Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk turist voldtaget i Thailand
farao54
JS skrev:

farao54 skrev:

OleH skrev:

Klovn skrev:

JS skrev:

OleH skrev:

JS skrev:

Rolig nu, der bliver ...

Undskyld det var bare en joke,...

Det er da kun et skvadderhoved som dig, der kan joke med så alvorlig en sag !

Knyt !

Den eneste grund til at jeg skrev at det var en joke var for ikke at sætte for meget fut i debatten, men faktum er at jeg mener det og står ved mit udsagn. Jeg indrømmer gerne at jeg kan virke afstumpet, især når det kommer til Thailand hvor intet kan overraske mig længere...et land hvor 0,1% af befolkningen ejer over halvdelen af landet! og hvor du kan slippe af sted med et drab for 20.000 THB i lommen på en politimand..

kommer det til voldtægter og mord på folk jeg ikke kender, så rager det mig en høstblomst...der dør folk konstant og ligeledes med voldtægter. Get over it...det jo heller ikke fordi folk herinde ligger søvnløse over denne nyhed, så hvorfor 'lade som om'? Af ren respekt? Den tror jeg ikke på...

Du har ret....vi lukker vore øjne & er ligeglade med hvad der sker omkring os i Pattaya,bare vi for det som vi kommer efter...falske smil, stoffer, sex, sprut, you name it.....og jeg støtter hele dette circus,fordi jeg er lige så afstumpet som dig.

Jeg ved ikke hvor mange piger der bliver voldtaget,i Danmark eller i resten af verden,men jeg tror det er rigtig mange,så en fra eller til..who gives a fuck....og hvor mange Thai-piger går der på en Dansk pige ? 3. 5
Eller måske 10 ? Eller hvad med en Inder ! Hun kan da ikke være meget værd ?

Jeg har selv to børn en Dreng på 15 og en Pige på 14,dem slæber jeg med i til Thailand en gang om året,tror egentlig godt hvad der sker i hovedet på min Dreng når han sammen med Farmand køre langsomt igennem soi 6 i Pattaya,men hvis nogen rør min Pige slår jeg ham sgu'ihjel.....do you get the point ?

JS. Vi to lever i samme verden,jeg bøjer mig i støvet.....

Klovn, jeg synes, du lever op til dit brugernavn, og jeg synes, at både du og JS er syge i hovedet med det menneskesyn, i giver udtryk for, FØJ !

Den bakker klart op om. En ting er at have den slags holdninger, noget andet er at smide det ud i et forum. Trolls?

Vi er sådan set enige om holdningen til voldtægt, bare ikke enige om hvad man kan tillade sig at ytre sig om i forhold til emnet...det er ytringsfrihedsdebatten om igen..

Du kan ytre herfra og til evigheden for min skyld. Det er du i din gode ret til.. Så jo.. Det er vi skam helt enige om. Men du er også nødt til at acceptere at dine holdninger fremkalder afsky hos nogle. Så fortsæt du bare at ytre dig. Men lige netop dette emne, og måden hvorpå du ytrer din mening fremkalder afsky fra min side.

mugge
nej helt ærlig, hvad er det for en drejning denne tråd har taget. det er sgu uhyggeligt .
Der er sket en grim forbrydelse. Lad nu være med at svine hinanden til. Hold jer til tråden.
lad os håbe at han snart bliver fundet.

mugge
Nu så jeg at Conrad skrev at der var een som var blevet dømt til døden , er der dødstraf i Thailand ? Bliver den udført ? Ja undskyld men jeg ved det ikke
Ville bare høre

OleH
farao54 skrev:

JS skrev:

Vi er sådan set enige om holdningen til voldtægt, bare ikke enige om hvad man kan tillade sig at ytre sig om i forhold til emnet...det er ytringsfrihedsdebatten om igen..

Du kan ytre herfra og til evigheden for min skyld. Det er du i din gode ret til.. Så jo.. Det er vi skam helt enige om. Men du er også nødt til at acceptere at dine holdninger fremkalder afsky hos nogle. Så fortsæt du bare at ytre dig. Men lige netop dette emne, og måden hvorpå du ytrer din mening fremkalder afsky fra min side.

Godt skrevet farao54 !
Jeg mener det samme som dig.

OleH
mugge skrev:

nej helt ærlig, hvad er det for en drejning denne tråd har taget. det er sgu uhyggeligt .
Der er sket en grim forbrydelse. Lad nu være med at svine hinanden til. Hold jer til tråden.
lad os håbe at han snart bliver fundet.

Jeg tænker på, om du overhovedet har læst, hvad der er skrevet i denne tråd, inden du kom med din løftede pegefinger ?

Anonym Bruger
farao54 skrev:

JS skrev:

farao54 skrev:

OleH skrev:

Klovn skrev:

JS skrev:

OleH skrev:

JS skrev:

Rolig nu, der bliver ...

Undskyld det var bare en joke,...

Det er da kun et skvadderhoved som dig, der kan joke med så alvorlig en sag !

Knyt !

