve at hjælpe mig. Foreløbig TUSIND TAK for hjælpen!
Vi rejser til Thailand i juli måned, hvor vi skal besøge familien i Pluak Daeng, Rayong. Men at jeg lige skulle møde min kammerat på gaden dér, er vist næppe sandsynligt?
Jeg har tidligere nævnt, at jeg helst vil holde lav profil med hensyn til, at offentliggøre for mange detaljer. Det er jo slet ikke sikkert, at han ønsker, at blive fundet?
Men det skader ham næppe, hvis jeg nøjes med, at fortælle, at hans navn er Palle Pedersen, at han er født i juli 1951… Og at han er/var rødhåret. Hans kone er thai. (Jeg har ikke set dem i nogle år). Har nogen tilfældigvis kendskab til ham, i Thailand, modtager jeg meget gerne en PM. Ellers tror jeg ikke, at der er så meget mere, at gøre. Men endnu en gang: Tak for hjælpen!
Mange venlige hilsner
Novicen
Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?