Se indlæg
 Udskriv debat
12call simkort udgår efter 1,5 år
jh
vandango skrev:

Købte et 12call den 25 december - AIS 3G Freedom smartphone sim.
Tankede med 100 baht som udløber den 3.3.2015.

Hvornår jeg mister telefonnummeret kan jeg ikke umiddelbart læse mig til.

Ved dog af erfaring, at når jeg vender tilbage i Maj måned og sætter simkortet i telefonen, vil 12call bede mig om at tanke op,så jeg kan køre videre med samme telefonnummer.

Prøv denne side Her kan du se alt samt gøre en masse i abonent,du kan sågar tanke i Danmark eller anden Land.Har både Thai og Engelsk version.

https://aiseservi...erviceWeb/

vandango
jh skrev:

vandango skrev:

Købte et 12call den 25 december - AIS 3G Freedom smartphone sim.
Tankede med 100 baht som udløber den 3.3.2015.

Hvornår jeg mister telefonnummeret kan jeg ikke umiddelbart læse mig til.

Ved dog af erfaring, at når jeg vender tilbage i Maj måned og sætter simkortet i telefonen, vil 12call bede mig om at tanke op,så jeg kan køre videre med samme telefonnummer.

Prøv denne side Her kan du se alt samt gøre en masse i abonent,du kan sågar tanke i Danmark eller anden Land.Har både Thai og Engelsk version.

https://aiseservi...erviceWeb/

Havde også oprette mig der, men kunne stadig ikke læse mig til, hvornår jeg ville miste telefonnummeret.

THansen
Bade-Dyr skrev:

Ved True og D-Tac "skubbes" ens validity periode ved påfyldning.

jeg smider altid penge på i 7/11, eller de små automater man kan indtaste telefon nummer og beløb, også smide penge i den lille maskine.

Samt der er mulighed for at få ekstra måned validity på ved at sende en SmS. koster hvis 5 eller 10 baht for nogle ekstra måned.

Måske lidt ot men dtac tilbyder 30/90/180 dages forlængelse af validity/gyldigheden for 2 baht per måneds forlængelse, dog max. op til 1 års validity. Eks. 180 dages forlængelse ved afsendelse af ussd-beskeden: *113*180*9#

farao54
Min kæreste ringede til call Center i dag og fik følgende besked.
sæt 10 baht ind 12 gange og du har forlænget levetiden på dig som kort med et år. Validity er åbenbart lig med sin kort udløb.. selvom jeg har svært ved at tro de. Men nu prøver vi så 12*10 baht metoden og ser om det virker.

Spring til debat: