Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa apropo med overstay, så har jeg lige et spørgsmål.
De siger man ikke behøver at tage ud af landet mere for at få et stempel, men kan betale sig fra det. Så er det jeg ville høre om det kunne betale sig at gøre det på den måde i stedet for at betale visum herhjemmefra.
Men ok hvis du kommer til check in i lufthavnen ser de efter om du har visum, hvis du skal være længere tid væk og vil måske ikke lade en komme med.
Er der nogle der ved lidt om det.
jsh71 skrev:
Hejsa apropo med overstay, så har jeg lige et spørgsmål.
De siger man ikke behøver at tage ud af landet mere for at få et stempel, men kan betale sig fra det. Så er det jeg ville høre om det kunne betale sig at gøre det på den måde i stedet for at betale visum herhjemmefra.
Men ok hvis du kommer til check in i lufthavnen ser de efter om du har visum, hvis du skal være længere tid væk og vil måske ikke lade en komme med.
Er der nogle der ved lidt om det.
Jeg er lidt i tvivl om, hvad du præcist spørger om. Det lyder som du spørger om disse special-aftaler, hvor det kun er passet, der sendes ud af landet. Men det er ikke kun ulovligt, det er også farligt, især da det ofte er falske stempler...
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."
Nej jeg mener at have læst et sted at man ikke behøver at rejse ud af landet men kan betale sig fra det, men jeg er ikke klar over hvor man skal betale, hos politiet måske. Men ok det kan da godt være det er ulovligt.
jsh71 skrev:
Nej jeg mener at have læst et sted at man ikke behøver at rejse ud af landet men kan betale sig fra det, men jeg er ikke klar over hvor man skal betale, hos politiet måske. Men ok det kan da godt være det er ulovligt.
Ofte når disse pas sendes på visa-run uden personen, få de enten falske stempler, eller også får de får ægte stempler, men så er det ikke sikkert, at udrejsen registreres ikke i immigrationens computer.
Jo, du kan gøre det, men det er ikke det værd. Lad være med det, for din egen skyld.
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."