Se indlæg
 Udskriv debat
Formel 1
sony
number1kk skrev:

gik og sniffede lidt på banens publikum facilliteter igår, og en ting der slog er de mange kendisser og semi kendisser der pludselig har fået interesse for motorsport, mon det har noget at gøre med at solen skinner på kevin i øjeblikket, så de røvslikkere vil gerne vise deres fjæs for at bevare den sidste rest af kendis effekekten de måtte kunne rage til sig, jeg syntes det er lidt usmageligt at de snyltere skal mænge sig ind for måske et par solståler måtte ramme dem, og jeg nævnte ikke micheal laudrup som jo er kendt for at blive fyret hver gang han får et job, så ikke torskekil tyrring, måske demensen har taget overhånd og han ikke ved at der køres i malaysia denne weekend, måske linse kommer løbet af dagen iført broksides aflagte HA vest, og bøsse karlen lyngvild kunne også tjene et par ører hernede ved at kommentere køredragterne for alt for damerne, men uanset det vrimler med disse fjolser, så ser jeg sgu frem til ræset i eftermiddag og håber det bliver et vådt race, da er kevins chance nok størst da mclaren endnu ikke har fundet de sidste 20 hk til bilen så den kan køre fra de andre

Jamen er det ikke kun et program for at vise sig frem? Pfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

vandango
number1kk skrev:

gik og sniffede lidt på banens publikum facilliteter igår, og en ting der slog er de mange kendisser og semi kendisser der pludselig har fået interesse for motorsport, mon det har noget at gøre med at solen skinner på kevin i øjeblikket, så de røvslikkere vil gerne vise deres fjæs for at bevare den sidste rest af kendis effekekten de måtte kunne rage til sig, jeg syntes det er lidt usmageligt at de snyltere skal mænge sig ind for måske et par solståler måtte ramme dem, og jeg nævnte ikke micheal laudrup som jo er kendt for at blive fyret hver gang han får et job, så ikke torskekil tyrring, måske demensen har taget overhånd og han ikke ved at der køres i malaysia denne weekend, måske linse kommer løbet af dagen iført broksides aflagte HA vest, og bøsse karlen lyngvild kunne også tjene et par ører hernede ved at kommentere køredragterne for alt for damerne, men uanset det vrimler med disse fjolser, så ser jeg sgu frem til ræset i eftermiddag og håber det bliver et vådt race, da er kevins chance nok størst da mclaren endnu ikke har fundet de sidste 20 hk til bilen så den kan køre fra de andre

Kendis røv og nøgler ud til højre med narre hattene.

Det har faktisk været rigtig spændende med en dansk F1 kører.

Var ikke klar over, at der var så mange tekniske parametre på en F1 racer, der kan arbejdes med, for at få en god vogn, til lige netop denne bane der skal races på.

Meget spændende læsning - viser hvor kompliceret ét F1 løb er, og hvor må det samtidig også være enormt spændende for de involverede, og for os som lapper det i os fra medierne.

F1 er kommet til Danmark. Cool
Redigeret af vandango d. 30/03-2014 10:24

maik
Der kom vi lidt ned på Jorden igen. Men en godkendt (fin) præstation.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
juj
Gamba ca 150 € overdækkede nummeret sidde pladser, samt stor skærme også. I mine øjne de bedste pladser, forenden af lang siden efter start, og ud for et dobbelt sving.

farao54
Godkendt, men skuffende... Havde været godt med lidt regn, samt at han ikke havde stødt sammen med Kimi..

Anonym Bruger
iskold Kimi...

Anonym Bruger
Det var surt an ramte Kimi for det ødelagde både Kevin og Kimis løb. Jeg synes dommen over Kevin var noget hård, da Kimi var ude af racelinjen og have tydelig overstyring, samtidig flyttede Kevin sig helt ind på kerben.

Men så vidt jeg husker bunder hans straf i, hvornår man har linjen i et sving og så vidt jeg husker er det noget med at Kevin's forhjul skulle have været foran Kimi's baghjul for at Kimi skulle give plads.

farao54
FIA bedyrede inden sæsonnen, at de ikke vill se let på 'bøllestreger'. Og man kan jo tydeligt se at der er flere, der nu har fået 'klip-i-kortet' Det skal blive interessant at se hvem der først får 12 klip. Jeg synes også Kevins straf var lige hård nok, og havde den stået alene, så havde jeg fundet det ganske urimeligt. Men da flere andre også fik, for lignende uheld, så kan jeg godt acceptere det.. men altså... Både skade på sin egen bil... 5 sekunders stop and go plus 2 klip i kortet... Uha... Det bliver en spændende sæson på mange fronter..Grin

Mc laren
lewisssssssssssssssssssssssssss Smile

Papa
Magnussen begynder som nummer otte i Monaco. Kl. 14:00 DK tid.

Opsummering
Top 10
1. Rosberg 1:15.989
2. Hamilton 1:16.048
3. Ricciardo 1:16.383
4. Vettel 1:16.547
5. Alonso 1:16.686
6. Raikkonen 1:17.389
7. Vergne 1:17.540
8. Magnussen 1:17.555
9. Kvyat 1:18.090
10. Perez 1.18.327

http://sporten.tv...e-i-monaco

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that." Wink

farao54
Men slutter 10'er.. ØV...
Det så ellers rigtigt godt ud...

Papa
Ja, han er heller ikke særlig heldig.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.

farao54
Nej.. Og så må jeg man vel antage at der er udlignet i regnskabet med Kimi.
En anden, der ej heller er heldig er Vettel. Sikkert sundt for ham at prøve...
Og så nyder jeg at der er slået skår i Mercedes, hvilket lover dramatisk race i de kommende løb.. :-)

Papa
Ja du har ganske ret farao..
Jeg så heller ikke Lewis eller Nico give hånd som de plejer, de skal nok til at køre hinanden af på skift.. Til hest

farao54
Det ville da give lidt spænning i resten af sæsonnen, hvis de starter på det "Senna / Prost" show.. hehe.. :-)

Papa
Grid'en på Hockenheim 2014, start kl 14 dansk tid.

1 Rosberg
2 Bottas
3 Massa
4 Magnussen
5 Ricciardo
6 Vettel
7 Alonso
8 Kvyat
9 Hulkenberg
10 Perez
11 Button
12 Raikkonen
13 Vergne
14 Grosjean
15 Hamilton
16 Sutil
17 Gutierrez
18 Bianchi
19 Maldonado
20 Kobayashi
21 Chilton
22 Ericsson

farao54
Og jeg sidder klar foran flimmeren.... Skal vi håbe på en gentagelse af Melbourne? :-)

zapper
Magnussen udtaler selv, at han ikke tror, han kan holde de to Red Bull biler bag sig, så uden uheld er en 6.plads nok det bedste han kan opnå.

farao54
Jeg tror desværre at du har ret. Men måske Vettel laver noget dumt på Riciardo i bar fortvivlelse.... .
man håber jo på lidt dansk på podiet...

zapper
Det ødelagde Massa så for ham allerede i første sving. Men godt kæmpet tilbage af Kevin og få 9.pladsen.Smile

Spring til debat: