Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
De Andre Turister
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 09/07-2014 13:46
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
"I am free of all prejudice. I hate everyone equally". sagde W.C. Fields engang. "Jeg har ingen fordomme, jeg hader alle paa lige fod". Thaierne har deres fordomme og lad os sige det rent ud paa nogen omraader er de racister. Indere bl.a. har de ikke meget til overs for - og een aarsag er at de "lugter", Det er ikke ligefrem lykken at sidde i et flysaede i 10-11 timer med en ildelugtende indisk medpassager. Turister i Thailand - kineserne blev meget "forelsket" i Thailand pga en kinesisk film (ganske sjov - har glemt navnet) som blev optaget i Nord Thailand. Denne "forelskelse" er de ikke saerlig glade for oppe nordpaa isaer i Chiangmai. Kineserne lejer motorcykler og bryder alle faerdselsregler osv. De booker hotelvaerelse til 2 personer og oensker at proppe 12 personer ind i vaerelset. Alt afhaengig af hvilken provins i Kina de kommer fra, saa er mange af dem hoejtroestede og utrolig uhoeflige. Mht russere har jeg ingen personlig erfaring udover at min soen og hans familie boede paa et hotel i Pattaya hvor der var skubben osv i koen til morgenbuffeten. Lidt personlig erfaring har jeg da, men ikke Thailand relateret, men relateret til Tyrkiet hvor vi engang boede paa et Rixos hotel i Antalya. Det er hotel med all-in inclusive. Russere var der mange af men jeg syntes de opfoerte sig nogenlund. Paa vores favoritsted Dolphin Bay Resort http://www.dolphi...esort.com/ var der 2 russiske familier som havde fundet derned. Ganske vist var de hoejroestede nede ved poolen men ellers opfoerte de sig meget paent. Nu hjalp det ogsaa paa indtrykket at de to fruer var nogle utrolige flotte damer at se paa. Eftersom jeg/vi ikke faerdes i hverken Pattaya/Phuket kan jeg ikke danne mig et indtryk af hvordan diverse folkefaerd opfoerer sig der. De relativt faa gange vi er paa "Stalden" kan det nogen gange vaere moegirriterende og vaere "noedsaget" til at lytte til en hoejroestet dansker som absolut skal sidde og prale med hvor dygtig han er indenfor forretningslivet. Det er ikke en turist, det er en fastboende. Jeg laver ikke nogen (s)hit list, men det undrer mig at der ikke er amerikanere paa de lister som er bragt her i forum. Mange af dem er utrolig hoejtroestede og det er ikke fordi de sidder og fulder sig paa en bar, det er bare generelt. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.