Se indlæg
 Udskriv debat
Priser på flyve billet
Conrad
Det lyder ogsaa som om at der er for mange passagerer paa det fly.

natty
@jonas22, jeg forstår sådan set godt hvor du vil hen med dit indlæg, men jeg kan ikke rigtigt få regnestykket til at hænge sammen.Wink
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Lung Yao
aabo skrev:
Lung Yao.
Det kan godt være, at du har ret i nogle tilfælde.
Men nu har jeg lige søgt på Mr. Jet igen.
Afrejse København 6. 7. og 8. maj og hjemrejse 26. 27. og 28. juni - mere end 40 dage - og prisen var kr. 4.368,00.

Og jeg har lige søgt på datoerne : Mr.Jet .Afgang 8-5 og retur 28-6 , DIREKTE flyvning ;Thai airways: 5.286,00 DKK

Men det kan højt sandsynligt komme igen nede på "din niveau" når : "promotions" kommer frem.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Jonas22 skrev,
Det vel nemt og svare på.
Da jeg skulle 60 dage til Thailand var flyvetiden ikke ligefrem lang. Der var 5 timers ventetid i Dubai, hvor flyet derefter tog til Bangkok.

Flyverne i Dubai mod BKK bliver fyld med "alverden" passagerer, fra fx. Europa og Mellemøsten. Og der er ikke 520 passager fra CPH på en flyvning CPH-DXB , men der kan fx. havde været 185 sammen med Dig der skulle til BKK .
Du kan også komme ud for at ham der sad ved siden af dig i flyet fra CPH og som også skulle til BKK, han ventede "kun" i 3 timer og kom med et andet fly da hans billet var også af økonomi class med en anden kategori. Og ham der sad bag ved dig skulle vente op til 8-10 timer i Dubai.
Prøv lige at checke hvor mange flyvninger der er fra Dubai til BKK, hver eneste dag.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

natty
Lung Yao skrev:

Flyverne i Dubai mod BKK bliver fyld med "alverden" passagerer, fra fx. Europa og Mellemøsten. Og der er ikke 520 passager fra CPH på en flyvning CPH-DXB , men der kan fx. havde været 185 sammen med Dig der skulle til BKK .
.

Eller til Sydney, Johannesburg, Delhi, Baghdad eller Mogadishu.
Emirates flyver til utroligt mange destinationer, og Bangkok er trods alt ikke Vedenens navle Grin
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Spring til debat: