Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Thailand - ferieparadis og diktatur
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 10/02-2015 10:59
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
vandango skrev: Ja det kunne godt være bedre. Blev lidt overrasket over, at kongen hunde skulle tituleres hr. og fru. Det er absolut ikke ok. Nu er det nok ikke dagligdags at man moeder Khun T........ og Khun .....eller hvad hundene nu hedder, saa det kan vel vaere fuldstaending ligegyldigt. Engang imellem hvis vi skal have vores hund til at spise til aften sker det at vi tiltaler ham hoefligt dvs. Khun B... "gin kao". |
|
|
|
| pethan |
Lagt på d. 10/02-2015 17:00
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 88 |
Gud fri mig vel, HB. Der er jo forskel på, om man selv vælger at gøre noget eller om man skal gøre det. Det er som om du er godt tilfreds med tilstandene her i landet, bare det problematiske ikke rammer dig personligt. Hvis du ikke ser det, eller det ikke går ud over dig, ja så er det ikke noget problem. Det har du mange gange givet udtryk for, og det kalder jeg for snæversynet. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 11/02-2015 02:59
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
pethan skrev: Gud fri mig vel, HB. Der er jo forskel på, om man selv vælger at gøre noget eller om man skal gøre det. Det er som om du er godt tilfreds med tilstandene her i landet, bare det problematiske ikke rammer dig personligt. Hvis du ikke ser det, eller det ikke går ud over dig, ja så er det ikke noget problem. Det har du mange gange givet udtryk for, og det kalder jeg for snæversynet. Jeg naevnte blot at det ikke er dagligdags for den almindelige befolkning at hilse paa de kongelige hunde og vi titulerer engang imellem ogsaa vores hund med et "Khun" som tidligere naevnt. Jeg har ikke naevnt noget som helst om tilstandene i Thailand. Det har vaeret ren "hundesnak". |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.