Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
90 Day Report by Internet
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 11/02-2016 07:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Jo, hb.. eller bare bange for at tage ansvar, tænk hvis de lavede noget forkert, så hellere helt lade være..![]() |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 11/02-2016 10:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
Gad vide om ikke det er et sprogligt problem - de er bange for at skrive noget forkert paa engelsk eller bare det at skrive paa engelsk. HB holder ikke i byretten når min kone aftaler med nogen at når ting er færdig eller varen er klar til afhentning skal de ringe. Men i 99,99999% af tilfældene ringer de aldrig. Vi har oplevet det med alt sidst var det en ny seng i Mail Delivery same same ![]() Jo, hb.. eller bare bange for at tage ansvar, tænk hvis de lavede noget forkert, så hellere helt lade være.. Måske et godt bud
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 11/02-2016 10:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
var selv på immigration i dag 90 dages rapport afl kun pas efter 5 min ventetid du kommer for sent du er indrejst 28/8 hmm siger så jeg lavede nyt en års visa den 18 november så brokkede han sig over jeg også skulle rapportere alligevel har gjort sådan her de sidste 3 år smarte computer systemer de har ha ha men slap i gennem nåleøjet igen uden vederlag.... |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 11/02-2016 11:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Han har ret, handy, 90 dages rapport kører efter indrejse, at du har lavet nyt visa er ligegyldigt.. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 11/02-2016 11:41
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
click skrev: Gad vide om ikke det er et sprogligt problem - de er bange for at skrive noget forkert paa engelsk eller bare det at skrive paa engelsk. HB holder ikke i byretten når min kone aftaler med nogen at når ting er færdig eller varen er klar til afhentning skal de ringe. Men i 99,99999% af tilfældene ringer de aldrig. Vi har oplevet det med alt sidst var det en ny seng i Mail Delivery same same ![]() Jo, hb.. eller bare bange for at tage ansvar, tænk hvis de lavede noget forkert, så hellere helt lade være.. Måske et godt bud ![]() Egentlig ogsaa det samme hvis man spoerger om noget i en forretning saa vil svaret som regel vaere "mai mee" eller "satock mod laew" for de gider ikke gaa ud og checke om de har det eller ej. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 12/02-2016 03:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
JohnBKK skrev: Han har ret, handy, 90 dages rapport kører efter indrejse, at du har lavet nyt visa er ligegyldigt.. ok var ikke klar over det når bare jeg er opmærksom til November når det skal fornyes igen at jeg skal til den anden skranke også... god weekend |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 12/02-2016 07:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
JohnBKK skrev Han har ret, handy, 90 dages rapport kører efter indrejse, at du har lavet nyt visa er ligegyldigt.. Måske nogle immigrations men ikke alle steder da jeg fornyligt fik fornyet mit årsvisa satte officeren en ny 90 dage rapport i og den udløb efter nøjagtigt 90 dage så det kommer nok an på hvad immigration man kommer på Men sådan er det jo med alt herude efter officerens skøn
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 25/04-2016 14:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Ja idag igen var det så tid. Sendte den online efter middagsmaden, og kl 17:15 fik jeg svar, Godt nok hurtige !!!!! Og kunne printe en ny slip ud. Nu skønt de har fået lavet en system der ser ud til at virker, Eller det virker her i vores område. Høre under Chonburi Immigration for online delen. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.