Den eneste grund til at jeg skrev at det var en joke var for ikke at sætte for meget fut i debatten, men faktum er at jeg mener det og står ved mit udsagn. Jeg indrømmer gerne at jeg kan virke afstumpet, især når det kommer til Thailand hvor intet kan overraske mig længere...et land hvor 0,1% af befolkningen ejer over halvdelen af landet! og hvor du kan slippe af sted med et drab for 20.000 THB i lommen på en politimand..

kommer det til voldtægter og mord på folk jeg ikke kender, så rager det mig en høstblomst...der dør folk konstant og ligeledes med voldtægter. Get over it...det jo heller ikke fordi folk herinde ligger søvnløse over denne nyhed, så hvorfor 'lade som om'? Af ren respekt? Den tror jeg ikke på...

Du har ret....vi lukker vore øjne & er ligeglade med hvad der sker omkring os i Pattaya,bare vi for det som vi kommer efter...falske smil, stoffer, sex, sprut, you name it.....og jeg støtter hele dette circus,fordi jeg er lige så afstumpet som dig.

Jeg ved ikke hvor mange piger der bliver voldtaget,i Danmark eller i resten af verden,men jeg tror det er rigtig mange,så en fra eller til..who gives a fuck....og hvor mange Thai-piger går der på en Dansk pige ? 3. 5
Eller måske 10 ? Eller hvad med en Inder ! Hun kan da ikke være meget værd ?

Jeg har selv to børn en Dreng på 15 og en Pige på 14,dem slæber jeg med i til Thailand en gang om året,tror egentlig godt hvad der sker i hovedet på min Dreng når han sammen med Farmand køre langsomt igennem soi 6 i Pattaya,men hvis nogen rør min Pige slår jeg ham sgu'ihjel.....do you get the point ?

JS. Vi to lever i samme verden,jeg bøjer mig i støvet.....

Klovn, jeg synes, du lever op til dit brugernavn, og jeg synes, at både du og JS er syge i hovedet med det menneskesyn, i giver udtryk for, FØJ !

Den bakker klart op om. En ting er at have den slags holdninger, noget andet er at smide det ud i et forum. Trolls?

Ja, jeg er provokatør (det er min sidegeschæft) og absolut ikke ligeså politisk korrekt som andre herinde tror de er....og derfor har jeg det også fint at blive kaldt syg i hovedet osv...så længe jeg kan få lov til at ytre mig, det irriterer mig bare når folk mener at jeg burde lukke røven fordi de tror det har mere ret eller er bedre mennesker..

Nahm
JS

jeg er ikke syg i hovedet...jeg lever bare i den virkelighed I forsøger at pakke ind....og ja, det er hårdt at erkende at verden er et fucked up sted med masser af 'syge' (seksuelt frustrerede) mennesker med en anden moral end dig selv, men det hjælper sgu ikke at spille hellige af den grund..

...jeg tager bestemt afstand fra voldtægt!, men samtidig ved jeg at der lige nu er et menneske der bliver voldtaget (på den ene eller anden måde) og nej, jeg gider ikke sørge over det eller som jer 'lade som om' at det går mig synderligt meget på....

og når alt kommer til alt, så er den eneste forskel på det der skete for den danske kvinde og det som sker lige nu på et hotel i Pattaya at pigen fra Buriram får 150 kroner i hånden når hun om lidt går ud af døren fra Boris' hotelværelse...nydelsen er omtrent den samme..

sygt?

Du er bare blevet for "hard core" igennem årene med dine rejser til Thailand og alt det du har set og oplevet, og det er jeg også selv, ...jeg mener også du er gået over stregen lidt her,for der er da himmelvid forskel på en thailuder der får 150 kr for et knald som hun er indforstået med ( hun er også kold som is her) og så en pæn pige der bliver både truet evt. på livet og så voldtaget....det kan du da ikke sammenligne !...en thailuder er da så proffessionel at hun ikke regner sex med kunder for noget som helst...og mange gange er det de samme kunder, som iøvrigt behandler hende godt, og som har kontakt en gang imellem med kunden evt. med middage osv...
Mvh,
Nahm

Conrad
@mugge #23

http://en.wikiped...n_Thailand

Som du kan se i dette link er der doedsstraf i Thailand for forskellige forbrydelser, aflivningen foregaar nu med en injektion.

Conrad

hugoboerge
http://www.thaipr...-thailand/

A total of 325 inmates have been executed at Bang Kwang. Most of these were executed by machine gun. The last execution of this type took place on 11 December 2002. This was then changed to lethal injection. Four inmates were executed by this method on 12 December 2003. Six years later, on 24 August 2009, two more inmates were executed. There hasn’t been any executions since.

Thomas72
[
b]Thaipoliti mørklægger voldtægt mod dansker[/b]

23-årig kvindes familie udlover dusør på 50.000 baht

http://ekstrablad...102096.ece

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

maik
Mistænkt arresteret:

http://www.pattay...n-pattaya/

I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
vandango
Godt gået af politiet, hvis det er sandt at han er blevet identificeret af offeret.

Spring til debat: