Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Prisen sat 100% op på strandsengei Hua Hin
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 05/11-2014 16:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
farao54 skrev:Jeg mener jo ikke at det handler om nærrighed, men snarere om ikke at føle sig snydt eller til grin.... Helt enig. Det er ikke de småpenge, man bliver snydt for, men selve snyderiet. Jeg har benyttet den samme frisør i Patong i 5 år, og kostede 100 baht for alle. Jeg ved, at prisen ikke har været hævet i over 10 år, og med tanke på de store prisstigninger, der ellers har været i Patong, har jeg de seneste par år betalt 120 baht. Nu er prisen sat op til 150 baht for "Haircut". Resten af prisskiltet er på thai og den højeste pris er 120 baht. Jeg kommer der ikke igen. |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 05/11-2014 16:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
farao54 skrev: number1kk skrev: ja nogle må betale for at ligge og blive brune i solen mens thaierne må betale for al deres whitening creme så de kaqn blive hvide, underlig verden vi lever i. min filosofi er: havde det været vores skabers mening at vi skal være brune, var vi blev født som negre.... og er 100 baht for en solseng/liggestol noget der vælter ferie budgetet, så er det nok smartere at blive hjemme. er danskerne blevet lige så nærige som tyskerne nu? Det e jo een måde at anskue det på... Jeg mener jo ikke at det handler om nærrighed, men snarere om ikke at føle sig snydt eller til grin.... farao54: Fuldstændig enig med dig, jeg ville også fravælge at betale 100 baht for en stol - og så i Thailand ???? det er da rablende skørt at gøre. Jeg kunne selvfølgelig nemt betale, men ville da føle mig rimelig røvrendt...jeg tror Thailand snart skal passe på med deres efterhånden høje priser -Men der er jo altid falanger der skal spille rige og ødelægge det hele derude....de ødelægger det for sig selv i sidste ende. Mvh,
Nahm |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.